Hij smokkelt drugs de grens overquote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel, maar hij heeft ook rechten
hoezo doe ik vervelendquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar moest nog ''mij'' tussen
sof en snow doen vervelend tegen mij
ik ben geen moordenaar hoor junkiequote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet je wel wie wp is? Ik wil niet dat mijn dochter zo'n man in haar leven heeft
oh laat dan maarquote:
gelukkigquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
ik vond je plaatje ook leuk hoor typ. ik vroeg me al af hoe je zo snel aan die plaatjes komt. heb je ze in een map ofzo?
oh dat doe je snelquote:
Al slaap ik op de grond, jij mag altijd komen slapenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Ezell het volgende:
fokkeh, wanneer is je nieuwe kamer nou klaar? ik wil weten wanneer ik mag komen logeren
#oehroddelmateriaal
Wil je niet zo opvallend met typisch flirtenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
ik vond je plaatje ook leuk hoor typ. ik vroeg me al af hoe je zo snel aan die plaatjes komt. heb je ze in een map ofzo?
Als je niet oplet gaat het vrij snel jaquote:
Enige wat hij snuift is babypoederquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben geen moordenaar hoor junkie
Nee jij bent een lekkere moeder met die snuivende vriend van je
Neuquote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het verschil tussen ons echt niet opvallen ofzojij wel?
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Ezell het volgende:
fokkeh, wanneer is je nieuwe kamer nou klaar? ik wil weten wanneer ik mag komen logeren
#oehroddelmateriaal
doe ik niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil je niet zo opvallend met typisch flirten
Die hoor ik wel vakerquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je niet oplet gaat het vrij snel ja
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil je niet zo opvallend met typisch flirten
ben je boos op mij?quote:
jou altijdquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar moest nog ''mij'' tussen
sof en snow doen vervelend tegen mij
Wat? Ze was nog single dus ik zie het probleem niet?quote:
eerst zeg je dat je dat niet doen vervolgens vraag je waarom je dat niet zou mogen is toch jezelf tegenspreken snik.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
doe ik niet?
en waarom zou ik dat niet mogen doen?
egotripperquote:Op zondag 26 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon alleen je eigen posts lezen
dat doe ik als ik het niet bij houd
nee ik zeg dat ik het niet doequote:Op zondag 26 januari 2014 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
eerst zeg je dat je dat niet doen vervolgens vraag je waarom je dat niet zou mogen is toch jezelf tegenspreken snik.
Tijd dat ik mijn stempel er maar eens op ga drukken danquote:Op zondag 26 januari 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Ze was nog single dus ik zie het probleem niet?
Of heb je wat op te biechten?
Baasquote:Op zondag 26 januari 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Ze was nog single dus ik zie het probleem niet?
Of heb je wat op te biechten?
Sof bood je opnieuw de mogelijkheid uit de kast te komen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
eerst zeg je dat je dat niet doen vervolgens vraag je waarom je dat niet zou mogen is toch jezelf tegenspreken snik.
uhuquote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tijd dat ik mijn stempel er maar eens op ga drukken dan
Gewoon ik had een slachtoffer nodig.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik zeg dat ik het niet doe
en als ik het wel zou doen, waarom zou dat niet mogen?
maar heb je alsnog niet mijn vraag beantwoord, jij vieze knurftquote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al slaap ik op de grond, jij mag altijd komen slapen
hij krijgt ontbijt op bedquote:
Ik ben een en al oorquote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tijd dat ik mijn stempel er maar eens op ga drukken dan
nee op de grond want hij slaapt op de grondquote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar heb je alsnog niet mijn vraag beantwoord, jij vieze knurft
[..]
hij krijgt ontbijt op bedfokkie, wat voor ontbijt wil je?
oh snikquote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof bood je opnieuw de mogelijkheid uit de kast te komen.
hmm oke flauw hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon ik had een slachtoffer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |