abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136066457
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Vork het volgende:

[..]

ja precies dat. Ik houd me nooit aan mijn eigen gemaakte planning. Dat Is als je in je eentje bent ook heel makkelijk te wijzigen. Niemand die je er op wijst. Ik probeer het nu maar met een paar dagen. Dat is al wat haalbaarder.
Ik plan altijd bewust dingen in waar ik eigenlijk niet gek op ben. Of omdat mijn vriend het erg graag eet, of omdat ik weet dat het stiekem wel een keer gezond zou zijn. Maar het blijft toch altijd moeilijk om de zin te vinden om het ook echt te maken en te eten. :')
pi_136067752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef TAV74 het volgende:

Als ik iets met stekkers mag aanschaffen ben ik al gauw enthousiast :P
:D
pi_136067785
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:

oh dat wist ik niet, dat dat zo werkt.

Wat naar.
-O-
En als die het verwerpen, komen ze bij ons... de broers en zussen.
En als wij het ook verwerpen, dan komen onze kinderen aan de beurt.
En dan denk ik, wat hebben die er nou mee te maken :(
pi_136068061
Ik dacht dat ze in geval van schulden nooit zo ver gingen.
pi_136068176
Juist wel... ze gaan juist heel ver.. het geld moet ergens vandaan komen.
Er weigeren ook steeds meer mensen de erfenis omdat er steeds meer mensen schulden hebben.
pi_136068291
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgende maand de VS en Indonesia :9~

:W Meem
Indonesie :9 Sambalboontjes, rendang, sajoer lodeh :9 Krijg gewoon zin in een rijsttafel :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136068300
Maar iedereen zal toch gewoon weigeren? Daar stoppen ze alleen maar tijd in en komt nooit iets uit.
pi_136068367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik menuplannen maakte voor de week deed ik dat ook voor max 4-5 dagen, juist omdat je soms gewoon plots iets anders wilt.
Ik doe het nu ook. Gebeurt maar hoogst zelden dat ik iets anders wil eigenlijk :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136068419
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
Maar iedereen zal toch gewoon weigeren? Daar stoppen ze alleen maar tijd in en komt nooit iets uit.
Zijn ze verplicht volgens de wet. Heb het toevallig net eens opgezocht hoe dat zit.
pi_136068563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zijn ze verplicht volgens de wet. Heb het toevallig net eens opgezocht hoe dat zit.
Ah okay, logisch voor de schuldeisers overigens, maar totaal zinloos in de meeste gevallen en ik zou het behoorlijk vervelend vinden.
pi_136068812
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ah okay, logisch voor de schuldeisers overigens, maar totaal zinloos in de meeste gevallen en ik zou het behoorlijk vervelend vinden.
Nou ja, je jaagt er dus weer mensen mee op kosten want zo'n verklaring bij de rechtbank mag weer EUR 114 gaan kosten :{
pi_136069554
120 las ik :)
Maar je kunt wel gezamenlijk weigeren.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:11:13 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136069934
Niet dat het iets met de TT te maken heeft, maar heeft iemand de laatste tijd nog wel eens wat van Krakkemieke gehoord/gezien/gelezen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136069979
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe het nu ook. Gebeurt maar hoogst zelden dat ik iets anders wil eigenlijk :@
Het ligt ook doorgaans niet aan mij dat we plots iets anders eten :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136070006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
Niet dat het iets met de TT te maken heeft, maar heeft iemand de laatste tijd nog wel eens wat van Krakkemieke gehoord/gezien/gelezen?
Nee, moest deze week nog aan haar denken dat het zo stil was...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:13:01 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136070023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
laatste bezoek: 5 dagen, 9 uur geleden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:14:47 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136070131
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef TAV74 het volgende:

laatste bezoek: 5 dagen, 9 uur geleden.
Ah, ze lurkt dus nog wel eens.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136070161
Wat een vervelende nasleep voor Bloes en familie. Poeh!
Zo kom je inderdaad niet toe aan afsluiten.
Moet de huur ook nog steeds betaald? met/ zonder huurtoeslag.

En Memo naar Steertown. _O-
Misschien kun je daar een kamer huren? _O-

Wisselende berichten zeg, voor werkwillenden.

En :D at stekkers *O*

En lol @ Isa. :Y)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:16:58 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136070254
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef AnneX het volgende:
Wat een vervelende nasleep voor Bloes en familie. Poeh!
Zo kom je inderdaad niet toe aan afsluiten.
Moet de huur ook nog steeds betaald? met/ zonder huurtoeslag.

Huur is nu wel opgezegd (met huurachterstand). WBV heeft nu aan een notaris de opdracht gegeven na te gaan of er een testament was (not) en wie de erfnamen zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_136070847
morgen selectie in steertown :7 ff langs de primark meteen :+ en als ik door de selectie kom volgende week, de kennismakingsweek in een bungalowpark :7
pi_136072177
Ik stumblede weer eens op een gebeurtenis in de geschiedenis waar ik geen weet van had. Weer een genocide, ditmaal op Polen, waarbij met name vrouwen en kinderen werden gemarteld en vermoord. Zo'n 70.000-100.000. Menselijke wreedheid blijft me maar verbazen :{ Misschien is dat ook wel erg dom, dat het me blijft verbazen.
pi_136074122
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik stumblede weer eens op een gebeurtenis in de geschiedenis waar ik geen weet van had. Weer een genocide, ditmaal op Polen, waarbij met name vrouwen en kinderen werden gemarteld en vermoord. Zo'n 70.000-100.000. Menselijke wreedheid blijft me maar verbazen :{ Misschien is dat ook wel erg dom, dat het me blijft verbazen.
Wanneer was dat? Ik ken er maar eentje. Begin van WO2 als de Sovjets het halve poolse officierskorps ombrengen.
pi_136074215
Ik heb griesmeel puddinkjes gemaakt met superveel vanille. :9
pi_136074279
*ril*
pi_136074444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
*ril*
Vind je dat vies? Ik heb het nog nooit zelfgemaakt op, morgen eens een sausje bij maken en hopelijk is het dan wel lekker.

Ik ken alleen de mona variant, die vind ik een beetje smakeloos.
pi_136074680
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vind je dat vies? Ik heb het nog nooit zelfgemaakt op, morgen eens een sausje bij maken en hopelijk is het dan wel lekker.

Ik ken alleen de mona variant, die vind ik een beetje smakeloos.
Griesmeel is absoluut niet mijn ding. Mijn moeder maakte dat vroeger wel eens. Maar goed.....misschien moet ik het zelf eens proberen. Mijn moeder was niet altijd een even goede kok ;)
pi_136074780
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Griesmeel is absoluut niet mijn ding. Mijn moeder maakte dat vroeger wel eens. Maar goed.....misschien moet ik het zelf eens proberen. Mijn moeder was niet altijd een even goede kok ;)
Het is erg simpel in ieder geval. En mijn handen ruiken nu lekker naar vanille. :9
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:30:37 #208
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136074878
Flan is veel lekkerder, dan bind je de pudding met ei ipv met zetmeel, geeft een hele mooie structuur. Erg lekker met een caramelsaus.

Flan Caramel
Suiker
4 eieren
2 kopjes melk
vanille
zet een steelpannetje op het vuur met een kopje water en breng aan de kook.
Neem een teflon antiaanbak koekepannetje en doe er een flinke hoeveelheid suiker is, zeg maar een ons of zo.
Smelt de suiker op een laag vuur, en laat dit zacht carameliseren.
Als de suiker caramel is, en vloeibaar giet je deze onder continu roeren beetje bij beetje in het kokende water, het gaat heftig koken omdat de suiker heter is als kokend water.
Giet NOOIT kokend water in de suikerpan, das bloedlink, spuitende spetterende suiker en kokend water kunnen dan alle kanten op vliegen
Je kookt de caramel water mix tot ie wat dikker begint te worden, maar moet nog geen draden trekken.
Je caramelsaus is nu klaar.
Neem Timbaaltjes, of kopjes, en beboter deze, wrijf ze in met boter dus, aan de binnenkant.
doe nu wat suiker in een kopje en bedek de boter met suiker, en giet wat over is in het volgende kopje. (4 stuks)
giet nu voorzichtig de afgekoelde caramelsaus in de kopjes.
Neem 4 eieren, wat suiker met 2 kopjes melk, en kluts deze door elkaar, met eventueel wat vanille erdoor (zaadjes uit een boon of gewoon vanille suiker, dr oetker heeft vanille suiker met echte vanille, ipv vanilin een smaakstof die naar vanille smaakt)

Giet het eimengsel voorzichtig in de timbaaltjes, (of kopjes)
en zet het in een overvaste schaal met die je 3/4 vult met water. Dit zet je in de oven bij 175 graden (hoe lang ligt aan je oven) tot het mengsel stijf is, en goudbruin.
Af laten koelen, langs de wand losmaken indien nodig met een mesje, en er een toetjes bord boven op leggen, en dan omdraaien.
Nu staat het timbaaltje ondersteboven op je bordje en je tilt het voorzichtig op zodat je flan (puddinkje) op het bord blijft staan, de dikke caramel loopt er prachtig overheen.

Heeeeeeel erg lekker
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136075043
Aaargh }:| Ik begin verkouden te worden :{ Hoogst irritant :{
pi_136075103
Dat ga ik eens maken voor mijn mama, die was vroeger altijd gek op die supermarkt flan in Frankrijk.

Ik wist trouwens niet dat Oetker vanille suiker heeft met echte vanille, goed om te weten. Al heb ik zelf nog een enorme pot suiker met oude stokjes staan. :9 Die pot openmaken en mijn hele dag is weer goed. O+ Die geur. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')