Ik schat 25 vierkante meter.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:29 schreef Burdie het volgende:
Hoe klein is heel klein?
Verder is de vraag een beetje loos zonder meer informatie. Wat heb je de kat te bieden? Ben je veel thuis of juist vaak weg?
En hoe ga je dat oplossen als je niet thuis bent?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik schat 25 vierkante meter.
En veel te bieden? Ik ben wel vaak thuis ja, maar soms ook een paar dagen niet. Hiervoor had ik een American Staff, maar dat best werd gek van eenzeemheid aangezien ik overdag gewoon werk (woonde toen wel in een huis).
Een kat is toch een pak zelfstandiger dan een hond.
^^ mee eens... Vooral de combinatie binnen blijven, klein huis en de kat alleen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind 25 m2 erg klein, voor een kat die 24/7 binnen moet blijven.
Ja, ik ken ook zat mensen die stomme dingen doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:43 schreef Xetran het volgende:
Kan prima, ken zat mensen die zo klein zitten en katten nemen. Wel moet je rekening houden dat (zeker wanneer ze nog jong en druk zijn) constant druk om je heen zijn.
Ik vind het best sneu, dat beestje kan z'n energie toch niet kwijt? Dat verveelt zich dood.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:43 schreef Xetran het volgende:
Kan prima, ken zat mensen die zo klein zitten en katten nemen. Wel moet je rekening houden dat (zeker wanneer ze nog jong en druk zijn) constant druk om je heen zijn.
Hoe klein is klein? Ik heb op een tweekamerflatje (ong. 30 m2) gewoond met twee poezen, waaronder een Brits Korthaar. Britten zijn niet zo wild en beweeglijk. Met een energieke kat als Abessijn of een Noorse Boskat of zo zou het ruimtegebrek misschien nog wel eens kunnen opbreken.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:27 schreef Fushia2 het volgende:
Mocht het hier niet thuis horen modjes, verplaatsen jullie hem maar.
Ik wil dus een kat; maar het probleem is dat ik heel klein woon. Vinden katten dit erg?Het is sowieso de bedoeling om een raskat te kopen en dat beest buiten laten zou ik toch niet doen.
Ik vind het niet verstandig. 25 vierkante meter is te weinig als de kat niet naar buiten kan.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:27 schreef Fushia2 het volgende:
Mocht het hier niet thuis horen modjes, verplaatsen jullie hem maar.
Ik wil dus een kat; maar het probleem is dat ik heel klein woon. Vinden katten dit erg?Het is sowieso de bedoeling om een raskat te kopen en dat beest buiten laten zou ik toch niet doen.
Daarom neem je er toch twee?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu, dat beestje kan z'n energie toch niet kwijt? Dat verveelt zich dood.
Dit! Echt niet doen, zielig voor het beestje. Buiten hebben ze een territorium van soms wel een paar Km2, is wel ff wat anders dan 25 m2quote:Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe ga je dat oplossen als je niet thuis bent?
Ik vind 25 m2 erg klein, voor een kat die 24/7 binnen moet blijven.
Exact. Je weet diep van binnen best dat het niet verstandig is voor de kat, hoe leuk het voor jou ook zal zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef fathank het volgende:
Als je het al moet vragen is het waarschijnlijk niet zo verstandig.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik ken ook zat mensen die stomme dingen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |