ja, blijf.quote:
quote:
quote:
Jullie maken me in de warquote:
quote:
bliiiijf bij mijquote:
ik lees nog dagelijks zijn berichten op whatsapp, goede ventquote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb hmf gister nog gesproken
hij was er niet bij tegen 020
nee het is niet raar als je gaatquote:
ik niet :2quote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik lees nog dagelijks zijn berichten op whatsapp, goede vent
Gewoon casual seks tot nu toe. Vind Zeewolde gewoon echt niet leuk en zij wil daar echt niet weg.quote:
Niet zo bescheiden hoor. Volgens mij heb jij van veel dingen verstand.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
en weet niet van welk forumgedeelte heb nergens verstand van
Ik ben teveel bezig met andere zakenquote:
Ohquote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee het is niet raar als je gaat
maar het is leuker als je blijft
Maar ik benz o helemaal rozig enzoquote:
Nou ooit waarde zijn geest in mij rond toen ik aan het posten was. Hele unieke ervaring.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
dan kan je hem dus ook niet erkennen als god
heb je hem laten vallenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
[..]
Maar ik benz o helemaal rozig enzo![]()
En m'n telefoon ligt nog te drogen in een bak met rijst dus ik kan ook niet vanuit bed verder FOK!ken
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
het zou te mooi zijn als jij dit nu aan mij vroeg
ga niet weg
Maakt niet uit. Zolang je de gordijnen maar op een kier houdtquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik benz o helemaal rozig enzo![]()
En m'n telefoon ligt nog te drogen in een bak met rijst dus ik kan ook niet vanuit bed verder FOK!ken
Hahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon casual seks tot nu toe. Vind Zeewolde gewoon echt niet leuk en zij wil daar echt niet weg.
Dus toekomstperspectief is er sowieso niet.
gewoon mbo1 diplomaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik eens proberen een Nederlands diploma te halen. De mavo
Gezien je spelling beter is dan die van mij, lukt dat bestquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik eens proberen een Nederlands diploma te halen. De mavo
wowquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ooit waarde zijn geest in mij rond toen ik aan het posten was. Hele unieke ervaring.
Ik maak continu fouten met D en T thoughquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezien je spelling beter is dan die van mij, lukt dat best
Daar ben ik ook nog woest over. En hij maar lullen dat er op mijn adres niet wordt bezorgd.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zou ook nog tijgernootjes opsturen kun je ook wel naar fluiten. Waardeloze vent is het.
hoe gaat t lerenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Streel me zachtjes door mijn haaaaren
Jaquote:
bedanktquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Tjacka is echt een ruztige en nette jongen geworden sinds hij blauw is.
Velen moeten daar eerst voor trouwen en 2 koters krijgen.
Tjacka
nog even dieper in zn anus aubquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Tjacka is echt een ruztige en nette jongen geworden sinds hij blauw is.
Velen moeten daar eerst voor trouwen en 2 koters krijgen.
Tjacka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |