Ik plan altijd bewust dingen in waar ik eigenlijk niet gek op ben. Of omdat mijn vriend het erg graag eet, of omdat ik weet dat het stiekem wel een keer gezond zou zijn. Maar het blijft toch altijd moeilijk om de zin te vinden om het ook echt te maken en te eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Vork het volgende:
[..]
ja precies dat. Ik houd me nooit aan mijn eigen gemaakte planning. Dat Is als je in je eentje bent ook heel makkelijk te wijzigen. Niemand die je er op wijst. Ik probeer het nu maar met een paar dagen. Dat is al wat haalbaarder.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef TAV74 het volgende:
Als ik iets met stekkers mag aanschaffen ben ik al gauw enthousiast
En als die het verwerpen, komen ze bij ons... de broers en zussen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
oh dat wist ik niet, dat dat zo werkt.
Wat naar.
Indonesiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgende maand de VS en IndonesiaMeem
Ik doe het nu ook. Gebeurt maar hoogst zelden dat ik iets anders wil eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik menuplannen maakte voor de week deed ik dat ook voor max 4-5 dagen, juist omdat je soms gewoon plots iets anders wilt.
Zijn ze verplicht volgens de wet. Heb het toevallig net eens opgezocht hoe dat zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
Maar iedereen zal toch gewoon weigeren? Daar stoppen ze alleen maar tijd in en komt nooit iets uit.
Ah okay, logisch voor de schuldeisers overigens, maar totaal zinloos in de meeste gevallen en ik zou het behoorlijk vervelend vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn ze verplicht volgens de wet. Heb het toevallig net eens opgezocht hoe dat zit.
Nou ja, je jaagt er dus weer mensen mee op kosten want zo'n verklaring bij de rechtbank mag weer EUR 114 gaan kostenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay, logisch voor de schuldeisers overigens, maar totaal zinloos in de meeste gevallen en ik zou het behoorlijk vervelend vinden.
Het ligt ook doorgaans niet aan mij dat we plots iets anders etenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe het nu ook. Gebeurt maar hoogst zelden dat ik iets anders wil eigenlijk
Nee, moest deze week nog aan haar denken dat het zo stil was...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
Niet dat het iets met de TT te maken heeft, maar heeft iemand de laatste tijd nog wel eens wat van Krakkemieke gehoord/gezien/gelezen?
laatste bezoek: 5 dagen, 9 uur geleden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
Niet dat het iets met de TT te maken heeft, maar heeft iemand de laatste tijd nog wel eens wat van Krakkemieke gehoord/gezien/gelezen?
Ah, ze lurkt dus nog wel eens.quote:
Huur is nu wel opgezegd (met huurachterstand). WBV heeft nu aan een notaris de opdracht gegeven na te gaan of er een testament was (not) en wie de erfnamen zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef AnneX het volgende:
Wat een vervelende nasleep voor Bloes en familie. Poeh!
Zo kom je inderdaad niet toe aan afsluiten.
Moet de huur ook nog steeds betaald? met/ zonder huurtoeslag.
Wanneer was dat? Ik ken er maar eentje. Begin van WO2 als de Sovjets het halve poolse officierskorps ombrengen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik stumblede weer eens op een gebeurtenis in de geschiedenis waar ik geen weet van had. Weer een genocide, ditmaal op Polen, waarbij met name vrouwen en kinderen werden gemarteld en vermoord. Zo'n 70.000-100.000. Menselijke wreedheid blijft me maar verbazenMisschien is dat ook wel erg dom, dat het me blijft verbazen.
Vind je dat vies? Ik heb het nog nooit zelfgemaakt op, morgen eens een sausje bij maken en hopelijk is het dan wel lekker.quote:
Griesmeel is absoluut niet mijn ding. Mijn moeder maakte dat vroeger wel eens. Maar goed.....misschien moet ik het zelf eens proberen. Mijn moeder was niet altijd een even goede kokquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je dat vies? Ik heb het nog nooit zelfgemaakt op, morgen eens een sausje bij maken en hopelijk is het dan wel lekker.
Ik ken alleen de mona variant, die vind ik een beetje smakeloos.
Het is erg simpel in ieder geval. En mijn handen ruiken nu lekker naar vanille.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Griesmeel is absoluut niet mijn ding. Mijn moeder maakte dat vroeger wel eens. Maar goed.....misschien moet ik het zelf eens proberen. Mijn moeder was niet altijd een even goede kok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |