Ja, lachen was dat.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord dacht dit seizoen een goede kans te maken op de landstitel,
Paar vrienden van me van de middelbare school kochten een tijdje iedere week een ons pep, met 8 man ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pep is misschien dan nog wel beter
kan me er iets bij voorstellen, je bent niet voor je lol fan van fc eindhovenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Saind het volgende:
Trouwens adames je moet eens mee gaan naar fc eindhoven. Vijf minuten van m'n huis en je weet niet waar je het zoeken moet zo grappig
5 htp slikkenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Paar vrienden van me van de middelbare school kochten een tijdje iedere week een ons pep, met 8 man ofzo.
Allemaal perfect BMI, best een idee.
Ik heb wel respect voor die gasten ja. Het leven van een fc eindhoven supporter gaat niet over rozen. Dan is ajacied zijn toch makkelijkerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
kan me er iets bij voorstellen, je bent niet voor je lol fan van fc eindhoven
meer om achteraf sneller te herstellen, maar wordt ook door fitnessgasten gebruikt in de cut. hoger serotonine gehalte zorgt voor minder eetlust.quote:
Jammer dat niet iedereen dit gewoon durft toe te geven.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Tjacka het volgende:
GGMM is echt een baas
ggmm
ik hou van ggmm
daarom geef ik het duidelijk aanquote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat niet iedereen dit gewoon durft toe te geven.
nog geneukt?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Adames het volgende:
ik had gisteren trouwens een housewarming party in een nieuwbouwwijk in utrecht, toen vriendinnen van me ook nog over de mooie placemats begonnen te praten wist ik dat ik echt oud word
Ik ben ouder dan jij bent en heb nooit zo'n gesprek gehoord. Jouw vriendinnen zijn gewoon lame.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Adames het volgende:
ik had gisteren trouwens een housewarming party in een nieuwbouwwijk in utrecht, toen vriendinnen van me ook nog over de mooie placemats begonnen te praten wist ik dat ik echt oud word
dan is er nog hoopquote:Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij bent en heb nooit zo'n gesprek gehoord. Jouw vriendinnen zijn gewoon lame.
Yep. Vraag maar aan je moeder.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef Saind het volgende:
Ja die negers zijn toch evengoed heel ander volk dan wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |