Nog nooit eerder gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef alors het volgende:
[..]
Goo Goo Dolls, je weet wel die van Iris. Deze cover is ook alweer tien jaar oud ofzo.
Ik had me toch wat anders voorgesteldquote:Op maandag 27 januari 2014 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Insgelijks, als dank een selfie.
[ afbeelding ]
Wilde harenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had me toch wat anders voorgesteld
Wat benader jij toch alles heerlijk positiefquote:
Plafondlamp aan de wandquote:
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Alors ons in de zeik neemt
https://www.google.nl/sea(...)en%20op%20afbeelding
Nou ja, dan heeft tamara in ieder geval een goed lichaamquote:
Bron?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft tamara in ieder geval een goed lichaam
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakker!
Ben je nog een beetje trots op Strootgod?
Maar wel puntige knieënquote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zelfs z'n vriendin hem fissaboy noemttwitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 27-01-2014 om 12:37:16Zo ziet een jarige domien eruit. #fissaboy #26 http://t.co/V4kOKxnq4f reageer retweet
Jezus. Ze hebben een nieuw woordje geleerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef Holenmens het volgende:
Dat zelfs z'n vriendin hem fissaboy noemttwitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 27-01-2014 om 12:37:16Zo ziet een jarige domien eruit. #fissaboy #26 http://t.co/V4kOKxnq4f reageer retweet
"Me boy is jarig"quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef Holenmens het volgende:
Maar dat in die gordijnen klimmen doet ze toch leukquote:
Hoe gay wil je het krijgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef Holenmens het volgende:
Zou dan niemand het haar verteld hebben?quote:
Hij flikkert nog wel een keer uit de kast.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zou dan niemand het haar verteld hebben?
Zo zoquote:
Biem Buijsgodquote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Holenmens het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-ook-tv-presentator/
![]()
1:30 BIEM BUIJSS
tsja daar stage danquote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En weer een afwijzing voor een stage
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En weer een afwijzing voor een stage
Ik moest lachen en nu ben ik vervuld van schaamte.quote:
Je mag best spot bedrijven en lachen om mijn leven. Doe ik immers zelf ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu ben ik vervuld van schaamte.
Ik moest lachen om de opmerking van wolfje, niet om jou!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag best spot bedrijven en lachen om mijn leven. Doe ik immers zelf ook.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
En ik heb ook weer een afwijzing binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik ook. Al leek het bedrijf me toch al niet zoquote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
En ik heb ook weer een afwijzing binnen
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Feestje
Ik heb al zoveel afwijzingen gehad, dat het me tegenwoordig niet eens meer boeit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de eerste regel van de mail lezen is al voldoende om te weten waar het naar toe gaat.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Waar staat de teller op?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel afwijzingen gehad, dat het me tegenwoordig niet eens meer boeit.Alleen de eerste regel van de mail lezen is al voldoende om te weten waar het naar toe gaat.
Meuhquote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ook. Al leek het bedrijf me toch al niet zo![]()
Ligboxen voor koeien ontwerpen
Rond de 120 denk ikquote:
Ik ga er al vanuit dat ik nooit stage krijg en dat ik van pure wanhoop maar niet afstudeer en rechtstreeks naar werkloosheid ga.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel afwijzingen gehad, dat het me tegenwoordig niet eens meer boeit.Alleen de eerste regel van de mail lezen is al voldoende om te weten waar het naar toe gaat.
Wajoo.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rond de 120 denk ikGrof geschat dat wel. (en dat in een tijdsbestek van 10 maanden)
Het was in Fryslanquote:Op maandag 27 januari 2014 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Past wel bij Groningen, trouwens.
Ik weet het. In die tijd heb ik ook maar 5 sollicitatiegesprekken gehad. Schiet totaal niet op zoquote:
Waarin ben je afgestudeerd dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. In die tijd heb ik ook maar 5 sollicitatiegesprekken gehad. Schiet totaal niet op zoEn dan lopen ze bij het UWV ook nog te zeiken dat je beter je best moet doen. Maar er zíjn gewoon geen banen waar je als starter aan de bak kunt op het moment.
Communicatie. Daar zetten ze nu gewoon een stagiair voor in, die voor 300 euro per maand het werk doet.quote:
300quote:Op maandag 27 januari 2014 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Communicatie. Daar zetten ze nu gewoon een stagiair voor in, die voor 300 euro per maand het werk doet.
Bij mij vroegen ze een MBO+quote:Op maandag 27 januari 2014 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. In die tijd heb ik ook maar 5 sollicitatiegesprekken gehad. Schiet totaal niet op zoEn dan lopen ze bij het UWV ook nog te zeiken dat je beter je best moet doen. Maar er zíjn gewoon geen banen waar je als starter aan de bak kunt op het moment.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze een MBO+
Heb zelf WO gedaan.
Afgewezen om te weinig werkervaring terwijl ik 4jaar werkervaring heb en ze minimaal 2jaar vroegen
Voor een startersfunctie vragen ze tegenwoordig nog minimaal 2 jaar werkervaring. Echt de werkgevers van de laatste tijdquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb zelf WO gedaan.
Afgewezen om te weinig werkervaring terwijl ik 4jaar werkervaring heb en ze minimaal 2jaar vroegen
Precies. Ik had afgelopen week gesolliciteerd op een vacature als caissière (je moet toch wat) en zelfs daar vroegen ze HBO voorquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb zelf WO gedaan.
Meer dan genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
300maak er maar 250-275 van. Afschepers.
Niet als je daar je reiskosten van moet betalen.quote:
Dan moet je er nog geld bij leggenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet als je daar je reiskosten van moet betalen.
*knuf*quote:Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet als je daar je reiskosten van moet betalen.
Mwa, met een beetje pingelen is er wel aardig wat meer van te makenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
300maak er maar 250-275 van. Afschepers.
Ik heb er gepostquote:Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
CG: check OO, ik heb een goed topic geopend
Niet in de non-profit industrie waar ik natuurlijk weer in ben belandt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwa, met een beetje pingelen is er wel aardig wat meer van te maken
quote:
Oldbies Onlyquote:
Wanneer mag je oldbie in?quote:
10 jaar lid en meer dan 1000 posts.quote:
Dan moet ik nog 3 jaar wachten.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
10 jaar lid en meer dan 1000 posts.
Je weet niet wat je nu allemaal mistquote:
quote:
Ja ik was ff in besprekingquote:
Heb jij mijn beestachtige fax wel ontvangen??quote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik was ff in besprekinger moet ook nog gewerkt worden natuurlijk
Werkenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik was ff in besprekinger moet ook nog gewerkt worden natuurlijk
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij mijn beestachtige fax wel ontvangen??
De grond trilde hier in Groningenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij mijn beestachtige fax wel ontvangen??
Heb je het 3FM-youtube kanaal gevonden?quote:
Sorry!!quote:Op maandag 27 januari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De grond trilde hier in Groningen
Die lucht is niet te hardenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry!!
Ik ga zodadelijk weer pleite hoor!
Dat is een bijzondere combiquote:
Ik hoop dat dat gas niet in jouw geiser terecht komtquote:Op maandag 27 januari 2014 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wolfje heeft de gasbel weer aangevuld?
Het klopt toch dat de Martinitoren naast het spoor staat?quote:
En dan nog. Ik deel de geiser met ik gok tussen de 150-200 mensen. Dus de kans is klein dat ik in de stank zit.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gas niet in jouw geiser terecht komt
Naar mijn weten staan er geen torens naast het spoor in Groningenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het klopt toch dat de Martinitoren naast het spoor staat?![]()
Of ben ik in de war
klopt het is geen toren maar een kantoorflatquote:Op maandag 27 januari 2014 14:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Naar mijn weten staan er geen torens naast het spoor in Groningen
Je keek in je broek?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt het is geen toren maar een kantoorflat
Geen idee hoe ik aan toren ben gekomen
Ga je naar Hongarije, of ga je met het vliegtuig?quote:
Met de auto en via Gerlosquote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je naar Hongarije, of ga je met het vliegtuig?
Oversekst kindquote:
Wauwquote:Op maandag 27 januari 2014 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het klopt toch dat de Martinitoren naast het spoor staat?![]()
Of ben ik in de war
Godverdomme!!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Volgens mij was er ooit een tram in Groningen, die kon wel eens bij de Martinitoren langs zijn gegaan
quote:
Zeg dan ook niet van die rare dingenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme!!
Nou nu kunnen jullie mij pesten
Heb je de clip van New York Morning al gezien?quote:
Nope, zal ik vanavond doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je de clip van New York Morning al gezien?
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:15 schreef Pandaplint het volgende:
Rolfje geeft z'n ogen de kost in Groningen
twitter:Domien twitterde op maandag 27-01-2014 om 15:11:21Gotta love Google. http://t.co/6RpLaTRBz1
reageer retweet
Ja idd, blokkeer dat nummer gewoonquote:Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme die teringdebiel weer. Waarom laten ze die kneus nog in de uitzending joh?
Wie is dat dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme die teringdebiel weer. Waarom laten ze die kneus nog in de uitzending joh?
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was net even leuk meeten Wolf
Had niet gedacht dat je er zo uit zag![]()
[ afbeelding ]
Vind je van de baard? Heb ik sinds kort pas, ghehehequote:Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was net even leuk meeten Wolf
Had niet gedacht dat je er zo uit zag![]()
[ afbeelding ]
Een vrachtwagenchauffeur die heel dom is en denkt dat hij heel grappig is.quote:
Kunnen ze net zo goed mij bellenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roy. Belt veel vaker met alleen maar infantiel gezeik.
Hij is vast heel trots op zichzelf.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roy. Belt veel vaker met alleen maar infantiel gezeik.
Dondersquote:
Volgende keer alleen even je mond afvegen wanneer je bonbons hebt gegetenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vind je van de baard? Heb ik sinds kort pas, ghehehe
Zoek Gieltwitter:ditisdomien twitterde op maandag 27-01-2014 om 15:36:37.@sannevdb heeft kaarten gewonnen voor Fall Out Boy. @Domien is jarig en smikkelt van een taartje. Felicitaties! #3FM http://t.co/Z7LmYmwiJW
reageer retweet
Je bent dik.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Pandaplint het volgende:
Fffuuuu gewoon weer uit een broek gescheurd
Ik lach mij dood.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Pandaplint het volgende:
RIPquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Pandaplint het volgende:
Neem naailes dan kun je het zelf ook weer repareren.quote:
Zelfde euvel als de vorige keer. Doorgesletenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem naailes dan kun je het zelf ook weer repareren.
Misschien heeft SC nog een plekje over.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem naailes dan kun je het zelf ook weer repareren.
Dat wordt winkelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zelfde euvel als de vorige keer. Doorgesleten
Ik naai niet..quote:Op maandag 27 januari 2014 15:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien heeft SC nog een plekje over.
Haha puntige knieën zeker.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Pandaplint het volgende:
Nouhou!quote:
OOOOooooooh VIIIIEEEENNNAAAAA!quote:
Hoeveel Gin-Tonic heeft Domien al op?quote:
Twee denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoeveel Gin-Tonic heeft Domien al op?
Die heeft meer dan een paar Smarties opquote:
Eden?quote:
Dat is die ene met die muts toch?quote:
quote:
Da's best handig Kost minder tijd, hou je tijd over voor andere zaken.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik naai niet..
Althans, met de kwaliteiten die ik er op na houd, is een het niet aan te raden dat ik je leraar word
Turbonaaien wordt het dan
Voorspel enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's best handig Kost minder tijd, hou je tijd over voor andere zaken.
Ik dacht meer aan andere hobby's zoals naaien.quote:
Ahha, multiple orgasms... nou dat geluk hebben vrouwen alleenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan andere hobby's zoals naaien.
Daagquote:
quote:
Fijne avond Plintje!quote:
Datquote:
Ik vind het niet de meest aantrekkelijke houding, maar wel een goed lichaamquote:
Ik zou het er zo op kunnen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het niet de meest aantrekkelijke houding, maar wel een goed lichaam
Daar kunnen we wel aan werken.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:53 schreef alors het volgende:
Damn, ik ben best lenig van mezelf maar ik krijg mijn been niet hoger dan mijn schouder van opzij...
Nou dan komt dat andere ook wel goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan mijn been wel in mijn nek leggen.
Pics.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan mijn been wel in mijn nek leggen.
Ik denk dat meer mensen hem kennen van zijn Idols avontuur van 12 jaar geleden.quote:
Dan moeten ze dat zeggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen hem kennen van zijn Idols avontuur van 12 jaar geleden.
Die bedoelde ik iddquote:
Damn youquote:
quote:
Dat is toch diegene met de overdreven zachte g?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:25 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-ook-tv-presentator/
Dank, jij ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel plezier met het luisteren naar het verjaardagsfeestje van Domien
Biem komt uit Grunn, dus nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat is toch diegene met de overdreven zachte g?
Gister in de TV Show bij Ivo Niehe.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef ddx het volgende:
Waarom nou weer Claudia in de dag top5....
Mensen die dat downloadenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef ddx het volgende:
Die formule wordt niet meer gebruikt, het is nu over welke platen het meest gesproken is vandaag.quote:
Sowieso... Claudia de Breyquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef ddx het volgende:
En een cover van een cover uit de MT50. Dat is dus Wicked Games. Ik draai me nog mooi een keer om denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef MarijeH het volgende:
Morgenvroeg Rigby bij Giel. Ze gaan hun nieuwe single spelen.
Ik snap sowieso dat hypen van covers niet. Laat artiesten gewoon hun eigen werk spelen, in plaats van die plichtmatige covers.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En een cover van een cover uit de MT50. Dat is dus Wicked Games. Ik draai me nog mooi een keer om denk ik.
RAZENDE TOPSHOWquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef ddx het volgende:
Precies. Kijk, zo'n I Follow Rivers (Triggerfinger) of Use Somebody (Laura Jansen) kan ik nog begrijpen. Dat zijn ook toffe nummers geworden, maar de rest van de covers vind ik persoonlijk ronduit matig.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat hypen van covers niet. Laat artiesten gewoon hun eigen werk spelen, in plaats van die plichtmatige covers.
Ik snap die twee eigenlijk ook niet.... - doe mij de originelen maarquote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Kijk, zo'n I Follow Rivers (Triggerfinger) of Use Somebody (Laura Jansen) kan ik nog begrijpen. Dat zijn ook toffe nummers geworden, maar de rest van de covers vind ik persoonlijk ronduit matig.
Domien, is dronken zeker.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wie de dag top 5 over tikt op FB, maar alweer een fout erin. Met een nieuw liedje van Claudia: Mag ik dan bij kou.
De webredacteur? Anders stuur je even een mail.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet wie de dag top 5 over tikt op FB, maar alweer een fout erin. Met een nieuw liedje van Claudia: Mag ik dan bij kou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |