Nou en ze deed ook wel erg truttig. Jeetje ze leek wel 13.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja ik vond het truttig maar dat komt denk ik door haar bril
Bel even met Thieme dan..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:25 schreef kahnus het volgende:
Jan zal zijn lust nu moeten botvieren op zijn kippen
Ik vond haar helemaal niet zo dom eigenlijk in tegenstelling wat ik verwacht had.quote:
Je bent zelf jaloers.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Leonie was ook veel te jaloers!
Saskia past prima bij Jos
Ja, heel jaloers.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Ja dit..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
www.specsavers.nlquote:Op zondag 26 januari 2014 21:38 schreef Godshand het volgende:
Ze is vrolijk, ziet er leuk uit, lekkere tetten
Jij valt alleen voor Utrechtse studentesquote:
Eens maar ze was dus echt niet jaloers.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dit..
Mensen, Saskia past prima bij hem.
Ze is vrolijk, ziet er leuk uit, lekkere tetten en helemaal gewend aan Frankrijk. Wat wil een man als Jos nog meer?
Als hij voor Leonie kiest, zit het halve dorp op haar te geilen, moet hij dagelijks de sollicitatiebrieven van Leonie controleren op haar Frans, de procedures daar uitleggen en zeggen wat ze kan doen als ze zich daar verveelt.
En grote kans dat Leonie puntje bij paaltje zegt dat "dit toch niet is waar ze op gehoopt had" en de benen naar Nederland terug neemt, om een brave dokter te daten...
Kortom, goede keus Jos!
Aha, jij biedt je wel aan zeker?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:38 schreef Godshand het volgende:
En grote kans dat Leonie puntje bij paaltje zegt dat "dit toch niet is waar ze op gehoopt had" en de benen naar Nederland terug neemt, om een brave dokter te daten...
Was alleen naar Frankrijk voor Sas gegaan als ze het niet geworden was..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha, jij biedt je wel aan zeker?
Er staat nu niets aan een toekomst met Claire voor je in de weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Silenus het volgende:
Oh en godverdomme, die Jan.Hij snapt er ook echt helemaal niets van he.
Judith noemt als voorbeeld 'als ik wil winkelen,wil jij dat ook' en dan gaat ie heel serieus op dat winkel-verhaal in. Sowieso iets leuks gaan doen en dan naar een fastfood-keten gaan...wat een hork.
Maar dat is vast al gezegd.
Iddquote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Claire die ineens heel erg negatief is naar Jan toe!
Wel eens met deze analyse. Vooral alle rompslomp van het emigreren vermijdt Jos nu. Ik denk dat maar weinig Nederlandse vrouwen zich echt thuis gaan voelen in Frankrijk, het is toch wel een behoorlijk andere cultuur, ook al is Frankrijk relatief dichtbij.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dit..
Mensen, Saskia past prima bij hem.
Ze is vrolijk, ziet er leuk uit, lekkere tetten en helemaal gewend aan Frankrijk. Wat wil een man als Jos nog meer?
Als hij voor Leonie kiest, zit het halve dorp op haar te geilen, moet hij dagelijks de sollicitatiebrieven van Leonie controleren op haar Frans, de procedures daar uitleggen en zeggen wat ze kan doen als ze zich daar verveelt.
Kortom, goede keus Jos!
Dit. Die geile blik in haar ogen als ze over Jos spreekt, spreekt boekdelen..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat Jos wel gelukkig kan worden met Saskia, en het lijkt me wel zo'n typje wat echt bloedgeil wordt in bed als de kleren uit gaan en die tuttige bril af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |