Zit je in Tanzania met al je geld en een mooie plek. Gezellig lijkt me.quote:
Wel een draak minder in Nederlandquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef gianni61 het volgende:
goed nieuws voor nederland: janne blijft daar
Reden voor een nieuwe feestdag???? *hoopvol*quote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef gianni61 het volgende:
goed nieuws voor nederland: janne blijft daar
quote:
Leonie en Evelyne zijn te leuk voor die boeren.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Jos kiest niet voor Leonie, Wim kiest (zoals het nu lijkt) niet voor Evelyne. Wat gaat hier mis?
Toffe stad hoorquote:
Wat iemand ook al zei, die zijn volgens mij al eerder stiekem losgegaan...quote:
Hij koos gewoon voor het praktische.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat Jos vanaf het moment dat hij voor Saskia koos, er spijt van heeft.
Dikke tetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat Jos vanaf het moment dat hij voor Saskia koos, er spijt van heeft.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Dat Jan niet meer de Jan was, waar ze op had geschreven.quote:
waarom? ik vind het de juiste keuzequote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Ja ik denk dat dat wel goed komt. Zal idd wel zwanger zijn en zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ze passen bij elkaar.
Ik wilde net zeggenquote:
Euh ja nou ja neequote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
en claire is niet meer de claire die had geschrevenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat Jan niet meer de Jan was, waar ze op had geschreven.
Ik denk dat Saskia wat in z'n oor gefluisterd heeft wat in de montage bewust is weggefilterdquote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat iemand ook al zei, die zijn volgens mij al eerder stiekem losgegaan...
Dit ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef Scorpie het volgende:
Wat een teringlijer is die Wim. En die hysterische janne verdienen elkaar.
Ik ook niet. Twee keer geweest, de tweede keer gingen we uit verveling maar met de trein naar Malmö.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen
Mooi stadje wel, NyHavn bijvoorbeeld maar deed mij verder niet echt veelStockholm is vele malen leuker
![]()
Nee, hij denkt praktisch, met Saskia heeft hij misschien iemand voor de rest van z'n leven. Leonie was veel te leuk voor hemquote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |