Binnen twee weken lukt denk ik niet, hoewel, "never say neverquote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Stryder het volgende:
Als het binnen twee weken is kan ik ook.
blieberquote:Op maandag 27 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Binnen twee weken lukt denk ik niet, hoewel, "never say never"
Ga je er toch vandoor dan? Over 2 weken is voor de meeste mensen wel wat te snel denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Stryder het volgende:
Als het binnen twee weken is kan ik ook.
Ja toch maar wel. Ik ken mezelf en dan zit ik straks over 6 maanden nog steeds achter de pc de koers te checkenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ga je er toch vandoor dan? Over 2 weken is voor de meeste mensen wel wat te snel denk ik
Ik blijf het allemaal bijzonder vindenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja toch maar wel. Ik ken mezelf en dan zit ik straks over 6 maanden nog steeds achter de pc de koers te checken
Hmm het is niet echt iets op om op een forum te zetten tegenover mensen die ik "niet" ken.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik blijf het allemaal bijzonder vinden. Wat ik nu weet is: Geen uitkering, geen straatgangster, niet werken, wel steeds naar het buitenland reizen en geen idee waar je van eet
.
Leeft het daar nog? Ik heb de hobby jaren geleden vaarwel gezegd. Blijkbaar vind ik het leuker om tot diep in de nacht naar grafieken te kijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:42 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Shit, je kan ook nergens meer anoniem je gang gaan
Daarom beter wachten met de meet tot na de volgende bubble, dan wordt de locatie Amsterdam en huren we het Krasnapolski afquote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
Dit kan i met deze koersen helemaal niet betalen
Staatsloterij gewonnen een keer.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hmm het is niet echt iets op om op een forum te zetten tegenover mensen die ik "niet" ken.
Maar het is ongetwijfeld minder bijzonder dan je denkt hoor
Hahahaha het meeste dat ik daarmee heb gewonnen was nog in het gulden tijdperk en dan nog steeds maar 285 guldenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Staatsloterij gewonnen een keer.
Gefeli
Moet nog even kijken. Stad maakt me niet zoveel uit, midden van het land ergens is de optie die het dichtstbij is. Utrecht ofzo.quote:
Nicequote:Op maandag 27 januari 2014 16:52 schreef Stryder het volgende:
Vertrek naar Singapore en van daaruit zie ik wel waar ik naartoe ga
Ha, als ik daar internet ga missenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nice
Wel laten weten hier als je internet hebt he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |