Hoe ben je daar eigenlijk achter gekomen? Kentekencheck?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:54 schreef BlackLining het volgende:
Mm, ze willen me morgen op pad sturen met een wagen zonder APK..
Wat zouden jullie doen? Ik bel er zo even over, meen dat je dan niet helemaal lekker verzekertd bent..
Edit: ik moest morgenochtend nog even bellen, volgens de planner zou ik met toestemming van de LM wel mogen rijden. Voor zover ik weet is rijden in een auto met verlopen APK gewoon een verkeersmisdrijf?
Is dat zo'n AKAI halfautomaat?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]
Bijdeze nog een picture van een stukje kamer en voornamelijk het muziek hoekje
Hoe ben je daar eigenlijk achter gekomen? Kentekencheck?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef Wave103 het volgende:
[..]
d bent..
Edit: ik moest morgenochtend nog even bellen, volgens de planner zou ik met toestemming van de LM wel mogen rijden. Voor zover ik weet is rijden in een auto met verlopen APK gewoon een verkeersmisdrijf?
Weer zo'n foto die uit de jaren 80/90 lijkt te komenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]
Bijdeze nog een picture van een stukje kamer en voornamelijk het muziek hoekje
Is daar iets mis mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:22 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Weer zo'n foto die uit de jaren 80/90 lijkt te komen
Ja, ik trek voor elke rit even het kenteken door het RDW register. Zie je meteen welk model en motorblok je hebt, maar ook of de wagen wel verzekerd is, een geldige APK heeft en of ie niet gestolen is. Vind ik allemaal wel fijn om zeker te weten.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar eigenlijk achter gekomen? Kentekencheck?
Ja ik kijk soms ook wel even. Nog nooit bij me opgekomen om bij APK e.d. te kijken. Voortaan maar iets secuurder doenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik trek voor elke rit even het kenteken door het RDW register. Zie je meteen welk model en motorblok je hebt, maar ook of de wagen wel verzekerd is, een geldige APK heeft en of ie niet gestolen is. Vind ik allemaal wel fijn om zeker te weten.
Ik gebruik deze app, heb je ook meteen een foto van het model erbij. En de data komt recht van rdw.nl.
https://play.google.com/s(...)eetstra.licenseplate
Even installeren.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik trek voor elke rit even het kenteken door het RDW register. Zie je meteen welk model en motorblok je hebt, maar ook of de wagen wel verzekerd is, een geldige APK heeft en of ie niet gestolen is. Vind ik allemaal wel fijn om zeker te weten.
Ik gebruik deze app, heb je ook meteen een foto van het model erbij. En de data komt recht van rdw.nl.
https://play.google.com/s(...)eetstra.licenseplate
Ah, ik had ooit zo'n Akai, maar 3x niks. Versterker ziet er inderdaad wel tof uit, de draaitafel had ik persoonlijk niet van JVC gekocht.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef Fiorano het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dat zo'n AKAI halfautomaat?
Nope, op de cd speler na is alles van JVC. Koste me pa destijds een maandsalaris maar het spul doet het nog steeds.
Eerder 60/70. Andere kant vd kamer staat een keurig Samsung lcd tv en een super hippe Sony Vaio laptop met touchscreen en Windows 8. Qua muziek ben ik denk ik in een verkeerde tijd geboren.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:22 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Weer zo'n foto die uit de jaren 80/90 lijkt te komen
Heb het ook geërfd op voorhand van m'n paquote:Op maandag 27 januari 2014 17:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah, ik had ooit zo'n Akai, maar 3x niks. Versterker ziet er inderdaad wel tof uit, de draaitafel had ik persoonlijk niet van JVC gekocht.
Had daarna een Thorens, leuk ding, maar volledig manueel. Nu een Marlux MX-66 waar ik tevreden mee ben.
Een controle inrijden is alleen maar een boete, maar als je een kind doodrijdt wordt het toch een ander verhaal, geen verzekering -> je leven lang aan de schulden.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:07 schreef trolley het volgende:
[..]
Meh, dat is morgen toch al een week verlopen. En verlopen is verlopen. Je zult het net treffen dat ze op jouw route morgen met het hele circus staan te controleren. Dus niet alleen flitsen, maar ook die ANPR (?) camera's waarmee ze kunnen controleren of een voertuig wel is verzekerd dan wel een geldige APK heeft.
Ik zou het er niet op wagen in ieder geval. Tenzij je van AR de zekerheid hebt dat áls je wordt aangehouden, dat zij aansprakelijk zijn voor de eventuele boete's e.d.
Eens.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Eerder 60/70. Andere kant vd kamer staat een keurig Samsung lcd tv en een super hippe Sony Vaio laptop met touchscreen en Windows 8. Qua muziek ben ik denk ik in een verkeerde tijd geboren.
En mijn persoonlijke mening is dat niets qua geluid kan tippen aan vinyl uitversterkt door een oude analoge versterker
Zo simpel is het niet. Je bent gewoon verzekerd mits je auto technische mankementen vertoont en daarmee het ongeluk voorkomen had kunnen worden indien deze er niet waren. Anders zou je ook niet verder mogen rijden als je in een controle rijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Een controle inrijden is alleen maar een boete, maar als je een kind doodrijdt wordt het toch een ander verhaal, geen verzekering -> je leven lang aan de schulden.
Dat ben ik met je eens. En je weet vantevoren dat je geen vriendelijke praatjes of koffiemomenten kan verwachten bij beide locaties, maar het is in ieder geval wel duidelijk wat ze van je verwachten.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef nuckythompson het volgende:
Ik snap de haat op Meerkerk eigenlijk niet. Ik loop altijd naar het postkantoor of die bushalte rechtsboven en vind Meerkerk wel een leuk en mooi plaatsje.
Precies, helemaal bij de feestlocatie. Auto parkeren, formulier laten scannen in dat hok, en klaar! Makkelijker kan niet? En dat lopen naar het postkantoor vind ik na een auto rit altijd wel prima.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En je weet vantevoren dat je geen vriendelijke praatjes of koffiemomenten kan verwachten bij beide locaties, maar het is in ieder geval wel duidelijk wat ze van je verwachten.
'Mits' moet 'Tenzij' zijn denk ik? Of 'Mits je auto geen..'?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Je bent gewoon verzekerd mits je auto technische mankementen vertoond en daarmee het ongeluk voorkomen had kunnen worden. Anders zou je ook niet verder mogen rijden als je in een controle rijd.
Ooit bij die grote grote grote vestiging van K. in Amsterdam (havengebied..) geweest, die zo'n samenwerking met Breukelen hebben? Dat is ook echt een happening om een auto mee te krijgen daar..quote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En je weet vantevoren dat je geen vriendelijke praatjes of koffiemomenten kan verwachten bij beide locaties, maar het is in ieder geval wel duidelijk wat ze van je verwachten.
Daar ben ik één keer geweest ja, om een auto af te leveren. Hele procedure met ID kaart e.d.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ooit bij die grote grote grote vestiging van K. in Amsterdam (havengebied..) geweest, die zo'n samenwerking met Breukelen hebben? Dat is ook echt een happening om een auto mee te krijgen daar..
Maar volgens mij rijdt alleen Autoreset daar voor. En ik kan nooit onthouden wie voor Easyway rijdt en wie voor Autoreset..
Mwa, die LM zou nog wel eens de grootste kunnen zijn waar in dit topic voor gereden wordt, dus ik vind het vreemd dat juist zij daar niet op letten.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:43 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
'Mits' moet 'Tenzij' zijn denk ik? Of 'Mits je auto geen..'?
Overigens zou ik het risico niet nemen, als ze bij de betreffende LM niet de moeite hebben genomen om de auto op tijd te laten keuren, wie zegt dan dat ze wel de moeite hebben genomen om de auto goed te laten onderhouden?
Maar dat is natuurlijk makkelijk praten, als je werkdag valt of staat met die rit is het wel lastiger.
Hmm, ik zie het inderdaad na wat zoekwerk. Dacht altijd dat het zo was als ik zonet beweerde. Wel raar, nu is de consequentie voor het niet laten keuren van je auto alleen maar een boete (niet dat deze erg mild zijn o.i.d.).quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Je bent gewoon verzekerd mits je auto technische mankementen vertoont en daarmee het ongeluk voorkomen had kunnen worden indien deze er niet waren. Anders zou je ook niet verder mogen rijden als je in een controle rijd.
Is dit positief of negatief?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik officieel niet meer bij EW werk ga ik eens een mooi epistel schrijven om als afscheid op de fb-pagina te posten
Ik dacht dat ik toch redelijk onzichtbaar voor niet-vrienden was?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef Amoeba het volgende:
Welke club eindigt dit seizoen niet bij de eerste drie?
AFC Ajax
Proleet
Redelijk ja. Alleen dat kon ik zien. Posts op publieke pagina's kan uiteraard iedereen zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik toch redelijk onzichtbaar voor niet-vrienden was?
Klopt, heb via school mijn Goethe-certificaat gehaald en heb toen ik die lessen volgde het in het Duits gezetquote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Redelijk ja. Alleen dat kon ik zien. Posts op publieke pagina's kan uiteraard iedereen zien.
Recente activiteiten
Rico gebruikt nu Deutsch als taal op Facebook.
En dit staat er.
Stimmt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, heb via school mijn Goethe-certificaat gehaald en heb toen ik die lessen volgde het in het Duits gezet
Wacht je liever tot Joppie hem inkopt of zal ik het doen?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vraag me af waarom jullie mijn naam nog niet weten (of wel).
Vraag me af waarom iemand dit zou boeien.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stimmt. [ afbeelding ]
Vraag me af waarom jullie mijn naam nog niet weten (of wel).
Bedanktquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Je hebt zelf je naam bekend gemaakt via de AR Facebookpagina.
Met die S60 inderdaad. Had eigenlijk wel een keer een reactie over verwacht.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Pizzabodem het volgende:
Je hebt zelf je naam bekend gemaakt via de AR Facebookpagina.
Ik post eigenlijk vrij weinig op Facebook.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bedankt, ik moet zeggen dat mijn beeld van Amoeba prima klopte
![]()
![]()
Ah, ik had deze gemist. Joppie vindt het leuk om op de man te spelen, dus laat ik daar maar in meegaan:quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wacht je liever tot Joppie hem inkopt of zal ik het doen?
Als je op Irritatie100 z'n post doelt, je moet een beetje rechts kijken. Links staat namelijk de zooi die EW zelf post, rechts staat wat via EW wordt gepost.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Oh ik ziet het niet. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Hoiquote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Neuh dat is gelukt, alleen jou verhaaltje op ar niet denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah, ik had deze gemist. Joppie vindt het leuk om op de man te spelen, dus laat ik daar maar in meegaan:
Ik hoef joppie z'n grafhoofd niet te horen. Nu niet, daarnet niet, en daarstraks waarschijnlijk helemaal niet.
[..]
Als je op Irritatie100 z'n post doelt, je moet een beetje rechts kijken. Links staat namelijk de zooi die EW zelf post, rechts staat wat via EW wordt gepost.
Op precies dezelfde plek als waar je Rico z'n post kunt vindenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Neuh dat is gelukt, alleen jou verhaaltje op ar niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |