Nog nooit eerder gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef alors het volgende:
[..]
Goo Goo Dolls, je weet wel die van Iris. Deze cover is ook alweer tien jaar oud ofzo.
Ik had me toch wat anders voorgesteldquote:Op maandag 27 januari 2014 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Insgelijks, als dank een selfie.
[ afbeelding ]
Wilde harenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had me toch wat anders voorgesteld
Wat benader jij toch alles heerlijk positiefquote:
Plafondlamp aan de wandquote:
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Alors ons in de zeik neemt
https://www.google.nl/sea(...)en%20op%20afbeelding
Nou ja, dan heeft tamara in ieder geval een goed lichaamquote:
Bron?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft tamara in ieder geval een goed lichaam
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakker!
Ben je nog een beetje trots op Strootgod?
Maar wel puntige knieënquote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zelfs z'n vriendin hem fissaboy noemttwitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 27-01-2014 om 12:37:16Zo ziet een jarige domien eruit. #fissaboy #26 http://t.co/V4kOKxnq4f reageer retweet
Jezus. Ze hebben een nieuw woordje geleerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef Holenmens het volgende:
Dat zelfs z'n vriendin hem fissaboy noemttwitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 27-01-2014 om 12:37:16Zo ziet een jarige domien eruit. #fissaboy #26 http://t.co/V4kOKxnq4f reageer retweet
"Me boy is jarig"quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef Holenmens het volgende:
Maar dat in die gordijnen klimmen doet ze toch leukquote:
Hoe gay wil je het krijgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef Holenmens het volgende:
Zou dan niemand het haar verteld hebben?quote:
Hij flikkert nog wel een keer uit de kast.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zou dan niemand het haar verteld hebben?
Zo zoquote:
Biem Buijsgodquote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Holenmens het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)-ook-tv-presentator/
![]()
1:30 BIEM BUIJSS
tsja daar stage danquote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En weer een afwijzing voor een stage
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En weer een afwijzing voor een stage
Ik moest lachen en nu ben ik vervuld van schaamte.quote:
Je mag best spot bedrijven en lachen om mijn leven. Doe ik immers zelf ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu ben ik vervuld van schaamte.
Ik moest lachen om de opmerking van wolfje, niet om jou!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag best spot bedrijven en lachen om mijn leven. Doe ik immers zelf ook.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
En ik heb ook weer een afwijzing binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik ook. Al leek het bedrijf me toch al niet zoquote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
En ik heb ook weer een afwijzing binnen
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Feestje
Ik heb al zoveel afwijzingen gehad, dat het me tegenwoordig niet eens meer boeit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de eerste regel van de mail lezen is al voldoende om te weten waar het naar toe gaat.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Waar staat de teller op?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel afwijzingen gehad, dat het me tegenwoordig niet eens meer boeit.Alleen de eerste regel van de mail lezen is al voldoende om te weten waar het naar toe gaat.
Meuhquote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ook. Al leek het bedrijf me toch al niet zo![]()
Ligboxen voor koeien ontwerpen
Rond de 120 denk ikquote:
Ik ga er al vanuit dat ik nooit stage krijg en dat ik van pure wanhoop maar niet afstudeer en rechtstreeks naar werkloosheid ga.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel afwijzingen gehad, dat het me tegenwoordig niet eens meer boeit.Alleen de eerste regel van de mail lezen is al voldoende om te weten waar het naar toe gaat.
Wajoo.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rond de 120 denk ikGrof geschat dat wel. (en dat in een tijdsbestek van 10 maanden)
Het was in Fryslanquote:Op maandag 27 januari 2014 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Past wel bij Groningen, trouwens.
Ik weet het. In die tijd heb ik ook maar 5 sollicitatiegesprekken gehad. Schiet totaal niet op zoquote:
Waarin ben je afgestudeerd dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. In die tijd heb ik ook maar 5 sollicitatiegesprekken gehad. Schiet totaal niet op zoEn dan lopen ze bij het UWV ook nog te zeiken dat je beter je best moet doen. Maar er zíjn gewoon geen banen waar je als starter aan de bak kunt op het moment.
Communicatie. Daar zetten ze nu gewoon een stagiair voor in, die voor 300 euro per maand het werk doet.quote:
300quote:Op maandag 27 januari 2014 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Communicatie. Daar zetten ze nu gewoon een stagiair voor in, die voor 300 euro per maand het werk doet.
Bij mij vroegen ze een MBO+quote:Op maandag 27 januari 2014 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. In die tijd heb ik ook maar 5 sollicitatiegesprekken gehad. Schiet totaal niet op zoEn dan lopen ze bij het UWV ook nog te zeiken dat je beter je best moet doen. Maar er zíjn gewoon geen banen waar je als starter aan de bak kunt op het moment.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze een MBO+
Heb zelf WO gedaan.
Afgewezen om te weinig werkervaring terwijl ik 4jaar werkervaring heb en ze minimaal 2jaar vroegen
Voor een startersfunctie vragen ze tegenwoordig nog minimaal 2 jaar werkervaring. Echt de werkgevers van de laatste tijdquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb zelf WO gedaan.
Afgewezen om te weinig werkervaring terwijl ik 4jaar werkervaring heb en ze minimaal 2jaar vroegen
Precies. Ik had afgelopen week gesolliciteerd op een vacature als caissière (je moet toch wat) en zelfs daar vroegen ze HBO voorquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb zelf WO gedaan.
Meer dan genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
300maak er maar 250-275 van. Afschepers.
Niet als je daar je reiskosten van moet betalen.quote:
Dan moet je er nog geld bij leggenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet als je daar je reiskosten van moet betalen.
*knuf*quote:Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet als je daar je reiskosten van moet betalen.
Mwa, met een beetje pingelen is er wel aardig wat meer van te makenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
300maak er maar 250-275 van. Afschepers.
Ik heb er gepostquote:Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
CG: check OO, ik heb een goed topic geopend
Niet in de non-profit industrie waar ik natuurlijk weer in ben belandt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwa, met een beetje pingelen is er wel aardig wat meer van te maken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |