Petra gaat een gek optreden doen daarna gaan we samen pannenkoeken maken met Gerda en ome peet draait ondertussen de platen.quote:
ligt er aan watquote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Kan ik ook 5 euro in natura meenemen sof?
Nicequote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb me geen moment onveilig gevoeldJe hoort alleen maar de slechte dingen natuurlijk. Maar de busstations waren zo goed beveiligd, was net een vliegveld
En ook in de steden was het echt super te doen
Zelfs gewoon met de metro door Mexico City gereisd
Bij wie wil je het inleveren dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
en komen henk en ingrid ook?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Petra gaat een gek optreden doen daarna gaan we samen pannenkoeken maken met Gerda en ome peet draait ondertussen de platen.
1 euro voor elke cm?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Haal je euro's en centimeters nu door elkaar?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Wel een erg goedkope bos bloemen danquote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceDat klinkt zo mogelijk veiliger dan een willekeurig grote westerse stad.
quote:
wp had je nou een kind met snowbells of flippiee?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geef het niet graag toe maar ben het met je eens kaboutertje
oh snapquote:Op zondag 26 januari 2014 23:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haal je euro's en centimeters nu door elkaar?
Met flips.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
wp had je nou een kind met snowbells of flippiee?
hahaahahahahaahahahhaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |