SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
We zijn nu aan het uitrekenen wanneer we denken te bevallen van onze nieuwe zolder met hobbyhoek.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Goed punt, nu we drankdozijn ontdekt hebben moeten we daar ook serieus rekening mee gaan houdenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:54 schreef borisz het volgende:
Nog meer ruimte nodig voor alle whiskyflessen?
Uit de vriezer etenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd?
Zo.. genoeg Chinees gegeten weer. Met z'n 4-en maandmenu met nasi + koe loe kai met bami.
Nog nasi en bami over en dat heb ik ingevroren. Direct een bak bruine bonensoep met gehakt uit de vriezer gehaald. Zo dik dat de lepel rechtop staat. Morgen lekker dat eten.
Slokkie whisky tegen de nachtmerries dan maar?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
jongens.. straks krijg ik nachtmerries van jullie geklets..
Maar goed, in blijde verwachting van een hobbyzolder dusEn ik ga waarschijnlijk een nieuwe naaimachine kopen die daar dan mag staan
ben bang dat als ik daar aan begin ik er een hele fles in moet mikkenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slokkie whisky tegen de nachtmerries dan maar?
Geweldig ! een hobbyzolderquote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
jongens.. straks krijg ik nachtmerries van jullie geklets..
Maar goed, in blijde verwachting van een hobbyzolder dusEn ik ga waarschijnlijk een nieuwe naaimachine kopen die daar dan mag staan
Project Zquote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
laatste bezoek: 12 dagen geleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft trouwens al een tijd niet meer gepost toch?
Zo lang al niet hier geweestquote:
Vakantie naar Thailand ofzo, toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Zo lang al niet hier geweestwow, was ist los!
Vietnam! Zet is volgens mij in Vietnam.quote:
Oh ja, Vietnam was het.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Vietnam! Zet is volgens mij in Vietnam.
Ik heb geen idee wat die daar kosten om mee te nemen bij zo'n take-away.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Hij zal toch geen 'vrouwtje' mee terug nemen he?
Mogguhquote:Op maandag 27 januari 2014 06:36 schreef Bluezz het volgende:
Maandagochtend
Wanneer is het nou weer eens licht 's ochtends?
Dit, vind ik ook fijnquote:Op maandag 27 januari 2014 06:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhGeen idee, maar 's avonds als ik naar huis ga om 17:00 uur is het al wel licht.
De dagen worden alweer langer
Slim van de aandeelhouders de boel te verkopen voordat ze moeten gaan investeren in glas.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:05 schreef borisz het volgende:
Liberty Global gaat Ziggo kopen. De fusie tussen UPC en Ziggo kan daarna beginnen.
Met het voorbehoud dat als alles wordt goedgekeurd
Overigens op termijn zal de naam UPC verdwijnen.
het is nu nog licht hier!quote:Op maandag 27 januari 2014 06:36 schreef Bluezz het volgende:
Maandagochtend
Wanneer is het nou weer eens licht 's ochtends?
(oud-)Directie van Ziggo casht dan alweer een leuk bedrag.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Slim van de aandeelhouders de boel te verkopen voordat ze moeten gaan investeren in glas.
Ja. Zondequote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef borisz het volgende:
Polare (voorheen Selexyz en De Slegte) gaat tijdelijk dicht en dat na een decembermaand. Dat klinkt als einde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |