Je kan een eckte eckte jeep hebben als je regelmatig hem ook echt voor dat doel gebruikt. Offroad gaan. Maar dat ding wil je niet steeds meenemen naar je werk. Maar over het algemeen heb je gelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Mij ontgaat het nut van het hebben van meerdere auto's totaal. Je kan er maar in een tegelijk rijden
Inderdaad.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik kan de komende jaren nog wel zonder rijbewijs hoor, doe ik wel aan het eind van mijn studie
Zowel auto als OV hebben voor- en nadelen. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar OVquote:Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je onafhankelijk van het OV wilt zijn
Heb je beide ge/bereden?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zowel auto als OV hebben voor- en nadelen. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar OV
Fijn opgepropt tussen mensen die het bestaan, het functioneren en het gebruik van de badkamer niet kennen, niet fatsoenlijk kunnen zitten, geen vertrek noch aankomstgarantie hebben, fijn je boodschappen even mee kunnen nemen, je plannen kunnen wijzigen wanneer je maar wilt. Heerlijk, het OV! ??quote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zowel auto als OV hebben voor- en nadelen. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar OV
Inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan een eckte eckte jeep hebben als je regelmatig hem ook echt voor dat doel gebruikt. Offroad gaan. Maar dat ding wil je niet steeds meenemen naar je werk. Maar over het algemeen heb je gelijk
OV is kut want je bent beperkt tot de laatste/eerste trein/bus die gaat. Ik wil nog wel een een eind weg gaan, en dan wil je niet om 10 uur weg omdat je anders te laat bent voor je overstap.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan onder invloed wel gebruik maken van het OV, is een voordeelquote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OV is kut want je bent beperkt tot de laatste/eerste trein/bus die gaat. Ik wil nog wel een een eind weg gaan, en dan wil je niet om 10 uur weg omdat je anders te laat bent voor je overstap.
Bovendien is het met het OV vaak ook nog eens een langere reistijd.
Hij snapt hetquote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fijn opgepropt tussen mensen die het bestaan, het functioneren en het gebruik van de badkamer niet kennen, niet fatsoenlijk kunnen zitten, geen vertrek noch aankomstgarantie hebben, fijn je boodschappen even mee kunnen nemen, je plannen kunnen wijzigen wanneer je maar wilt. Heerlijk, het OV! ??
Dan blijf je slapenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan onder invloed wel gebruik maken van het OV, is een voordeel
Dat is dan ook het enige voordeel. Nadeel is dat de treinen fucking vroeg stoppen met rijden, waardoor je nog niet fatsoenlijk uit kunt gaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan onder invloed wel gebruik maken van het OV, is een voordeel
Wel bizar dat ze je trouwens allemaal zonder problemen in al die auto's hebben laten rijdenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooh, tijd zat. Ik had 'm ook pas toen ik 21 was
Heerlijk met uk voorin de bus en hem zien genietenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fijn opgepropt tussen mensen die het bestaan, het functioneren en het gebruik van de badkamer niet kennen, niet fatsoenlijk kunnen zitten, geen vertrek noch aankomstgarantie hebben, fijn je boodschappen even mee kunnen nemen, je plannen kunnen wijzigen wanneer je maar wilt. Heerlijk, het OV! ??
Echt hé, het is nou niet dat ze weinig vermogen hebben of zoquote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel bizar dat ze je trouwens allemaal zonder problemen in al die auto's hebben laten rijden
Maakt dat uit om er een mening over te hebben dan?quote:
Ach zo kan ik ook zo veel dingen over autorijden opnoemen dus wat is nu precies het punt dat je probeert te maken?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn broertje is nog geen 17 en hij gaat al beginnen binnenkort. Maar hij doet nu MBO dat ie 4 dagen in de week betaald stage loopt. En die 15 euro in de maand voor zijn abonnement is ook niet echt iets aan vaste lasten.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oooh, tijd zat. Ik had 'm ook pas toen ik 21 was
Of potentieel levensgevaarlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt hé, het is nou niet dat ze weinig vermogen hebben of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |