Dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ach, ik denk dat ik wel ongezondere dingen in m'n mond stop
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Caland het volgende:
Wow. Een haar in het eten. Dit is echt baanbrekend onderzoek.
Nee, ik heb een zin gegoogled en kon niks vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:05 schreef Oversight het volgende:
[..]AP CNN FOX MSNBC ANP NOS RTL SBS NPO
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Caland het volgende:
Wow. Een haar in het eten. Dit is echt baanbrekend onderzoek.
http://en.wikipedia.org/wiki/NaturalNewsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik denk http://www.naturalnews.co(...)_strange_fibers.html
Tering slome site trouwens.
Seems legit.quote:NaturalNews (formerly Newstarget) is a website operated by Mike Adams. It is dedicated to alternative medicine and various conspiracy theories, such as "chemtrails",[2] the alleged dangers of fluoride in drinking water, (as well as those of monosodium glutamate and aspartame) and alleged health problems caused by "toxic" ingredients in vaccines, including the now-discredited link to autism.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef imikethat het volgende:
Alles dat je 200 keer vergroot ziet er smerig uit
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Oversight het volgende:
[..]en zou alleen maar herkenbaarder moeten worden, niet meer vraagtekens oproepen.
Het moest toch herkenbaarder worden naarmate je inzoomt? Wat is het dan volgens jou?quote:
quote:
Sarcasme is je vreemd?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Leek mij ook al....
Adams was the author and director of a comprehensive investigation of fake (imitation) blueberries used in foods throughout the processed food industry. A 2011 mini-documentary created by Mike Adams and published by Natural News received over 2.8 million views on TV.naturalnews.com and caused many food manufacturers to reformulate their foods to use real blueberries rather than fake ones.
In 2013, Adams conducted a detailed forensic visual analysis of McDonald's Chicken McNuggets and published the photos on Natural News. These photos revealed Chicken McNuggets to contain "strange fibers" that had previously not been known to exist in McNuggets.
Mike Adams was the first and only investigative journalist to expose the fake academic credentials of raw food "guru" Aajonus Vonderplanitz. Through careful research, Adams was able to document the source of Aajonus' falsified academic credentials and publish an exhaustive exhibit of supporting documents that effectively silenced Aajonus and helped prevent him from harming more victims with reckless "doctor" advice.
In doing this, Natural News effectively blew the lid on the epidemic of fake academic credentials across the raw food community.
Simpel wimpers van een mensquote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, wat is dit dan volgens jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De vergroting van een wenkbrauw, eng hè.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:27 schreef Oversight het volgende:
[..]ik gaf je de vergroting, en een vergelijking met een hondenhaar ernaast,.. jij ?
Je weet zelf niet eens wat je post, het zijn wimpers niet wenkbrauwenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
De vergroting van een wenkbrauw, eng hè.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
De vergroting van een wenkbrauw, eng hè.
quote:
Ik zocht op eyebrow magnification.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:28 schreef Drakire het volgende:
[..]
Je weet zelf niet eens wat je post, het zijn wimpers niet wenkbrauwen.
quote:
Dus weet je zelf niet eens wat je postquote:Op maandag 27 januari 2014 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zocht op eyebrow magnification.
Jawel, maar ik haal eyebrow en eyelash altijd door elkaar. Had het plaatje al eerder gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dus weet je zelf niet eens wat je post.
CUL ja, geen BNW.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:33 schreef Oversight het volgende:
[..]Winnaar ONZ verkiezingen 2013 ,
Dit is CUL man.... en nou ff ontopic svp?
Dit. Gewoon hippie bullshit. Er is nooit iemand ziek geworden van kipnuggets en in de quote die je zelf aanhaalt over "morgellons" wodst gezegd dat sommige wetenschappers het zien als een psychische aandoening aka het zit tussen je oren. Zoals wel meer dingen bij dat aluhoedjesvolk.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/NaturalNews
[..]
Seems legit.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
dat sommige wetenschappers het zien als een psychische aandoening
Op die dubieuze site staat dat die dingen uit keratine bestaan. En wat is de belangrijkste bouwstof voor haar en nagels, juist keratine. Het zijn dus gewoon haren.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:42 schreef Oversight het volgende:
[..]lijkt me niet echt psychisch, jou ?
[ afbeelding ]
Alsof dat de enige twee opties zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:54 schreef imikethat het volgende:
No shit dat de mac rotzooi is. Maar als je zelf je kip moet slachten zou men ook lopen zeiken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:04 schreef yvonne het volgende:
En nu ga ik netflixen, gelieve niet te storen
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:07 schreef yvonne het volgende:
Oh, en het is McDonalds, dus heb ik ongevraagd in je TT zitten pieren.
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
Is de gekken-koeienziekte eerst ook niet ontkent
Ik heb niet zo'n groot vertrouwen in McDonalds, ik denk alleen dat zij meer geld en mogelijkheden hebben de boel te verdoezelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:50 schreef bleiblei het volgende:
Maak je eens zorgen over al die chemische meuk die overal in gaat ipv. organische bijproducten die perongeluk mee komen.
Die club is ook niet te vertrouwen. Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n groot vertrouwen in McDonalds, ik denk alleen dat zij meer geld en mogelijkheden hebben de boel te verdoezelen.
Sorry hoor, dat ik de betrouwbaarheid van een site die AIDS ontkent, zegt dat autisme niet bestaat en tegen vaccinaties is in twijfel trek. En sorry dat ik dan ook de mensen die die site geloven in twijfel trek. Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:04 schreef yvonne het volgende:
het is goddomme midden in de nacht,ik zit op m'n tablet en kan niet modden, blijf ontopic of ga terug naar ONZ. " kijkt naar rezania"
En die troep in de nuggets geloof ik wel, het is geperst 'vlees' maar ook alle vellen, botten, ogen snavels erin verwerkt. Ranzige zooi.
En kippen zijn veel te leuk om op te eten. En nu ga ik netflixen, gelieve niet te storen
Newbiequote:Op maandag 27 januari 2014 12:30 schreef Luigi het volgende:
Wat is dat gehoer met die smilies voor elke zin?
De eerste keer kozen ze allemaal voor de nuggetsquote:Op maandag 27 januari 2014 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Deed die Jamie Oliver ook niet wat met kipnuggets?
"Kijk kinders, al die ranzige shit die ik hierin stop maken nuggets, dat wil je nu niet meer hè toch toch toch?" En al die kinderen maar nuggets vreten
Hahahaha, dat zag er zo ranzig uitquote:Op maandag 27 januari 2014 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De eerste keer kozen ze allemaal voor de nuggets![]()
De tweede keer niet, maar dat waren andere kinderen, ik weet niet hoe vaak de kinderen
nou wél of niet voor die zooi zouden kiezen...
[ afbeelding ]
kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 27 januari 2014 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahaha, dat zag er zo ranzig uit
Oooooooooooooooooooooooooooooooow, gadverdegadver.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De eerste keer kozen ze allemaal voor de nuggets![]()
De tweede keer niet, maar dat waren andere kinderen, ik weet niet hoe vaak de kinderen
nou wél of niet voor die zooi zouden kiezen...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooow, gadverdegadver.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooow, gadverdegadver.
Godverdomme, ik wist het wel. Altijd zo met die vage shit.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/NaturalNews
[..]
Seems legit.
Weet ik eigenlijk niet... kan ik niet uit de filmpjes opmaken, ik heb even gegoogeld en danquote:Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
De Amerikaanse kinderen aten de nuggets en de Engelse niet toch?
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, een wetenschappelijk artikel op joetoeb. Seems legit.
quote:
Dat het woord kip erin voorkomt zegt nog niet dat het rechtstreeks van de kip komt. Het is gefabriceerde kippenbrei uit de frituur, van uiteindelijk wel een kip dat wel..quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Oversight het volgende:
[..]Iets waarvan in ieder geval na serieus onderzoek onder gecontroleerde omstandigheden,
kon worden vastgesteld dat het in een kip hoorde, of als stuk fabriek.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat het woord kip erin voorkomt zegt nog niet dat het rechtstreeks van de kip komt. Het is gefabriceerde kippenbrei uit de frituur, van uiteindelijk wel een kip dat wel..
quote:Het is eerder verbazingwekkend dat zoveel mensen dit soort dingen zelf niet uitzoeken voordat ze iets eten.
quote:Weleens gezien hoe ze worsten maken?
Kippen worden over het algemeen geslacht door ze aan een transportband te hangen waarna er door 2 messen in een V-vorm de kop eraf "geknipt" wordt.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:04 schreef yvonne het volgende:
het is goddomme midden in de nacht,ik zit op m'n tablet en kan niet modden, blijf ontopic of ga terug naar ONZ. " kijkt naar rezania"
En die troep in de nuggets geloof ik wel, het is geperst 'vlees' maar ook alle vellen, botten, ogen snavels erin verwerkt. Ranzige zooi.
En kippen zijn veel te leuk om op te eten. En nu ga ik netflixen, gelieve niet te storen
Misschien lees ik er over heen, maar waar staat dat zelfgemaakte nuggets ongezond zijn dan? Het gaat over de McDonalds nuggets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Deliah het volgende:
Als je het zelf maakt, wat precies is er ongezond aan? Dat het er niet uitziet eerst, zal best, maar dat heb je met zoveel ander vlees ook.
Dat was eigenlijk een reactie op Jamie Oliver, omdat die kinderen ervan overtuigen wilde dat die nuggets niet goed zijn om te eten. Dat meende ik er in ieder geval uit te halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien lees ik er over heen, maar waar staat dat zelfgemaakte nuggets ongezond zijn dan? Het gaat over de McDonalds nuggets.
Wimpers, duidelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, wat is dit dan volgens jou?
Dan moet je maar water gaan drinken.. bomen en planten hebben ook gevoel (al is dat niet op de manier die bekend is bij mensen en andere zoogdieren).quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:10 schreef Oversight het volgende:
als ik had geweten wat ik te zien zou krijgen dan had ik niet op deze link geklikt.
Te laat...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:39 schreef SiGNe het volgende:
Bij een goed restaurant krijg je er ook eerlijk antwoord over als je vraagt waar het vlees vandaan komt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:50 schreef Erasmo het volgende:
Komt voornamelijk door de groentes en de saus.
In jouw lichaam is dat percentage nog net iets hoger....quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:09 schreef Oversight het volgende:
[..]Die hebben toch hun eigen nutri-dinges-feitenlijstjes?
En als het al klopt, bijna de helft ....augurkje, blupje tomatenketchup en lik mosterd?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In jouw lichaam is dat percentage nog net iets hoger....
Wat ik eigenlijk bedoel: is dat aantal grammen water, simpelweg het aantal grammen H2O dat in de hele burger zit of is dit er gewoon aan toegevoegd. In de hamburger zelf zit natuurlijk ook gewoon water, net als in de sla, het broodje, de augurk en de tomaat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:28 schreef Oversight het volgende:
[..]Jah, maar dat kan ik ook aanvullen uit de kraan, kosten nihil.
Als ik een quarterpounder koop, verwacht ik meer eten, en minder geslurp.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:30 schreef Five_Horizons het volgende:
In de hamburger zelf zit natuurlijk ook gewoon water, net als in de sla, het broodje, de augurk en de tomaat.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vind het dus niet zo schokkend, eigenlijk. Je lichaam bestaat voor 65% uit water (mannen), dus dat het 50% (uiteindelijk) uit water bestaat, soit.
Nuttige kick man. Vooral het argument dat McDonalds superveel conserveringsmiddelen in de nuggets stopt snijdt hout, want die dingen hebben amper afzet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:05 schreef Saawan het volgende:
Gewoon wat meer betalen bij een eerlijke, plaatselijke eetgelegenheid en de kans is kleiner dat er rommel in zit. Maar het is gewoon overduidelijk dat we tegenwoordig veel voedsel hebben dat volgestopt met allerlei stofjes om het langer te bewaren, meer eetlust op te wekken etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |