SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 26-01-2014 23:23:33 ]
Ga je nou LMB doen?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer ik ben straks een week op oefening=weinig vreten veel bewegen..Hoe zorg ik ervoor dat ik geen kracht verlies? Wat zijn goede compacte voedingsmiddelen die ik mee kan nemen, wat zou jij zelf doen?
Wil het wel ''gezond houden''', van noten kan ik helaas niet zoveel eten zonder dat ik echt misselijk word.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kracht ga je sowieso verliezen als je niet genoeg kan eten uiteraard.. je lichaam moet ergens energie vandaan halen.
in een cut verlies je ook kracht..
olijfolie, noten, chocola, alles wat veel calorieen heeft
Ik ga proberen mijn studie eerst af te maken en daarna..Ook al zou ik nu het liefst eerst bij LMB willen gaan. Ik kan iig wel meedoen met een paar van hun oefeningen/activiteiten..plus binnenkort een diner van een luchtmobiel regimentquote:
lijkt me leuk, zo'n dinerquote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil het wel ''gezond houden''', van noten kan ik helaas niet zoveel eten zonder dat ik echt misselijk word.
Klopt, daarom cut ik het liefst niet te diep.
[..]
Ik ga proberen mijn studie eerst af te maken en daarna..Ook al zou ik nu het liefst eerst bij LMB willen gaan. Ik kan iig wel meedoen met een paar van hun oefeningen/activiteiten..plus binnenkort een diner van een luchtmobiel regiment.
Awesome! Je gaat meedoen met de jongens van Arnhem?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil het wel ''gezond houden''', van noten kan ik helaas niet zoveel eten zonder dat ik echt misselijk word.
Klopt, daarom cut ik het liefst niet te diep.
[..]
Ik ga proberen mijn studie eerst af te maken en daarna..Ook al zou ik nu het liefst eerst bij LMB willen gaan. Ik kan iig wel meedoen met een paar van hun oefeningen/activiteiten..plus binnenkort een diner van een luchtmobiel regiment.
Ja heb er veel zin inquote:
Wss welquote:Op zondag 26 januari 2014 23:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Awesome! Je gaat meedoen met de jongens van Arnhem?
jij wordt wel serieus genomen, johquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja heb er veel zin in.Ff goede aanpak van netwerken verzinnen, als vrouw zijnde wordt er veel met je gepraat maar je wordt minder snel serieus genomen..
Wacht maar tot je uit wordt gezonden naar het midden oosten of afrika, dan heb je pas krachtverlies. Lekker een jaar daar zitten en leven op water en zand.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer ik ben straks een week op oefening=weinig vreten veel bewegen..Hoe zorg ik ervoor dat ik geen kracht verlies? Wat zijn goede compacte voedingsmiddelen die ik mee kan nemen, wat zou jij zelf doen?
14xquote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef Jahr00n het volgende:
hoevaak pakken jullie de gym deze week????
Daar is het eten beter dan hier in NL believe me.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je uit wordt gezonden naar het midden oosten of afrika, dan heb je pas krachtverlies. Lekker een jaar daar zitten en leven op water en zand.
Ja en als je daar zit ga je natuurlijk je veilige compound uit om ergens een restaurantje te zoeken in de stadquote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar is het eten beter dan hier in NL believe me.
lekker zakkie parijse aardappeltjes warm maken op je kochertje heerlijk meidquote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar is het eten beter dan hier in NL believe me.
Nee basis met allemaal amerikaanse junkfood tenten, je krijgt ook deel van je eten vergoed..dus dan ga je automatisch meer eten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en als je daar zit ga je natuurlijk je veilige compound uit om ergens een restaurantje te zoeken in de stad
Hahaha mijn god.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker zakkie parijse aardappeltjes warm maken op je kochertje heerlijk meid
Nou het lijkt me sterk dat ze op Kamp Holland in Afghanistan een hele food court met BK en McDonalds gaan neerzetten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee basis met allemaal amerikaanse junkfood tenten, je krijgt ook deel van je eten vergoed..dus dan ga je automatisch meer eten.
Maar soms ben je idd een paar dagen of weken de poort uit, dan leef je op 24 uurs rantsoenen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou het lijkt me sterk dat ze op Kamp Holland in Afghanistan een hele food court met BK en McDonalds gaan neerzetten.
Collega en aantal kennissen van me hebben in Bosnië gezeten tijdens de balkanoorlog en die hebben 3 maanden geleefd op droge macaroni en broccoli en als ze geluk hadden een stukje vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |