Mogguhquote:Op maandag 27 januari 2014 06:36 schreef Bluezz het volgende:
Maandagochtend
Wanneer is het nou weer eens licht 's ochtends?
Dit, vind ik ook fijnquote:Op maandag 27 januari 2014 06:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhGeen idee, maar 's avonds als ik naar huis ga om 17:00 uur is het al wel licht.
De dagen worden alweer langer
Slim van de aandeelhouders de boel te verkopen voordat ze moeten gaan investeren in glas.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:05 schreef borisz het volgende:
Liberty Global gaat Ziggo kopen. De fusie tussen UPC en Ziggo kan daarna beginnen.
Met het voorbehoud dat als alles wordt goedgekeurd
Overigens op termijn zal de naam UPC verdwijnen.
het is nu nog licht hier!quote:Op maandag 27 januari 2014 06:36 schreef Bluezz het volgende:
Maandagochtend
Wanneer is het nou weer eens licht 's ochtends?
(oud-)Directie van Ziggo casht dan alweer een leuk bedrag.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Slim van de aandeelhouders de boel te verkopen voordat ze moeten gaan investeren in glas.
Ja. Zondequote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef borisz het volgende:
Polare (voorheen Selexyz en De Slegte) gaat tijdelijk dicht en dat na een decembermaand. Dat klinkt als einde verhaal.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Had ik toch een trek... Gooi ik mn bord bruine bonensoep om in de keuken![]()
Keuken gelijk kunnen dweilen, scherven geraapt... Echt, handige harry!
Pizza margherita zojuist besteld. Ben over m'n honger heen maar wat niet op gaat komt morgen opquote:Op maandag 27 januari 2014 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
En nu?
Noodgedwongen toch een vette bek halen bij de Mac?
Bruine bonensoep verspillingquote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Had ik toch een trek... Gooi ik mn bord bruine bonensoep om in de keuken![]()
Keuken gelijk kunnen dweilen, scherven geraapt... Echt, handige harry!
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net de keuken opgeruimd. Alle kastjes leeggehaald en zo. Ik heb oa vier pakken suiker gevondenToch eens leren met mijn ogen te kijken voor ik nieuw spul koop
Suiker vergaat gelukkig nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net de keuken opgeruimd. Alle kastjes leeggehaald en zo. Ik heb oa vier pakken suiker gevondenToch eens leren met mijn ogen te kijken voor ik nieuw spul koop
Ik kwam ook nog wat bloem tegen. En worcestershire saus. Met een einddatum in 2012quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]suiker ook.. dat gaat er bij ons nauwelijks doorheen..
morgen eens een begin maken aan De Grote Opruiming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |