quote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Had ik toch een trek... Gooi ik mn bord bruine bonensoep om in de keuken![]()
Keuken gelijk kunnen dweilen, scherven geraapt... Echt, handige harry!
Pizza margherita zojuist besteld. Ben over m'n honger heen maar wat niet op gaat komt morgen opquote:Op maandag 27 januari 2014 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
En nu?
Noodgedwongen toch een vette bek halen bij de Mac?
Bruine bonensoep verspillingquote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Had ik toch een trek... Gooi ik mn bord bruine bonensoep om in de keuken![]()
Keuken gelijk kunnen dweilen, scherven geraapt... Echt, handige harry!
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net de keuken opgeruimd. Alle kastjes leeggehaald en zo. Ik heb oa vier pakken suiker gevondenToch eens leren met mijn ogen te kijken voor ik nieuw spul koop
Suiker vergaat gelukkig nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net de keuken opgeruimd. Alle kastjes leeggehaald en zo. Ik heb oa vier pakken suiker gevondenToch eens leren met mijn ogen te kijken voor ik nieuw spul koop
Ik kwam ook nog wat bloem tegen. En worcestershire saus. Met een einddatum in 2012quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]suiker ook.. dat gaat er bij ons nauwelijks doorheen..
morgen eens een begin maken aan De Grote Opruiming
Nou, dat was van die callebaut zooi om makkelijk te smelten. En toen ik die zakken kocht maakte ik nogal veel brownies en andere chocozooiquote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
3 kilo chocoladechips? Voor als de oorlog uit zou breken ofzo?
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef borisz het volgende:
Nou die directeur van Polare gaan die boekhandels niet open houden
Wat een dweil. Totaal geen liefde voor de boekenmarkt. Hij zat net bij PenW.
De Hilarius boekhandels in Almelo, Hengelo en Enschede gelukkig dus niet. Die hebben een mooi aanbod. Maar goed, romans koop ik niet meer, maar hobbyboeken en fotoboeken en zo, of boeken over een heel specifiek onderwerp wel. Ik denk dat dat ook nog wel blijft.. hoop..quote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Gelukkig zijn er her-en-der nog wel wat onafhankelijke boekwinkels in Nederland die geen onderdeel van dat soort chains zijn.
Smelten in warme melk! Tis weer tijd voor warme chocoquote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dat was van die callebaut zooi om makkelijk te smelten. En toen ik die zakken kocht maakte ik nogal veel brownies en andere chocozooi
Dat soort 'chains' waren de enige waar ik de helft van mijn boeken verzameling bij elkaar heb weten te halen, voordat ik naar Amazon over ging. Ik heb er altijd met plezier rondgelopen, de winkels in Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Groningen. Veel te vinden. Daar kunnen weinig kleinere boekwinkels tegenop.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Gelukkig zijn er her-en-der nog wel wat onafhankelijke boekwinkels in Nederland die geen onderdeel van dat soort chains zijn.
Niet weggooien heh, de chocolade! Roestige bakvormen: nachtje in de cola en dan goed afspoelen en insmeren met olie?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kwam ook nog wat bloem tegen. En worcestershire saus. Met een einddatum in 20123 kilo chocoladechips al een jaar over datum. Wat bakvormen die zijn gaan roesten. En daar baal ik dan nog het meest van eigenlijk
Alles ligt al in de vuilnisbakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet weggooien heh, de chocolade! Roestige bakvormen: nachtje in de cola en dan goed afspoelen en insmeren met olie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |