Maakt niet uit. Zolang je de gordijnen maar op een kier houdtquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik benz o helemaal rozig enzo![]()
En m'n telefoon ligt nog te drogen in een bak met rijst dus ik kan ook niet vanuit bed verder FOK!ken
Hahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon casual seks tot nu toe. Vind Zeewolde gewoon echt niet leuk en zij wil daar echt niet weg.
Dus toekomstperspectief is er sowieso niet.
gewoon mbo1 diplomaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik eens proberen een Nederlands diploma te halen. De mavo
Gezien je spelling beter is dan die van mij, lukt dat bestquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik eens proberen een Nederlands diploma te halen. De mavo
wowquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ooit waarde zijn geest in mij rond toen ik aan het posten was. Hele unieke ervaring.
Ik maak continu fouten met D en T thoughquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezien je spelling beter is dan die van mij, lukt dat best
Daar ben ik ook nog woest over. En hij maar lullen dat er op mijn adres niet wordt bezorgd.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zou ook nog tijgernootjes opsturen kun je ook wel naar fluiten. Waardeloze vent is het.
hoe gaat t lerenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Streel me zachtjes door mijn haaaaren
Jaquote:
bedanktquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Tjacka is echt een ruztige en nette jongen geworden sinds hij blauw is.
Velen moeten daar eerst voor trouwen en 2 koters krijgen.
Tjacka
nog even dieper in zn anus aubquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
Tjacka is echt een ruztige en nette jongen geworden sinds hij blauw is.
Velen moeten daar eerst voor trouwen en 2 koters krijgen.
Tjacka
Dat is heel gebruikelijk om fout te doenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak continu fouten met D en T though
Een geheime bron per dm heeft mij verteld dat jij dingetjes aan het verzinnen bent, schurftig hondsvot!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, Paxcon zei dat je verliefd op mij was, en ik geloof hem, dus …
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |