Ik heb niet gezegd dat ik over de kennis beschik heb om dit te kunnen realiseren, maar het is een idee.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef Tha_Duck het volgende:
In je vorige topic kon je niet programmeren, heb je dat vannacht even snel geleerd?
Heb je dan geen copyright problemen?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:10 schreef Adames het volgende:
hoeft niet, als je de films zelf host dan hoef je natuurlijk niks aan anderen te betalen
De website gaat wel goedkomen zeg je.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:10 schreef ComputerNerd268 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik over de kennis beschik heb om dit te kunnen realiseren, maar het is een idee.
nee, in Nederland heb je gelukkig geen strenge auteursrechtenorganisatiesquote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef ComputerNerd268 het volgende:
[..]
Heb je dan geen copyright problemen?
Stichting breinquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, in Nederland heb je gelukkig geen strenge auteursrechtenorganisaties
Even los van het technische gedeelte.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De website gaat wel goedkomen zeg je.
Laat ik dan nog een beetje serieus reageren, technisch gezien gaat je website de bottleneck niet zijn. Eerder het feit dat je geen honderden servers hebt draaien achter snelle en stabiele verbindingen over de hele wereld.
Los daarvan is je idee een lachertje en volkomen kansloosquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef ComputerNerd268 het volgende:
[..]
Even los van het technische gedeelte.
Want? Alsof Videoland nog zo geniaal is, toch draaien ze omzet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Los daarvan is je idee een lachertje en volkomen kansloos
Tip: bel de Telegraaf eens, die hebben nog wel wat oude zooi van Hyves staan die bruikbaar is.
Ja, omdat ze de techniek op orde hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef ComputerNerd268 het volgende:
[..]
Want? Alsof Videoland nog zo geniaal is, toch draaien ze omzet.
Ik zei los van het techniek. Ik heb het over de auteursrechten/copyright etc.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, omdat ze de techniek op orde hebben.
Daar krijg jij geen licentie voor, want je techniek is niet op orde.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef ComputerNerd268 het volgende:
[..]
Ik zei los van het techniek. Ik heb het over de auteursrechten/copyright etc.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Daar krijg jij geen licentie voor, want je techniek is niet op orde.
Denk dat die kosten nog een schijntje zijn tegenover de licentie kosten die ze betalen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Netflix verstookt 35% van het Amerikaanse dataverkeer. Bouw je dienst maar zonder geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |