daarom had je zeker een half jaar ban gehad hé.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een mentor en die begeleid me, iets wat bij jou mis is gegaan..
Zo..
refereer je nu naar dat Tjacka een lul is?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
mijn reactie had niks met 'crewbashen' te maken, (wat dat ook precies moge betekenen). Ik had niet eens gezien dat je mod was toen ik dat typte.
De enige die jou voor lul zet ben jezelf
Ik denk dat ik, na het zien van een foto van jou, gerust tot de conclusie mag komen dat als er iemand met 'debiel' mag schelden jij dat niet bent.quote:
Daar heb ik heel veel van geleerd en ik moet zeggen dat jouw mening mij niks doet, gezien jouw omgang met je 'collega's'. Je moet blij zijn dat Don het druk had anders was het einde modschap voor jou..quote:Op zondag 26 januari 2014 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daarom had je zeker een half jaar ban gehad hé.
dubbelpain.
Privé informatie erbij halen op een forum om je standpunt te onderbouwen. Wat een teken van zwakte.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, na het zien van een foto van jou, gerust tot de conclusie mag komen dat als er iemand met 'debiel' mag schelden jij dat niet bent.
wat een vreselijke bedreiging is dit zeg.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, na het zien van een foto van jou, gerust tot de conclusie mag komen dat als er iemand met 'debiel' mag schelden jij dat niet bent.
Doe eens normaal, anders laat jij je foto eens zien met je mening.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heb ik heel veel van geleerd en ik moet zeggen dat jouw mening mij niks doet, gezien jouw omgang met je 'collega's'. Je moet blij zijn dat Don het druk had anders was het einde modschap voor jou..
Vanaf nu ben ik niet langer een voorstander van jou als mod.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Doublepain het volgende:
De dag dat GGMM stopt als mod is een overwinning van 1000en..
Mooi ik heb 2 vijanden, nice..quote:Op zondag 26 januari 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik niet langer een voorstander van jou als mod.
ik vind die vmdskr ook niet heel aardigquote:
Privé-informatie*quote:Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Privé informatie erbij halen op een forum om je standpunt te onderbouwen. Wat een teken van zwakte.
Natuurlijk Marie, zal ik jou morgen eens even DM'en?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens normaal, anders laat jij je foto eens zien met je mening.
Ik hou van GGMM.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind die vmdskr ook niet heel aardig
maar dit is wel erg overdreven
Mijn DM box staat altijd open om je gelijk te bewijzen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Privé-informatie*
[..]
Natuurlijk Marie, zal ik jou morgen eens even DM'en?
Oh, ik dacht dat jij die vrouwelijke KLB-mod was met je blonde-haar-avatar. Laat maar zitten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn DM box staat altijd open om je gelijk te bewijzen.
Ah terugtrekken, mag ik je vanaf nu debiel noemen?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij die vrouwelijke KLB-mod was met je blonde-haar-avatar. Laat maar zitten.
Natuurlijk mag dat. Maar kijk nog even goed naar de volgende twee afbeeldingen; Zie je wel? Snap je de verwarring?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah terugtrekken, mag ik je vanaf nu debiel noemen?
Haha, je hebt de tags verkeerd gezet!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar kijk nog even goed naar de volgende twee afbeeldingen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
oeh, GGMM gaat hier niet blij mee zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar kijk nog even goed naar de volgende twee afbeeldingen; Zie je wel? Snap je de verwarring?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat mankeert eraan?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je hebt de tags verkeerd gezet!![]()
Sta jij even voor lul zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |