Eeehhh.....verklaar je nader. Mijn ervaring is dat juist dunne RVS schroeven afknappen op de kop. Ik zou in dit geval zeker geen RVS adviserenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef hoas het volgende:
En die schroeven die erbij zitten komen uit hakkietakkie-landen en zijn meteen dol of breken af.
Beter gebruik je luchthaken van rvs.
Ik moest lachen, nog meer van die dingen? Ik kreeg een huis met een close in boiler zonder overdrukventiel.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
hell no, ik denk dat hij de vorige bewoner was van ons huis
luchthaken hebben geen schroeven.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Eeehhh.....verklaar je nader. Mijn ervaring is dat juist dunne RVS schroeven afknappen op de kop. Ik zou in dit geval zeker geen RVS adviseren
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
hell no, ik denk dat hij de vorige bewoner was van ons huis
Een stopcontact die het alleen deed als je een apparaat aan had staan in een ander stopcontact (die het dus ook niet deed).quote:Op zondag 26 januari 2014 18:46 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik moest lachen, nog meer van die dingen? Ik kreeg een huis met een close in boiler zonder overdrukventiel.
Maar nu alles zoals het hoort?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:58 schreef hoas het volgende:
[..]
Denk het wel, aangezien ik je kasten-topic heb gevolgd.
Neehoor ...quote:
Vorige bewonerquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef hoas het volgende:
En die schroeven die erbij zitten komen uit hakkietakkie-landen en zijn meteen dol of breken af.
Beter gebruik je luchthaken van rvs.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Eeehhh.....verklaar je nader. Mijn ervaring is dat juist dunne RVS schroeven afknappen op de kop. Ik zou in dit geval zeker geen RVS adviseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |