thanks maar dat zijn van die dingen van mijn oma.. zoek wel wat moderners!quote:Op maandag 27 januari 2014 10:47 schreef diomedes het volgende:
http://www.beslist.nl/pro(...)uur/r/radiatorbakje/
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:46 schreef Deetch het volgende:
Ik zou ze gewoon bij de blokker halen, kom je ook nog eens buiten.
ik drink het niet opquote:Op maandag 27 januari 2014 10:52 schreef Daantke het volgende:
Volgens mij zijn die dingen slecht voor de gezondheid. Bron van ziektekiemen, legionella etc.
Misschien een idee om je planten nog meer water te gevendan komt dat ook weer in de lucht via de plant.
Ik heb van die designradiatoren van 2.5 meter plat ad muur. Gaat niet werken..quote:Op maandag 27 januari 2014 10:48 schreef longinus het volgende:
Of droog je was op de kachel, geef je planten meer water, natte doek erover.....
Het doel van die dingen is juist dat de inhoud wordt verdampt... dus het kan alsnog een slecht idee zijn, al hoef je het niet op te drinkenquote:
Ik denk dat je met die radiatorbakjes minder risico loopt dan die ultrasone vernevelaars. Je krijgt nl. alleen last van legionella als je er druppeltjes van inademt en die kans is minimaal als je zo'n radiotorbakje hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:52 schreef Daantke het volgende:
Volgens mij zijn die dingen slecht voor de gezondheid. Bron van ziektekiemen, legionella etc.
Misschien een idee om je planten nog meer water te gevendan komt dat ook weer in de lucht via de plant.
Ok, heb er geen verstand van maar las dit op internet toen ik even googledequote:Op maandag 27 januari 2014 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik denk dat je met die radiatorbakjes minder risico loopt dan die ultrasone vernevelaars. Je krijgt nl. alleen last van legionella als je er druppeltjes van inademt en die kans is minimaal als je zo'n radiotorbakje hebt.
Ze zijn helaas wel heel lelijk inderdaad, sorry TS.
Mijn hr-ketel stookt de temperatuur bij warmhouden op naar 35-40 graden. Daarbij verdampt het water in die bakjes zo langzaam, dat het geen nut heeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef Think_Pad het volgende:
Ik wou hetzelfde zeggen als sjorsie1982. Dingen hebben tegenwoordig nog maar weinig nut.
gebruiken ze ze daarom in ziekenhuizen?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik denk dat je met die radiatorbakjes minder risico loopt dan die ultrasone vernevelaars. Je krijgt nl. alleen last van legionella als je er druppeltjes van inademt en die kans is minimaal als je zo'n radiotorbakje hebt.
Ze zijn helaas wel heel lelijk inderdaad, sorry TS.
Daar zullen de apparaten wel in een onderhouds en schoonmaak systeem zitten, dat zie ik de gemiddelde burger nog niet zo gauw doen. Overigens wil je niet weten hoe goor sommige airco en HVAC systemen in kantoren /bedrijven zijn omdat niemand denkt dat luchtkanalen vies kunnen worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gebruiken ze ze daarom in ziekenhuizen?
Urinoir?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:42 schreef Sosa het volgende:
TT zegt alles. Omdat het gortdroog is bij mij in huis en langzaam aan alle planten doodgaan, wil ik hier iets aan doen.
Nu heb je van die 'waterbakjes' voor aan de verwarming. Maar ik probeer daarop te googlen (en op de marktplaatsen te kijken) naar wat moderns, maar onvindbaar.
Vast omdat de benaming fout is. Wie weet hoe die waterbakjes heten?
Oh vast wel... je vochtigheid in huis stijgt wel met een paar halve procenten....quote:Op maandag 27 januari 2014 22:30 schreef Gieliovd het volgende:
Wat een gezeur, hang lekker zo'n verdamper aan je radiator uit het zicht.
Hoe dan ook verdampt het en kan het prima helpen.
Luchtvochtigheid bij mij is nu 46%, als het nog een stuk lager wordt dan ga ik wel de vloer dweilen met flink wat water.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:48 schreef longinus het volgende:
Of droog je was op de kachel, geef je planten meer water, natte doek erover.....
ok ik hapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |