Hij kan toch gewoon naar mij komenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die woont toch bijna in Duitsland?![]()
Kan je hem niet halverwege ontmoeten?

quote:Op maandag 27 januari 2014 18:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die woont toch bijna in Duitsland?![]()
Kan je hem niet halverwege ontmoeten?
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon naar mij komen

Als hij dan maar wel condooms meeneemt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon naar mij komen

Kan ik Zwolle ook een -1 geven?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:
- Utrecht +5
- Zwolle +3
- Arnhem +3
- Rotterdam +2
- Amsterdam +1
- Leeuwarden 0
- Groningen 0
- Enschede 0

Helaas, nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan ik Zwolle ook een -1 geven?
Wat een rotverbinding met de trein zeg

quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Niet zo aanstellen man, we doen toch de meeste stemmen gelden. Als iedereen Groningen stemt komen wij ook gewoon naar Groningen. Niet zo huilen nou

Matig, want ik kan op de terugweg niet gebruikmaken van het nachtnet, die komt hier nietquote:

Utrecht staat aan kop hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Matig, want ik kan op de terugweg niet gebruikmaken van het nachtnet, die komt hier nietDan zal ik vroeg weg zijn mocht het Zwolle worden

Je kan toch bij trolletje blijven slapen? Ze heeft vast wel een bank.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Matig, want ik kan op de terugweg niet gebruikmaken van het nachtnet, die komt hier nietDan zal ik vroeg weg zijn mocht het Zwolle worden

quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je kan toch bij trolletje blijven slapen? Ze heeft vast wel een bank.

Gewoon treinen!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef Marco001 het volgende:
Bij een meet in Groningen ben ik er sowieso bij(tenzij ik moet werken, maar zal mijn best doen om dan vrij te regelen.)Utrecht of verder weg zal alleen gebeuren mits carpoolen (ik wil wel rijden..)

Duurder (en vele malen kutter) als met de auto, dus no thanksquote:

Maar wel mee bierenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Duurder (en vele malen kutter) als met de auto, dus no thanks

quote:

Bier doe ik sowieso niet aan.quote:

Kan ook niet met de autoquote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bier doe ik sowieso niet aan.
Liever een goede wodka of Whiskey.

Klopt, maar boeit me ook niet echt.quote:

Dan ga je niet naar de goede zakenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Klopt, maar boeit me ook niet echt.
Whisky en wodka in uitgaansgelegenheden is meestal maar mweh.

Ben 1x in Finland in een establishment geweest waar ze echt absurd lekkere wodka hadden.quote:

Dat zeg ik, je komt niet in de goede zakenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben 1x in Finland in een establishment geweest waar ze echt absurd lekkere wodka hadden.heerlijk zacht.
Qua whisky is het hier overal blended, dus Jack Daniels bijvoorbeeld. een heel enkele keer Famous Grouse, maar ook dat is blended. Ik heb het liefst single cask, en dan niet te rokerig van smaak.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |