Haha, je hebt de tags verkeerd gezet!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar kijk nog even goed naar de volgende twee afbeeldingen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
oeh, GGMM gaat hier niet blij mee zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar kijk nog even goed naar de volgende twee afbeeldingen; Zie je wel? Snap je de verwarring?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat mankeert eraan?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je hebt de tags verkeerd gezet!![]()
Sta jij even voor lul zeg.
Omdat je mijn post kapotgemaakt hebt.quote:
hahahaha goeie grap man van ggmm hé even lachen weer xD misschien kun je meteen ook wat leuke anekdotes over je goudvissen vertellen dan ben je spoedig net zo populairquote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
deze post zag ik niet van je aankomen elan
maar leuk dat je mee doet
Je eigen gefaal niet toegevenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat je mijn post kapotgemaakt hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door GGMM op 27-01-2014 00:07 ]
En als je er op klikt werkt hij alsnog.
? ?
neee niet doe nietquote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
hahahaha goeie grap man van ggmm hé even lachen weer xD misschien kun je meteen ook wat leuke anekdotes over je goudvissen vertellen dan ben je spoedig net zo populair
Ik had inderdaad een / in de eerste [img]-tag gezet, en het daarna weer veranderd. Waarom zou ik dat niet toe willen geven.quote:
Een beter bewijs voor deze pos is er nietquote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Koning GGMM. De enige moderator welke weet aan te tonen dat modereren niet enkel een last hoeft te zijn waar mensen op neerkijken.
Ik zou best willen optreden als draagmoeder mocht hij ooit een geschikte vriend vinden![]()
hoi schatjequote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Rodawa het volgende:
Tjacka-topic, alles gaat weer helemaal naar de tering.
Als dat al falen isquote:
bedankt voor de tipquote:Op maandag 27 januari 2014 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Tjacka, je moet echt van het delete knopje afblijven.
Is goed. Neem wat te drinken mee als je wil. Je wordt thuisgebracht.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Ok dit was wel leuk geweest, volgende keer bij jou thuis VMSDKR?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |