abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135976895

Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat

Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Uw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tally en Admiraal_Anaal

Daarnaast willen we graag in dit topic mededelen dat je toegang kunt vragen tot het Keldertje. Het Keldertje is een subforum van FOK! waar ook seksuele ervaringen worden besproken, alleen dan even net wat dieper of minder oppervlakkig dan in SEX. Werkelijk alles heeft daar een plekje en iedereen is vrij om daar te komen praten over allerlei onderdelen van seks, fetishes, sm of gewoon iets waarvan jij denkt dat KEL daarvoor is. Als je toegang wilt moet je een kleine motivatie geven en een lijstje invullen. Maak je niet druk, dit blijft privé en onder KELgangers. Mail naar yvonne@fok.nl en maak kans op een volledige kijk achter de kelderdeuren!

14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_135976905
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Mij ontgaat het nut van het hebben van meerdere auto's totaal. Je kan er maar in een tegelijk rijden
Je kan een eckte eckte jeep hebben als je regelmatig hem ook echt voor dat doel gebruikt. Offroad gaan. Maar dat ding wil je niet steeds meenemen naar je werk. Maar over het algemeen heb je gelijk
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_135976909
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Alsof je niet zonder auto kan :')
Niet als je onafhankelijk van het OV wilt zijn :P
  zondag 26 januari 2014 @ 20:43:05 #4
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_135976919
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Alsof je niet zonder auto kan :')
Inderdaad.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_135976937
En ik kan de komende jaren nog wel zonder rijbewijs hoor, doe ik wel aan het eind van mijn studie
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  zondag 26 januari 2014 @ 20:44:04 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135976985
Ik heb ook geen rijbewijs, maar zou er wel graag een willen. Damn it money. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_135977001
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik kan de komende jaren nog wel zonder rijbewijs hoor, doe ik wel aan het eind van mijn studie
Hoe oud ben je?
pi_135977006
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Niet als je onafhankelijk van het OV wilt zijn :P
Zowel auto als OV hebben voor- en nadelen. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar OV
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_135977080
Leuk, 2 miljoen over de balk gooien. Moet je vervolgens de auto's weer verkopen omdat je ze niet kunt onderhouden. _O-
pi_135977100
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
19 :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_135977127
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zowel auto als OV hebben voor- en nadelen. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar OV
Heb je beide ge/bereden?
  zondag 26 januari 2014 @ 20:46:10 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_135977130
quote:

[..]

Fijn opgepropt tussen mensen die het bestaan, het functioneren en het gebruik van de badkamer niet kennen, niet fatsoenlijk kunnen zitten, geen vertrek noch aankomstgarantie hebben, fijn je boodschappen even mee kunnen nemen, je plannen kunnen wijzigen wanneer je maar wilt. Heerlijk, het OV! ??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_135977153
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Je kan een eckte eckte jeep hebben als je regelmatig hem ook echt voor dat doel gebruikt. Offroad gaan. Maar dat ding wil je niet steeds meenemen naar je werk. Maar over het algemeen heb je gelijk
Inderdaad *O* Een mooie Discovery 2 in de Gant uitvoering, 2.5TD met 125pk met automaat, traag als dikke stront, maar rijdt zo heerlijk.
Dikke (gesloten) trailer voor er achter en dan dikke oldtimers erop. Onder andere een Lambo Countach :9
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_135977164
quote:

[..]

OV is kut want je bent beperkt tot de laatste/eerste trein/bus die gaat. Ik wil nog wel een een eind weg gaan, en dan wil je niet om 10 uur weg omdat je anders te laat bent voor je overstap.

Bovendien is het met het OV vaak ook nog eens een langere reistijd.
pi_135977206
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

OV is kut want je bent beperkt tot de laatste/eerste trein/bus die gaat. Ik wil nog wel een een eind weg gaan, en dan wil je niet om 10 uur weg omdat je anders te laat bent voor je overstap.

Bovendien is het met het OV vaak ook nog eens een langere reistijd.
Je kan onder invloed wel gebruik maken van het OV, is een voordeel
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_135977243
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Fijn opgepropt tussen mensen die het bestaan, het functioneren en het gebruik van de badkamer niet kennen, niet fatsoenlijk kunnen zitten, geen vertrek noch aankomstgarantie hebben, fijn je boodschappen even mee kunnen nemen, je plannen kunnen wijzigen wanneer je maar wilt. Heerlijk, het OV! ??
Hij snapt het _O_

Alleen zonder rijbewijs en auto is het lastig te snappen wat voor een genot het zelf rijden in een eigen auto is. Zelfs al is het een crappy ding. Die vrijheid, je eigen meters, je eigen muziek, geen last van vertragingen (files kan je op plannen en evt anders rijden).
pi_135977252
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

19 :+
Oooh, tijd zat. Ik had 'm ook pas toen ik 21 was :+
pi_135977267
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dan blijf je slapen ;) Als ik om 22u weg moet, mag ik ook nog wel rijden ;)
pi_135977299
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dat is dan ook het enige voordeel. Nadeel is dat de treinen fucking vroeg stoppen met rijden, waardoor je nog niet fatsoenlijk uit kunt gaan.
pi_135977310
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wel bizar dat ze je trouwens allemaal zonder problemen in al die auto's hebben laten rijden _O_
pi_135977321
quote:

[..]

Heerlijk met uk voorin de bus en hem zien genieten O+
Professioneel gifmenger.
pi_135977381
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wel bizar dat ze je trouwens allemaal zonder problemen in al die auto's hebben laten rijden _O_
Echt hé, het is nou niet dat ze weinig vermogen hebben of zo _O-
pi_135977397
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Heb je beide ge/bereden?
Maakt dat uit om er een mening over te hebben dan?
quote:

[..]

Ach zo kan ik ook zo veel dingen over autorijden opnoemen dus wat is nu precies het punt dat je probeert te maken?
14 SHADES OF GREY
pi_135977399
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mijn broertje is nog geen 17 en hij gaat al beginnen binnenkort. Maar hij doet nu MBO dat ie 4 dagen in de week betaald stage loopt. En die 15 euro in de maand voor zijn abonnement is ook niet echt iets aan vaste lasten. _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_135977411
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Echt hé, het is nou niet dat ze weinig vermogen hebben of zo _O-
Of potentieel levensgevaarlijk :D