Hij smokkelt drugs de grens overquote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel, maar hij heeft ook rechten
hoezo doe ik vervelendquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar moest nog ''mij'' tussen
sof en snow doen vervelend tegen mij
ik ben geen moordenaar hoor junkiequote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet je wel wie wp is? Ik wil niet dat mijn dochter zo'n man in haar leven heeft
oh laat dan maarquote:
gelukkigquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
ik vond je plaatje ook leuk hoor typ. ik vroeg me al af hoe je zo snel aan die plaatjes komt. heb je ze in een map ofzo?
oh dat doe je snelquote:
Al slaap ik op de grond, jij mag altijd komen slapenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Ezell het volgende:
fokkeh, wanneer is je nieuwe kamer nou klaar? ik wil weten wanneer ik mag komen logeren
#oehroddelmateriaal
Wil je niet zo opvallend met typisch flirtenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
ik vond je plaatje ook leuk hoor typ. ik vroeg me al af hoe je zo snel aan die plaatjes komt. heb je ze in een map ofzo?
Als je niet oplet gaat het vrij snel jaquote:
Enige wat hij snuift is babypoederquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben geen moordenaar hoor junkie
Nee jij bent een lekkere moeder met die snuivende vriend van je
Neuquote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het verschil tussen ons echt niet opvallen ofzojij wel?
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Ezell het volgende:
fokkeh, wanneer is je nieuwe kamer nou klaar? ik wil weten wanneer ik mag komen logeren
#oehroddelmateriaal
doe ik niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil je niet zo opvallend met typisch flirten
Die hoor ik wel vakerquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je niet oplet gaat het vrij snel ja
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil je niet zo opvallend met typisch flirten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |