Ik ben er natuurlijk bijquote:Op maandag 27 januari 2014 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Plan
Ik dacht in Amsterdam te gaan bieren, is voor mij vrij uit de richting maar voor de rest wat beter bereikbaar geloof ik.
Dacht dat er een in Amsterdam was, maar kan het inderdaad ook niet vindenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:35 schreef edcetera het volgende:
Dan wel ergens waar Bitcoins als betaalmiddel worden geaccepteerd![]()
Kan geen kroeg in Amsterdam op coinmap vinden maar deze Thai om eerst een bodempje te leggen is misschien wel een tip:
http://www.wariesthaifood.nl/
In Utrecht ook niet. Maar goed lekker Boeiend. Als er maar bier is. Dan alleen ff eten betalen toch.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:35 schreef edcetera het volgende:
Dan wel ergens waar Bitcoins als betaalmiddel worden geaccepteerd![]()
Kan geen kroeg in Amsterdam op coinmap vinden maar deze Thai om eerst een bodempje te leggen is misschien wel een tip:
http://www.wariesthaifood.nl/
Ik heb ze niet in mijn portemonnee.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:03 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ik ben er wel bij, maar we kunnen natuurlijk alles op thuisbezorgd bestellen met bitcoin ;-)
- wat als iemand ons nou opwacht... iedereen weet dat we bitcoins hebben![]()
Wat moeten we met wifi?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:08 schreef peterselieplukkker het volgende:
Er is een leuk (studenten) cafe in Uilenstede. Is perfect bereikbaar met openbaar vervoer (metro stopt 1minlopen ervandaan). Hebben lekkere dranken / eten en zijn erg goed betaalbaar. (en er is wifi ;-))
http://www.cafe-uilenstede.nl/index.php
miners in de gaten houden ;-)quote:Op maandag 27 januari 2014 10:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat moeten we met wifi?elkaar via het forum benaderen?
Zorgen dat ze een dag op middlecoin draaien.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:21 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
miners in de gaten houden ;-)
Hé, jij hier? Jij bent toch van themepark?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:07 schreef RoelerMF het volgende:
Afhankelijk van de datum kom ik wel van een afstandje lurken, net zoals in de slowchat![]()
Shit, je kan ook nergens meer anoniem je gang gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 12:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Hé, jij hier? Jij bent toch van themepark?
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Oké, er is dus zeker wel animoik zal het topic even wat opleuken.
Ik zal je erbij zetten! +1 voor Zwolle (ik ga ook stemmen tellen wat betreft welke stadquote:Op maandag 27 januari 2014 13:45 schreef dimmak het volgende:
Ik kom zeker als het voor 26 april plaats vind en na half mei (ivm een vakantie naar Bali). Mijn voorkeur ligt ook bij Zwolle, maar Amsterdam is ook goed.
Oja: toto![]()
Ik zet je wel bij misschien danquote:Op maandag 27 januari 2014 13:45 schreef robin007bond het volgende:
Het ligt er aan welke datum. Ik heb interesse, maar liever niet heel erg vroeg want ik heb pas een FOK! Meet gehad.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:50 schreef MichaelScott het volgende:
Misschien
Ligt er aan
Liefst centraal (wonen er überhaupt mensen bij Leeuwarden/Groningen in de buurt) Amsterdam, Utrecht, Arnhem, Zwolle
Activiteit: Maakt mij niet uit, desnoods paintballen met Toto in een konijnenpak
Zal ik je bij misschien zetten dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:52 schreef zomertje het volgende:
Ik heb cronisch gebrek aan energie () hoe dichterbij, hoe groter de kans dat ik kom. Mits ik niet een potje moet toeteren, tja muziek gaat altijd voor
Heeeel misschien?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal ik je bij misschien zetten dan?
Flevoland. Ik heb hier alleen een directe bus verbinding naar Zwolle. Amsterdam kan ook maar dan moet ik 2x overstappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef edcetera het volgende:
Hmm, zou ook wel graag willen komen, maar voeg voor mij maar de optie: "Heel misschien" toe. Dan moet de datum zeker 3 weken van tevoren vaststaan.
Komt iedereen hier trouwens uit het Noorden (Zwolle centraal noemen)
+1 Utrecht +1 Armhem
Jawel, iedereen vind het eng. Voor velen is het waarschijnlijk het eerste sociale event in hun hele leven.quote:
Maar ik ben dikquote:Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jawel, iedereen vind het eng. Voor velen is het waarschijnlijk het eerste sociale event in hun hele leven.
quote:
Done.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toto je moet Max ook nog op het lijstje zetten
[..]
Zie zijn post hier in dit topic, de fipo. Hij stelde Amsterdam voor.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Done.
Wil graag nog horen welke stad zijn voorkeur geniet.
Kom je ook?
quote:
Klopt, maar dat maakt niet uit.quote:
Gewoon komen joh.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zie zijn post hier in dit topic, de fipo. Hij stelde Amsterdam voor.
en verder:
[..]
Ben je ook dik?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt niet uit.
Nee, dat niet. Dikke mensen zijn gewoon gezellig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dikke mensen zijn gewoon gezellig.Moet wel goed komen met een bbq tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |