madjellyquote:Op zondag 26 januari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitslapen morgen.
Maar slaap morgen wel in 2persoonsbed
ah al iemand gevonden?quote:
Hij gaat straks ook gewoon tegen het negatieve reisadvies van Dven in richting Synny Beach. Boefje die Typischquote:Op zondag 26 januari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel van dit soort verhalen... Het doet mij bijna denken dat je of een meeloper was, of het echt leuk vond![]()
Maar ik heb vertrouwen in je.
Nee, maar je mag solliciteren. Geen ervaring nodig.quote:
ben je nou gestopt elanquote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is lekker ja.
AL heb je bij Balvenie meer waar voor je geld
ik bied mijn lichaam en mijn bedervaringen aanquote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je mag solliciteren. Geen ervaring nodig.
nicequote:
Wij hadden een keer een mongool die daar liep met zijn tas vastgebonden bij die goederenlift was hij bijna gestiktquote:
Oke geef maar een formulierquote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je mag solliciteren. Geen ervaring nodig.
Pics van lichaamquote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik bied mijn lichaam en mijn bedervaringen aan
Ja geen zin meer in elke keer zuipen en katers en shit man. Bijna mn rijbewijs kwijtgeraakt ook echt geen zin meer in.quote:
Naam:quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een mongool die daar liep met zijn tas vastgebonden bij die goederenlift was hij bijna gestikt.
goed zo man hoe veel dagen alquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja geen zin meer in elke keer zuipen en katers en shit man. Bijna mn rijbewijs kwijtgeraakt ook echt geen zin meer in.
Jij zou toch naar Thailand gaan om in een resort af te kicken?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja geen zin meer in elke keer zuipen en katers en shit man. Bijna mn rijbewijs kwijtgeraakt ook echt geen zin meer in.
zie whapquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pics van lichaam
Pics van ervaringen
Waarom eng, zitten 2000 leerlingen of zo op wijfquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
mooie tijd man
vind het nog steeds eng dat jij daar ook gezeten heb
kut FOK!
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam:jesper
Leeftijd:legaal 😏
Lengte:1,80 nogwat
Gewicht: 50kg
Motivatie om in fokkie`s bed te liggen: sexy tiem
Naam: sofquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam:
Leeftijd:
Lengte:
Gewicht:
Motivatie om in fokkie`s bed te liggen:
Zo zwart als mijn zielquote:Op zondag 26 januari 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt ook allemaal best wel mee, jammer van je verrotte innerlijk.
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou toch naar Thailand gaan om in een resort af te kicken?
Maar als je dat nodig hebt omaf te kicken kan je er nu toch niet `opeens'' helemaal vanaf zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar heb een nieuwe wagi gehaald voor dat geld![]()
hahahahahahahahahahquote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar heb een nieuwe wagi gehaald voor dat geld![]()
hoeveel kost je?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Naam: sof
Leeftijd: 18
Lengte: 1.75
Gewicht: ff wegen hoor brb. 75 kilo
Motivatie om in fokkie`s bed te liggen: lijkt me wel leuk
Vanaf januari alleen nog 1 avondje gefeest een keer weet niet meer precies waarom.quote:
quote:
Ik neem WPquote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Naam: sof
Leeftijd: 18
Lengte: 1.75
Gewicht: ff wegen hoor brb. 75 kilo
Motivatie om in fokkie`s bed te liggen: lijkt me wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
sorry google doet het even nietquote:
True, true. En je bent een jaartje of 10 (?) ouder, dus dat scheelt.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom eng, zitten 2000 leerlingen of zo op wijf
ja, je ziel hoort meestal bij je innerlijkquote:
Gewoon niks meer genomen geen zin meer in kan toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je dat nodig hebt omaf te kicken kan je er nu toch niet `opeens'' helemaal vanaf zijn?
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef Oceanview het volgende:
Heppie wanneer gaan we weer bellen met je heren accent.
hoelang wil je me?quote:
oh dacht dat je weer was begonnen ik heb echt grandioos gefaaltquote:Op zondag 26 januari 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanaf januari alleen nog 1 avondje gefeest een keer weet niet meer precies waarom.
Stoppen is ook pussy maar gewoon niet meer elke dag je weet toch
18-02 booquote:Op zondag 26 januari 2014 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Wat was je verjaardag ook alweer?
Denk het wel ja als jij nu 20 bent dan scheelt dat wel watquote:Op zondag 26 januari 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, true. En je bent een jaartje of 10 (?) ouder, dus dat scheelt.
[..]
ja, je ziel hoort meestal bij je innerlijk
helder licht
Hm. dan had je Thailand ook niet nodigquote:Op zondag 26 januari 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niks meer genomen geen zin meer in kan toch?
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik neem WPwat nou nee grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet aangenomen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |