Raar, of niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, nog even een uurtje op mijn werk geweest. Inlevering lease auto, sleutels e.d. Wat afsluitende praatjes gedaan. Plant cadeau gekregen (blijkbaar heb ik behoefte aan meer planten ofzo) voor Anna, omdat ik zo vaak 'moest overwerken'. Enfin, afgesloten.
Volgende week op het mediapark beginnen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Plannen voor de zolder vorderen aangezien TAV sinds net ook enthousiast raakt over het planEr komt ook een plekje voor een desktop pc met fatsoenlijk scherm voor fotobewerking
Hier ook. Lasagne maak ik nooit een portie van. Ik heb zelfs nog over, dus dat móet nog wel snel op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dezelfde pasta als gisteren op.
Even bedenken wat ik de rest van de week ga eten, want ik wil volgende week pas weer boodschappen doen. Anders koop ik echt te veel en te vaak boodschappen. Moet het maar beter gaan organiseren.![]()
Heb geen verse groenten meer, maar nog wel zat in de diepvries. Dus het komt wel goed denk ik. Sowieso nog genoeg erwtensoep voor 4 dagen.
wat is het en heb je het gemist?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ben net vergeten wat toe te voegen aan mijn stoofschotel. Ik kom er achter nadat ik het opgegeten heb
Als het evengoed lekker was maakt dat niet uit toch? Overkomt mij ook wel eens..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ben net vergeten wat toe te voegen aan mijn stoofschotel. Ik kom er achter nadat ik het opgegeten heb
Het voelt heel raar ja. Tijd gezeten daar, 90% wat ze gebruiken komt van mijn hand denk ik. Dus het voelt wel als een soort afscheid van een kindje.quote:
Aardappel en neequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe leuke uitdaging, Annie!Ik ben heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden.
TT is best actueel, vandaag een excollega geknuffeld omdat ze zwanger isZó leuk voor haar! Ze is even oud als ik en toen ik daar begon te werken dacht ze eigenlijk dat ze nooit kinderen zou krijgen. Mooi wel dus.
AnneX, we eten nog steeds uit keukens over de wereld, alleen heb ik dit jaar de landen georderd op inwonersaantal en dan twee landen per maand. Dus deze maand China en India en vandaar die Indiase maaltijd gisteren (alles zelf gemaakt), terwijl ik er eigenlijk niet van hou
Als ik iets met stekkers mag aanschaffen ben ik al gauw enthousiastquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Plannen voor de zolder vorderen aangezien TAV sinds net ook enthousiast raakt over het planEr komt ook een plekje voor een desktop pc met fatsoenlijk scherm voor fotobewerking
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik iets met stekkers mag aanschaffen ben ik al gauw enthousiast
MeeeeeeeMooooooo! Long time no seequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
als t n beetje meezit morgen, is er n kans dat ik de komende 6 maanden in stereo-town ga werken
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
als t n beetje meezit morgen, is er n kans dat ik de komende 6 maanden in stereo-town ga werken
Volgende maand de VS en Indonesiaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk initiatief, Isa
En indiaas eten
Goeie kip tandoori
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Hier ook. Lasagne maak ik nooit een portie van. Ik heb zelfs nog over, dus dat móet nog wel snel op.
Ik vind het ook moeilijk on voor een hele week boodschappen te doen. Ik blijf altijd maar weer bij halen. Helemaal nu ik dus de hele dag thuis zit en een supermarkt hier 100 meter van mijn huis te vinden is.
Ik heb vanmiddag allemaal spookverhalen gelezen en dit past er dan prima tussenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukkig maar! Anders waren dit erg lugubere posts..
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag allemaal spookverhalen gelezen en dit past er dan prima tussen
Vrouw blijft na overlijden doorposten op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |