madjellyquote:Op zondag 26 januari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitslapen morgen.
Maar slaap morgen wel in 2persoonsbed
ah al iemand gevonden?quote:
Hij gaat straks ook gewoon tegen het negatieve reisadvies van Dven in richting Synny Beach. Boefje die Typischquote:Op zondag 26 januari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel van dit soort verhalen... Het doet mij bijna denken dat je of een meeloper was, of het echt leuk vond![]()
Maar ik heb vertrouwen in je.
Nee, maar je mag solliciteren. Geen ervaring nodig.quote:
ben je nou gestopt elanquote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is lekker ja.
AL heb je bij Balvenie meer waar voor je geld
ik bied mijn lichaam en mijn bedervaringen aanquote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je mag solliciteren. Geen ervaring nodig.
nicequote:
Wij hadden een keer een mongool die daar liep met zijn tas vastgebonden bij die goederenlift was hij bijna gestiktquote:
Oke geef maar een formulierquote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je mag solliciteren. Geen ervaring nodig.
Pics van lichaamquote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik bied mijn lichaam en mijn bedervaringen aan
Ja geen zin meer in elke keer zuipen en katers en shit man. Bijna mn rijbewijs kwijtgeraakt ook echt geen zin meer in.quote:
Naam:quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een mongool die daar liep met zijn tas vastgebonden bij die goederenlift was hij bijna gestikt.
goed zo man hoe veel dagen alquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja geen zin meer in elke keer zuipen en katers en shit man. Bijna mn rijbewijs kwijtgeraakt ook echt geen zin meer in.
Jij zou toch naar Thailand gaan om in een resort af te kicken?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja geen zin meer in elke keer zuipen en katers en shit man. Bijna mn rijbewijs kwijtgeraakt ook echt geen zin meer in.
zie whapquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pics van lichaam
Pics van ervaringen
Waarom eng, zitten 2000 leerlingen of zo op wijfquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
mooie tijd man
vind het nog steeds eng dat jij daar ook gezeten heb
kut FOK!
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam:jesper
Leeftijd:legaal 😏
Lengte:1,80 nogwat
Gewicht: 50kg
Motivatie om in fokkie`s bed te liggen: sexy tiem
Naam: sofquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende: