dronken filosoferen over het levenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat valt na twee glaasjes drank ook wel tegen
krijg je volgende keer terugquote:Op zondag 26 januari 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ezell pizza en chocolade gegeven. lief he
godver moet nog 2 cm groeien!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.78
ik ga geen liedje meer voor je zingen na je posts van de afgelopen paar minuten
wilde je dat wel eerst doen dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.78
Dat dacht ikquote:
in drievoudquote:
WAT.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga je nu echt een kutvraag stellen.
Maar jij was gay toch?
Ik heb me geen moment onveilig gevoeldquote:Op zondag 26 januari 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Aldo
Was het een beetje veilig en goed te bereizen? (Sorry ik heb bij Mexico niet een veilig gevoel).
waarschijnlijk bedoel je badschaapquote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Maar ik zal wel in de war zijn met iemand anders
Oh gawdquote:
en echte mexicaanse tequila gedronken?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb me geen moment onveilig gevoeldJe hoort alleen maar de slechte dingen natuurlijk. Maar de busstations waren zo goed beveiligd, was net een vliegveld
En ook in de steden was het echt super te doen
Zelfs gewoon met de metro door Mexico City gereisd
Oh dingen plannen achter mijn rug doen we dat zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
wie komt er op de verjaardagsmeet van mij en oceanview?
toegang vijf euro
haha tjacka ookquote:Op zondag 26 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.78
welke headlines draaien?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
wie komt er op de verjaardagsmeet van mij en oceanview?
toegang vijf euro
Jammer dit, ik ken je pas en je gaat nu al op de zwarte lijst.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gawdSorry
![]()
Maar jouw naam kwam me echt bekend voor als gay-zijnde
vertel het maar gewoon, zijn we daar ook van afquote:
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jammer dit, ik ken je pas en je gaat nu al op de zwarte lijst.
ja ik dacht, iemand moet beginnenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh dingen plannen achter mijn rug doen we dat zo.
Petra gaat een gek optreden doen daarna gaan we samen pannenkoeken maken met Gerda en ome peet draait ondertussen de platen.quote:
ligt er aan watquote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Kan ik ook 5 euro in natura meenemen sof?
Nicequote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb me geen moment onveilig gevoeldJe hoort alleen maar de slechte dingen natuurlijk. Maar de busstations waren zo goed beveiligd, was net een vliegveld
En ook in de steden was het echt super te doen
Zelfs gewoon met de metro door Mexico City gereisd
Bij wie wil je het inleveren dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
en komen henk en ingrid ook?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Petra gaat een gek optreden doen daarna gaan we samen pannenkoeken maken met Gerda en ome peet draait ondertussen de platen.
1 euro voor elke cm?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Haal je euro's en centimeters nu door elkaar?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Wel een erg goedkope bos bloemen danquote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceDat klinkt zo mogelijk veiliger dan een willekeurig grote westerse stad.
quote:
wp had je nou een kind met snowbells of flippiee?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geef het niet graag toe maar ben het met je eens kaboutertje
oh snapquote:Op zondag 26 januari 2014 23:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haal je euro's en centimeters nu door elkaar?
Met flips.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
wp had je nou een kind met snowbells of flippiee?
hahaahahahahaahahahhaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |