abonnement Unibet Coolblue
pi_136062243
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef Queller het volgende:

[..]

Krijg tieten, treurwilg :{w

Wel heel spontaan O+
Fletse treurwilg he ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_136062376
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Het ligt ook niet aan jullie, maar aan mij.
Ik voel me niet meer genoeg op mijn gemak, teveel 'bespied', om op mijn normale manier door te posten. Snap je dan beter wat ik bedoel?
Ja, zo voel ik me hier ook wel. Alsof ieder moment weer een bos blauwen kunnen binnenvallen. Aan de andere kant laat ik daar ook niet mn lol door verpesten. We hebben niets verkeerds gedaan. Er is nogal extreem gemodereerd.

Mijn opmerking wad overigens absoluut niet aanvallend bedoeld :*
pi_136062410
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef roos85 het volgende:

[..]

Fletse treurwilg he ;)
Mond houden, lelijkerd :+
pi_136062571
Aanvulling (ik geloof dat ik daarvan ben vandaag. Op m'n werk ook al :+ ):

Er zijn hier best dingen gezegd die wat minder handig waren (aan beide 'kanten'), maar dat is nog geen reden dat iedereen hier nu benauwd moet zijn voor eventuele consequenties, maar wel het gevolg van wat er gebeurd is. Vind ik persoonlijk best jammer. En ja, ik kijk idd toch echt wel uit wat ik zeg ja.
pi_136062577
4 op een rij! *O*
pi_136062578
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Het ligt ook niet aan jullie, maar aan mij.
Ik voel me niet meer genoeg op mijn gemak, teveel 'bespied', om op mijn normale manier door te posten. Snap je dan beter wat ik bedoel? Dus dan blijft het bij oppervlakkig beleefde chit-chat en mjah... dat is het niet voor me. Maar misschien is het over een tijdje gewoon weer goed!
Ik snap precies wat je bedoeld, alsof je onder een vergrootglas ligt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:11:07 #282
163650 Greys
pi_136062755
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ja, zo voel ik me hier ook wel. Alsof ieder moment weer een bos blauwen kunnen binnenvallen. Aan de andere kant laat ik daar ook niet mn lol door verpesten. We hebben niets verkeerds gedaan. Er is nogal extreem gemodereerd.

Mijn opmerking wad overigens absoluut niet aanvallend bedoeld :*
Ik vond niet alleen het modereren extreem... er zijn daarna bergen mensen van Facebook afgepleurd, ook door mensen met wie je nooit 1 (!!) verkeerd woord heb gewisseld en nooit enige ruzie oid mee heb gehad. Er wordt op LinkedIn-profielen geneusd, in Fobo's. Echt álles wordt in de gaten gehouden.
Krijg er ronduit de kriebels van.

Dan denk ik eerlijk gezegd 'Kliekje? Wie zijn er nou het kliekje? Wij of sommige (zeker niet alle, gelukkig!) crew die ineens 180 graden anders tegen je staan omdat een collega van hen het niet eens was met deze SC, maar waar je zelf nooit onenigheid mee hebt gehad? :D

Ik vind het ronduit bespottelijk, allemaal, te kinderachtig voor woorden.
Waar gáát het allemaal om zeg.... _O-

Daar treur ik geen moment om hoor, om die mensen, als je je om zoiets futiels al tegen iemand keert dan hoef ik je ook niet meer te kennen. Maar het geeft wel héél goed aan hoe alles enorm buiten proporties is geblazen hier...

Je krijgt er echt een crew-users hullie tegen zullie gevoel van. En dat wilden 'ze' toch zogenaamd juist NIET? Nou, goed gaan jongens! Zo werk je dat juist helemaal in de hand.

Zo, nou, dat zat me nog even dwars :) ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136062839
Amen

_O_
pi_136062927
Huh? _O- Ik wil dit niet weten geloof ik. Kunnen de mensen die dat soort dingen doen graag een beetje normaal doen? Mafkezen :') Godallemachtig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:18:46 #285
163650 Greys
pi_136063198
Echt, mensen die hier normaal heel soms in de SC kwamen als ze bv een beetje verdrietig waren of rot in hun vel zaten. Waar (even persoonlijk voorbeeld) ik dan lief tegen deed en peptalks gaf, waar ik hartjes en kusjes voor kreeg, waar ik live heel leuke meets mee heb gehad, waar ik NOOIT (!!) 1 woord ruzie mee heb gehad, ook dat soort mensen flikkerden me ineens van FB. En niet alleen mij hoor.

Nogmaals, ik zal er geen traan om laten, blij juist om te weten hoe mensen echt in elkaar steken, maar het geeft zó goed aan hoe 'men' denkt over de F&F SC. Zet één stapje dat niet helemaal op 'hun' paadje is en bam, rot maar op. Ook al hebben sommigen helemaal niets met deze rel te maken gehad...

En zo is dat bij ongeveer iedereen gegaan in deze SC.
Crew die normaal nooit op bepaalde LinkIn profielen kwam die er ineens worden gezien als laatste viewer, mensen die sommige Fobo's ineens zes keer per dag bezoeken etc etc. Donder op zeg, get a life :') Ga op belangrijker dingen letten en je energie in belangrijker zaken steken.

Vinden jullie nou zelf ook niet dat jullie een PIETSIE overdrijven?
Als het niet zo treurig was, was het om te gillen zo grappig :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:20:51 #286
163650 Greys
pi_136063318
Maar anyway, dát is dus de reden dat ik wel even wacht tot het allemaal weer normaal kan :+

En crew, zeg alsjeblieft nooit meer iets over kliekjes.
Want jullie kunnen er zelf ook wat van O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136063373
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:23:25 #288
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_136063443
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef Greys het volgende:
er zijn daarna bergen mensen van Facebook afgepleurd, ook door mensen met wie je nooit 1 (!!) verkeerd woord heb gewisseld en nooit enige ruzie oid mee heb gehad. Er wordt op LinkedIn-profielen geneusd, in Fobo's. Echt álles wordt in de gaten gehouden.
Mooi dat ik dat alles niet heb. 8-)
quote:
Krijg er ronduit de kriebels van.
I've been saying this for years, "they" are everywhere.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:23:31 #289
163650 Greys
pi_136063448
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136063449
WTF. Ik hoop serieus dat je een grapje maakt want anders is het echt retesneu. _O- Dan valt het me mee dat hier überhaupt nog iemand komt. -O-
pi_136063491
Ik weet in ieder geval weer waarom ik geen online profielen heb _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:24:25 #292
163650 Greys
pi_136063494
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Mooi dat ik dat alles niet heb. 8-)

[..]

I've been saying this for years, "they" are everywhere. [ afbeelding ]
_O- Ja maar die papieren routebeschrijvingen zijn ook niet alles he, mop!?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:25:37 #293
163650 Greys
pi_136063548
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
WTF. Ik hoop serieus dat je een grapje maakt want anders is het echt retesneu. _O- Dan valt het me mee dat hier überhaupt nog iemand komt. -O-
Er is geen woord aan gelogen :D
Ik weet van een paar mensen (ik zelf niet, dat is mijn eer te na) dat ze navraag hebben gedaan bij sommige mensen (met wie ze echt eerst heel goed contact hadden en die geen reet met heel die rel te maken hadden) waarom ze in godsnaam van FB zijn gepleurd, maar ze zeiden dan allemaal dat ze héél toevallig allemaal tegelijk binnen 2 uur ofzo hadden 'opgeruimd' en dat het puur toeval was. Kom op zeg, wees dan gewoon eerlijk ook en zeg gewoon 'Ik heb je nooit gemoeten, ik deed maar alsof' ofzo _O- Of 'Ik ben zo overstuur van die rel terwijl ik er niets mee van doen had en je hebt eigenlijk helemaal geen erge dingen gezegd maar toch gooi ik iedereen uit de SC er uit omdat dat nu eenmaal zo schijnt te moeten en horen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 januari 2014 @ 19:25:38 #294
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_136063549
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
WTF. Ik hoop serieus dat je een grapje maakt want anders is het echt retesneu. _O- Dan valt het me mee dat hier überhaupt nog iemand komt. -O-
Nee, is geen grapje.

En waar het in de vorige SC's wemelde van het blauw zie je ze nu ineens helemaal niet meer.

:W blauwe lurkers!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:25:51 #295
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_136063558
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- Ja maar die papieren routebeschrijvingen zijn ook niet alles he, mop!?
*Mompelt iets over vage niet-rotondes.* }:|

:*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:28:27 #296
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_136063667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, is geen grapje.

En waar het in de vorige SC's wemelde van het blauw zie je ze nu ineens helemaal niet meer.

:W blauwe lurkers!
:W
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_136063671
quote:
_O-
Greys, wat heb je het ontzettend goed verwoord! Ik sluit me er helemaal bij aan!
And so the lion fell in love with the lamb
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 19:28:32 #298
163650 Greys
pi_136063672
Er zijn gelukkig ook een paar crewleden die zich er geen hol van aantrekken O+
Je hóeft namelijk helemaal geen partij te kiezen, dan ben je JUIST een kliekje....

Daar ben ik veel meer blij mee dan dat ik verdrietig ben om die paar sneuneuzen die de kudde volgden 'omdat dat zo hoort'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136063685
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is geen woord aan gelogen :D
Ik weet van een paar mensen (ik zelf niet, dat is mijn eer te na) dat ze navraag hebben gedaan bij sommige mensen (met wie ze echt eerst heel goed contact hadden en die geen reet met heel die rel te maken hadden) waarom ze in godsnaam van FB zijn gepleurd, maar ze zeiden dan allemaal dat ze héél toevallig allemaal tegelijk binnen 2 uur ofzo hadden 'opgeruimd' en dat het puur toeval was. Kom op zeg, wees dan gewoon eerlijk ook en zeg gewoon 'Ik heb je nooit gemoeten, ik deed maar alsof' ofzo _O- Of 'Ik ben zo overstuur van die rel terwijl ik er niets mee van doen had en je hebt eigenlijk helemaal geen erge dingen gezegd maar toch gooi ik iedereen uit de SC er uit omdat dat nu eenmaal zo schijnt te moeten en horen'.
Ik wist niet dat er bij een online non-rel ook gelijk uitbanningsprocessen plaatsvinden _O- Sneuneuzen.
pi_136063690
Wat staat er in je FoBo dat zo aantrekkelijk is dan Greus :?
Zou ik er warm van worden? :9
dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')