Jazeker, ik heb ook al eerder aangegeven dat Leonie niet veel te melden heeft, maar Saskia is de meest onnozele persoon voor haar leeftijd die ik ooit heb gezien. Ze kan overigens best aardig zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hetzelfde kan toch ook gezegd worden van Leonie? Daar heb ik ook voornamelijk beelden van gezien waarin ze zat te kwijlen op Jos. Ze heeft 1 voordeel op Saskia en dat is we een filmpje van haar in haar eigen woonomgeving hebben gezien. Waar wat mij betreft niks bijzonders te zien was (ze is leerling-verpleegkundige, rijdt motor en drinkt graag thee met haar moeder, nou WOW!)
Het uiterlijk van Leonie heb ik nergens ter sprake gebracht.quote:Maar omdat Saskia geen tv-presentatrice is en minder goed uit haar woorden komt dan Leonie is ze niet meer dan een argeloos, dom wicht dan niet meer kan dan zich onderwerpen aan Jos en zijn baby's werpen? Schei toch uit!
Vergeet niet dat de beelden op een bepaalde wijze gemonteerd zijn en nooit het werkelijke beeld van een persoon weergeven. Ik snap wel wat je bedoelt -ze heeft een ietwat tuttig voorkomen- maar je kunt niet daarop haar karakter beoordelen. Denk dat er ook een stukje onzekerheid meespeelde en dat uit zich bij iedereen weer anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef datbenikweer het volgende:
Jazeker, ik heb ook al eerder aangegeven dat Leonie niet veel te melden heeft, maar Saskia is de meest onnozele persoon voor haar leeftijd die ik ooit heb gezien. Ze kan overigens best aardig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Lavenderr op 02-02-2014 20:15:15 ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef proud_mami het volgende:
Van TV-gids.nl:Doe eens in spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Spannend zeg.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:02 schreef OProg het volgende:
Jos liet in het voorstukje enige twijfel doorschemeren leek het wel.
Het zweet stroomt de bilspleet in van de spanning.quote:
Gooi #230 eens in spoilers als je wilt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ben vooral benieuwd wie Wim kiest. Of beter gezegd: door wie hij zich láát kiezen.
Boer Wim verdient een stuk ijzer in zijn nek.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ben vooral benieuwd wie Wim kiest. Of beter gezegd: door wie hij zich láát kiezen.
Vind het ook geen sympathieke manquote:Op zondag 2 februari 2014 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boer Wim verdient een stuk ijzer in zijn nek.![]()
Evelyne is al lang afgehaakt joh, of ligt dat aan mijquote:Op zondag 2 februari 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Die wil hem volgens mij helemaal niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Evelyne is al lang afgehaakt joh, of ligt dat aan mij
Daar leek het wel op. Dat ze de eer aan zichzelf hield. Maar wat Timwonnacott zegt, het kan ook liggen aan wat 'ze' ons laten zien.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Evelyne is al lang afgehaakt joh, of ligt dat aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |