SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiEr staat nog een vraag voor u open!!
Tuurlijk maare wie gaat mij tekenen dan?quote:
Hmm ja ik ben m'n tekenkunsten alweer verleerdquote:Op zondag 26 januari 2014 18:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk maare wie gaat mij tekenen dan?
Ik ben zelf geen kei daar in
Ik kan wel een poging wagen...quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Eh ik een cartoon Wahahaha wie gaat mij tekenen dan?
Beleef wel veel avonturen idd
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan wel een poging wagen...
Wat dacht je van de Glunderende Guyverd als titel?
Vrij naar De Glunderende Gluurder van Suske en Wiske?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat allitereert lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 18:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed goed. Kolerevoetbal daargelaten.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee grapje
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
Doe die bril eens afquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
was een drama
maar hoezo mazzel dat ze gewonnen hebben?
Dat ze geluk hebben dat er Shöne toch een doelpunt maakte. Mazzel van de vrije trap die terug kwam uit de muur.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
was een drama
maar hoezo mazzel dat ze gewonnen hebben?
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ze geluk hebben dat er Shöne toch een doelpunt maakte. Mazzel van de vrije trap die terug kwam uit de muur.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het helemaal mis dan? Heb er ook geen verstand van
ze waren veel beter dan go ahead die hebben op de laatste twee minuten na geen kans gehadquote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het helemaal mis dan? Heb er ook geen verstand van
Ik ben al lang al blij dat ze gewonnen hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze waren veel beter dan go ahead die hebben op de laatste twee minuten na geen kans gehad
maar ja
ik vond het ook niet goed en heel erg slechtquote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben al lang al blij dat ze gewonnen hebben.
Maar ik vond het niet echt mooi spel. Kan toch?
Lucky Ajax toch? Niks mis mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond het ook niet goed en heel erg slecht
maar om te zeggen dat het lucky is vind ik belachelijk
Kijk jij Boer zoekt Vrouw?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef Divje het volgende:
Vanmiddag trouwens Filth (2013) - IMDb gekeken. Leuke filmHalverwege begon me iets te dagen, maar het einde had ik niet verwacht. Leuk!
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond het ook niet goed en heel erg slecht
maar om te zeggen dat het lucky is vind ik belachelijk
Ja, dat dacht ik al, maar ja, genoeg mannen die wel naar BzV kijken, dus had gekundquote:Op zondag 26 januari 2014 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopekijk alleen VI en EK/WK voetbal op tv
doe ik welquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maak je niet druk om een woordje.
Ze hebben gewonnen en dat telt.
Ik wil wel meedoenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar ja, genoeg mannen die wel naar BzV kijken, dus had gekund.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
terwijl ze de hele wedstrijd domineeerde
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe ik wel
ik kan daar niet tegen
ze hebben bijna nooit geluk
dat tering f'noord heeft het altijd in eigen huis
maja
het is weer lucky ajax
terwijl ze de hele wedstrijd domineeerde
quote:
Nou ja zegquote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik ga weg
ik word boos door jullie
doei
ajacieden willen alleen uitdelen maar niet incasserenquote:
Ik vond dat ze slecht speelden en dat ze geluk hadden dat ze toch nog een doelpunt maakten. Daar is toch niks mis mee? Zo was het toch? Of ben ik nou gekquote:Op zondag 26 januari 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ajacieden willen alleen uitdelen maar niet incasseren
Je hebt gelijk, zo is hetquote:Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond dat ze slecht speelden en dat ze geluk hadden dat ze toch nog een doelpunt maakten. Daar is toch niks mis mee? Zo was het toch? Of ben ik nou gek![]()
Tjacka zegt zelf ook dat ze heel slecht speelden, dus begrijp er geen bal van
Nee hoor. Laat jou toch niet alleen? Heb naar BzV gekeken en me verbaasd .quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef Divje het volgende:
Ja, niet letterlijk he. Iedereen wegmeuhh
Ah gelukkigquote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat jou toch niet alleen? Heb naar BzV gekeken en me verbaasd .
Sommige vrouwen vind ik best raar ja. En die boer Wim ook. Doet gewoon onbeschoft tegen een van de twee overgebleven vrouwen. Nu blijft hij (waarschijnlijk) zitten met een enorme aandachtsh**r. Nou ja, dat verdient hij dan ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah gelukkigzat al bijna op schimmige contact-sites te rotzooien
Was het leuk? Rare boer? Of rare vrouwen?
Moet je bij mij ook niet doenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was niet boos hoor
ik neem jullie gewoon niet meer serieus
Haha, een lompe boer en een aandachtshoer? Klinkt goed, nieuwe serie in de maakquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vind ik best raar ja. En die boer Wim ook. Doet gewoon onbeschoft tegen een van de twee overgebleven vrouwen. Nu blijft hij (waarschijnlijk) zitten met een enorme aandachtsh**r. Nou ja, dat verdient hij dan ook.
En een boer in Denemarken van in de 40 die nog nooit eerder een relatie heeft gehad huilde van blijdschap toen hij zijn vrouw koos. Allebei zo blij met elkaar. Lief vond ik datquote:Op zondag 26 januari 2014 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet je bij mij ook niet doenMaar Lav wel hoor!
[..]
Haha, een lompe boer en een aandachtshoer? Klinkt goed, nieuwe serie in de maak
Pas op hoor, anders neem ik je serieusquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was niet boos hoor
ik neem jullie gewoon niet meer serieus
Awwquote:Op zondag 26 januari 2014 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een boer in Denemarken van in de 40 die nog nooit eerder een relatie heeft gehad huilde van blijdschap toen hij zijn vrouw koos. Allebei zo blij met elkaar. Lief vond ik dat
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders neem ik je serieus
Volgende week gezelliig meekijken Div en meeposten. Leukquote:Op zondag 26 januari 2014 21:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww![]()
Gaat toch maar weer op schimmige sites kijken..
Ik zal het proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende week gezelliig meekijken Div en meeposten. Leuk
wow dat klinkt wel luxequote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik drink wodka meestal met tomatensap en wat druppels tobasco
Heerlijk
bloody maryquote:
En? Smaakte die lekker?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik drink nooit cocktails
alleen in berlijn tijdens happy hour, 2 voor prijs van 1
toen nam ik er zo een met licor 43, tequila, sinaasappelsap en grenadine
Ik ben een maand of 2 terug zo ziek geweest van wodka dat de lol me een beetje ontgaan is.quote:
Ja, dat kan zelfs zo sterk zijn dat je dat nooit meer wil hebben. Ik heb dat met goulashcroquetjes. Daar ben ik een keer zo van over mijn nek gegaan dat als ik er nu alleen maar aan denk ik weer misselijk word. Net als van sherry trouwensquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben een maand of 2 terug zo ziek geweest van wodka dat de lol me een beetje ontgaan is.
Ik word ook altijd heel smerig dronken van wodka, heel apart allemaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat kan zelfs zo sterk zijn dat je dat nooit meer wil hebben. Ik heb dat met goulashcroquetjes. Daar ben ik een keer zo van over mijn nek gegaan dat als ik er nu alleen maar aan denk ik weer misselijk word. Net als van sherry trouwens
Dat vinden ze niks he? Ik heb Poolse buren, zelfs vier gezinnen hier in de straat en die lachen je ook uit als je het met cola wilt drinken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
in polen wilde ik een keer wodka gaan mixen en toen werd ik uitgelachen
Nee, dat is een doodzonde.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vinden ze niks he? Ik heb Poolse buren, zelfs vier gezinnen hier in de straat en die lachen je ook uit als je het met cola wilt drinken.
Ja echt. Dus drink ik het puur als ik bij ze ben. En zij als ze bij mij zijn, maar dan mix ik het zelf welquote:
leuke mensen hequote:Op zondag 26 januari 2014 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Dus drink ik het puur als ik bij ze ben. En zij als ze bij mij zijn, maar dan mix ik het zelf wel
Een beetje. Aisha, dat is mijn Poolse vriendin spreekt het echt al heel goed. Haar man , een Egyptenaar ook best wel. De anderen nog niet zo goed maar ze leren snel en komen met vragen bij me als ze iets willen weten. Het zijn schatten van mensen. Ben echt blij dat ze hier in de straat wonen. Gisteren bijvoorbeeld . Er staat hier een boom waar iedereen last van heeft. Hebben ze met vereende krachten en zonder toestemming van de gemeente weggehaald. Iedereen blij. Geen rotzooi meer op de auto's en geen schaduw meer in de tuinen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuke mensen he
spreken ze nederlands
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een beetje. Aisha, dat is mijn Poolse vriendin spreekt het echt al heel goed. Haar man , een Egyptenaar ook best wel. De anderen nog niet zo goed maar ze leren snel en komen met vragen bij me als ze iets willen weten. Het zijn schatten van mensen. Ben echt blij dat ze hier in de straat wonen. Gisteren bijvoorbeeld . Er staat hier een boom waar iedereen last van heeft. Hebben ze met vereende krachten en zonder toestemming van de gemeente weggehaald. Iedereen blij. Geen rotzooi meer op de auto's en geen schaduw meer in de tuinen.
Nee, dat is best bijzonder idd. Toen ze hier net woonden liep ze nog met een hoofddoek, maar nu niet meer en haar man heeft daar geen punt van gemaakt. Ze heet ook geen Aischa eigenlijk maar ben even haar Poolse naam kwijt. Zij is katholiek.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Hoor je trouwens niet vaak, een Poolse met een Egyptenaar.
Die kans zit er dik in, god wat zijn ze daar katholiekquote:
Hoe later op de avond, hoe schoner volkquote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef Scrummie het volgende:
Sorry maar heb pagina 1 even terug gelezen
Tjacka![]()
![]()
![]()
Je bent wel een echte
Hey schoonheid. Hoe gaat ie?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner volk![]()
Hoi Scrum
Dat zou best eens kunnen. Maar je bent het nog wel een beetje denk ik. Toen je dat mooie kerstlied postte dacht ik dat je nog best wel gelovig was.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma heeft nog altijd pijn in d'r ziel dat ik niet katholiek ben ben ik bang.
Ja goed. Wilde net aanstalten maken om eens een keer vroeg naar bed te gaan, maar nu blijf ik nog heel even. Zulke leuke gesprekken.quote:
Anglicaansquote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen. Maar je bent het nog wel een beetje denk ik. Toen je dat mooie kerstlied postte dacht ik dat je nog best wel gelovig was.
Das het leuke van op tijd naar bed gaan, je krijgt elke dag een herkansingquote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed. Wilde net aanstalten maken om eens een keer vroeg naar bed te gaan, maar nu blijf ik nog heel even. Zulke leuke gesprekken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Das het leuke van op tijd naar bed gaan, je krijgt elke dag een herkansing
Morgen weer VI. Zin in.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Das het leuke van op tijd naar bed gaan, je krijgt elke dag een herkansing
Hoe je opgevoed bent, daar blijft altijd iets van hangen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
AnglicaansEn ik ken de bijbel redelijk goed en ik lees hem bijna dagelijks een stuk.
Maar of ik echt gelovig ben, weet niet
dat klopt wel ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe je opgevoed bent, daar blijft altijd iets van hangen.
Ik ben Ned. Hervormd opgevoed en ik raak dat nooit meer kwijt.
Slaap lekker!quote:
ja gaat wel zo even pro bowltje kijken NFLquote:
Ik heb werkelijk geen idee, ben veel te druk kan NBA nauwelijks volgen in de nacht. Ik denk wel goed, mijn Wade alarm is nog niet afgegaan dus ze houden stand blijkt.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel zo even pro bowltje kijken NFL
hoe doet king james het heb weinig NBA gezien nog deze season
hoezo heb je drukquote:Op maandag 27 januari 2014 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ben veel te druk kan NBA nauwelijks volgen in de nacht. Ik denk wel goed, mijn Wade alarm is nog niet afgegaan dus ze houden stand blijkt.
Stage enz, maar ik ga denk in de toekomst NFL volgen. ( over een jaartje ofzo) Welke team is leuk?quote:
volgende week superbowl.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stage enz, maar ik ga denk in de toekomst NFL volgen. ( over een jaartje ofzo) Welke eam is leuk?
Een team met een goeie Running Back ben ik meteen fan van.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
volgende week superbowl.
maar is wel nice man. seattle seahawks zijn wel leuk team om te kijken op moment.
ik ben voor washington redskins maar die zijn echt kanjer slecht geweest deze season terwijl ze vorig jaar zo goede QB hadden
Elk jaar is er wel een team dat verassend is. Je moet gewoon even kijken een season welk team je bevalt
seahawks spelen wel veel running game op moment.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een team met een goeie Running Back ben ik meteen fan van.
Sowquote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
seahawks spelen wel veel running game op moment.
[ afbeelding ]
en zeg nou zelf dit is toch een baas
Mijn tel doet kut met YT, morgen bekijk ik hem wel.quote:
Sorry, was al naar dromenland gesneaktquote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet niet. Ik hoop Kieft. Misschien weet Scrum het?
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
zeker baasquote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah tof. De neusquote:Op maandag 27 januari 2014 07:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, was al naar dromenland gesneakt. Maar het antwoord is; Wim 'daar word ik zo moe van' Kieft!
Hoezo?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:46 schreef theguyver het volgende:
Moge, dit zal btw de laatste week zijn dat ik zo vroeg hier online ben.
Laatste week hier (huidige werk), vanaf volgende week begin ik met Thuiswerken.quote:
Hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laatste week hier (huidige werk), vanaf volgende week begin ik met Thuiswerken.
Eerste wat komende Vrijdag het raam bij me uitvliegt is mijn wekker
Dan zal hij die wekker toch nog nodig hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha![]()
THuiswerken lijkt me wel chill![]()
Maar ga je volledig thuiswerken? Of een paar dagen?
Details, detailsquote:Op maandag 27 januari 2014 11:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan zal hij die wekker toch nog nodig hebben.
het is Simpel of naar Hong Kong emigreren of thuis blijven en wakker gemaakt worden door een 4 jarige stuiterbalquote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha![]()
THuiswerken lijkt me wel chill![]()
Maar ga je volledig thuiswerken? Of een paar dagen?
Hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
het is Simpel of naar Hong Kong emigreren of thuis blijven en wakker gemaakt worden door een 4 jarige stuiterbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaJa nou in dat geval
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
neeJa die mogelijkheid had je er niet bij vermeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die mogelijkheid had je er niet bij vermeld
Vetquote:Op maandag 27 januari 2014 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]klopt, eerste week van maart ga ik voor 1 a 2 weken voor eerst daar naar toe
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hell YEAH!!!!!!!!
nog 1 weekje
[ afbeelding ]
Ben je ook van die irritante collega af.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hell YEAH!!!!!!!!
nog 1 weekje
[ afbeelding ]
Hij is al shaggy want heb ff tegen mijn vervanger ( die maar 20 uur in de week werkt) hoe ik over hem denk.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je ook van die irritante collega af.
bakkie...checkquote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B. Gezellig. Even bakkie doen en beetje uitpuffen ?
Ook goed. Druk dagje vandaagquote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
bakkie...check
uitpuffen...hmm meer bijkomen
Zwaar weekend gehad?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
bakkie...check
uitpuffen...hmm meer bijkomen
nee hoor valt mee. was 11 uur uit bed en zit nu rustig voor de laptop bij te komen van het weekendquote:
Oh even lekker bijkomen idd, enjoyquote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee hoor valt mee. was 11 uur uit bed en zit nu rustig voor de laptop bij te komen van het weekend![]()
vannacht weer arbeiten.
Bij jou druk?
Ook van dat soort ervaringen als guyvie gehad? Paaldanseres achterop en zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ervaringsdeskundigen hebben het gelijk door.
Ehm niet dat ik weet.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook van dat soort ervaringen als guyvie gehad? Paaldanseres achterop en zo?
Ja het was weer heel bijzonder. Binnenkort komt er een stripboek uit over zijn avonturenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ehm niet dat ik weet.
Klinkt wel weer interessant
Guyvie en de lichtgetinte paaldanseresquote:Op maandag 27 januari 2014 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het was weer heel bijzonder. Binnenkort komt er een stripboek uit over zijn avonturen
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Guyvie en de lichtgetinte paaldanseres
Guyvie en de opgeblazen pop
ja ik kan me er wel wat bij voorstellen
Ik vind het ook echt een naar topic wat door sommige users gretig wordt aangegrepen om hun haat tegen bepaalde bevolkingsgroepen te spuien.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
BNW / Boos zijn op de rijkste 1% staat gelijk aan de Kristalnacht
ik word agressief van dit topic
waarom?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een naar topic wat door sommige users gretig wordt aangegrepen om hun haat tegen bepaalde bevolkingsgroepen te spuien.
Bah.
omdat sommige mensen alleen maar hun gal kunnen spuwen op rijke mensen.quote:
Ik heb me echt blauw gelachen tijdens een interview jaartje geleden.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel het anders. Heb het niet over Occupy.
Niet doen, heb je niks aan Inso_ lees berichtje hierboven.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms ontkom je er niet aan.. In de tijd dat ik als een rooie jehova langs de deuren trok om het partijblad te verkopen, had ik een kameraad die voor Shell werkte, hij moest een gezin onderhouden. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je geen mening mag hebben of je niet sterk mag maken voor een andere verdeling van de welvaart.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb me echt blauw gelachen tijdens een interview jaartje geleden.
vooral toen ik een jongen tegen kwam die daar zat op zijn ikea stoeltje met dure telefoon in zijn handen duur drankje in zijn klauwen en laptop en tablet naast hem.
Dus zei ik je bent boos op de mensen die die producten hebben gemaakt?
hij zei geen woord pakte zijn spul bij elkaar en ging naar huis
Het prikkelt mij ook... Maar ja, in zo'n discussie krijgen alle mensen ook andere meningen te horen. Het werkt altijd twee kanten op.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Klopt, maar ipv te jammeren dat de rijken alleen maar rijker worden, Begin bij jezelf ipv van Jammeren.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Soms ontkom je er niet aan.. In de tijd dat ik als een rooie jehova langs de deuren trok om het partijblad te verkopen, had ik een kameraad die voor Shell werkte, hij moest een gezin onderhouden. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je geen mening mag hebben of je niet sterk mag maken voor een andere verdeling van de welvaart.
Klopt, veel bekende users kijken maar naar 1 kant van het verhaal, en blijven maar jammeren dat anderen oogkleppen op hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het prikkelt mij ook... Maar ja, in zo'n discussie krijgen mensen ook andere meningen te horen. Het werkt altijd twee kanten op.
'rooie jehova' was een scheldnaam voor SP leden in de jaren negentig.. Ben weleens binnen uitgenodigd door een leuke studente. Was niet verkeerd hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt, maar ipv te jammeren dat de rijken alleen maar rijker worden, Begin bij jezelf ipv van Jammeren.
Was je jehova? ik vind jhova's maar ongezellige mensen.
Staan ze aan je deur, sleur je ze als een malle naar binnen gooi ze op de bank en bied ze wat te drinken aan zijn ze met stomheid geslagen.
aha, op die fiets.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
'rooie jehova' was een scheldnaam voor SP leden in de jaren negentig.. Ben weleens binnen uitgenodigd door een leuke studente. Was niet verkeerd hoor
Nog even een paar dingetjes doen en dan ga ik net als Scrum lekker ontspannen en lekker lachen om wat ze er weer uitkramen . Heerlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 20:05 schreef Ferdo het volgende:
Ook Lavje is vast aan de buis gekluisterd.
Nee, zit nu bij de muziekverening van paddy. Die heeft nu haar wekelijkse repetitie.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog even een paar dingetjes doen en dan ga ik net als Scrum lekker ontspannen en lekker lachen om wat ze er weer uitkramen . Heerlijk![]()
Kijk jij ook Ferdo?
Voetbalprogramma/-talkshow op de Nederlandse tv.quote:
Oh ook lekker ontspannend.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, zit nu bij de muziekverening van paddy. Die heeft nu haar wekelijkse repetitie.
Nog niet zover denken lieverd. Echt niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat zenuwen voor uitslag
straks heb ik kanker
waarom bellen ze dan nu drie keerquote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog niet zover denken lieverd. Echt niet.
Misschien is het een kleinigheidje.
Maar die onzekerheid werkt op je zenuwen, dat begrijp ik. Zeker omdat je vrijdag de uitslag al zou krijgen. Je kunt het ook zo bekijken: als het echt heel ernstig was hadden ze vrijdag wel gebeld. Of eerder.
Waarschijnlijk omdat ze hoopten dat je inmiddels thuis zou zijn om je de uitslag persoonlijk te vertellen. Aan anderen vertellen mag niet. Zelfs niet als het je moeder is.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom bellen ze dan nu drie keer
eikels
wat lavenderr zegt, ik hoop dat je niks geen problemen hebt en dat alles ok isquote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom bellen ze dan nu drie keer
eikels
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat lavenderr zegt, ik hoop dat je niks geen problemen hebt en dat alles ok is
ow en sara ik wens je alvast veel sterkte toe voor morgen.
Dan was de operatie toch?
Dank jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge sara veel succes vandaag
moge overige peeps
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank je
Ik hou jullie op de hoogte.
nu is de verdoving er nog niet uit maar ben bang voor de pijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat heb je maar gehad. Doet het pijn of valt het mee?
Je hebt vast wel een pijnstillertje meegekregen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu is de verdoving er nog niet uit maar ben bang voor de pijn.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een pijnstillertje meegekregen.
Mag je nu al je haar wassen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef sararaats het volgende:
ik mag m'n haar wel wassen met Isobetadine zeep
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nu allemaal nog even duimen voor Tjacka dat alles goed is
ik ken hem nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
Weer een held overleden. Mooie leeftijd , 94 en hij laat ons een geweldige erfenis na.
Pete Seeger R.I.P.
Hij is de 'vader' van de folk.quote:
Zal ik wel eens doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is de 'vader' van de folk.
Google maar eens . Je zal verbaasd staan hoevel zangers en zangeressen zijn liedjes zingen.
nee dan nog niet een van besten vrienden gaat dan als eerste,.quote:
Oh leuk! Ik was getuige toen mijn zus met mijn beste vriend ging trouwen. Was gaafquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee dan nog niet een van besten vrienden gaat dan als eerste,.
Ik ben Best man![]()
![]()
2 weken er voor ga ik ff een feestje regelen... en ik kan dat
Zo danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum![]()
Bijna een miljoen kijkers gisteren voor VI.
Topshow
Beste nieuws van vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo dan!
Was idd heerlijk weer, Kieft is zo tof soms. Vrijdag weer Bossie
Wij hebben nog niks gehoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beste nieuws van vandaag![]()
op dat van Tjacka na dan maar dat moet hij eigenlijk zelf vertellen
Hij zal het morgen vast wel komen vertellenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wij hebben nog niks gehoord.
Eh, zei je iets?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beste nieuws van vandaag![]()
op dat van Tjacka na dan maar dat moet hij eigenlijk zelf vertellen
Nee, ik zei niets, maar fluisterde watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eh, zei je iets?
Nee, dacht even dat je iets zei, maar dat zal de wind zijn.
Heb niks gehoord, hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zei niets, maar fluisterde wat
Zo met een mes...tjacka!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We wachten gewoon af tot Tjacka ons uit ons lijden verlost.
Niet letterlijk natuurlijk
Na het zien van dit filmpje wil ik dit dansje wel lerenquote:
Het ziet er erg makkelijk uit, maar valt vies tegen als je het gaat proberen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na het zien van dit filmpje wil ik dit dansje wel leren
http://www.dumpert.nl/med(...)v2.4_met_skills.html
Vrees alleen dat je wel kapot bent op het eind
Heb je in Just Dance wel trainings voor een bepaalde liedje? of moet je telkens hopeloos het liedje dansen dansen en dansen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ziet er erg makkelijk uit, maar valt vies tegen als je het gaat proberen.
en ja, ik heb het geprobeerd en faalde jammerlijk
Ik heb het geprobeerd op Papalamericano en dat viel vies tegen kan ik je meldenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je in Just Dance wel trainings voor een bepaalde liedje? of moet je telkens hopeloos het liedje dansen dansen en dansen?
Maar hij doet het nog? Gewoon wachten tot jij er mee nokt en dan een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef sararaats het volgende:
Wii
Ik heb Wii Music omdat ik piano speelde en daar uren zoet mee ben.
Nu nog een grotere tv want de mijne is 11 jaar oud
Het bloedde nog een beetje en ik heb een nieuw compresje aangebracht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hij doet het nog? Gewoon wachten tot jij er mee nokt en dan een nieuwe kopen.
Hoe is het met de pijn? Valt het mee?
Dan neem je nu toch fijn je pijnstiller en duikt je bedje in?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het bloedde nog een beetje en ik heb een nieuw compresje aangebracht.
Ik begin nu wat last te krijgen.
Mijn tv had een ingebouwde video maar die is kapot en het is maar een kleine tv.
Dit lijkt me wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd op Papalamericano en dat viel vies tegen kan ik je melden
Héllo! Die is razend moeilijkquote:
had je die rush van marshawn lynch nog gekekenquote:
Yep, was wel nice maar ik vond die rush van die iets dikkere man van ongeveer 120 kilo die ook een rush maakte en BIJNA een TD maakte iets indrukwekkender.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je die rush van marshawn lynch nog gekeken
Hey, je moet wel ambities hebben héquote:
Ik ga het ook echt wel proberen hoor, maar nu ga ik eerst heel ambitieus mijn bed induiken. Het was een drukke dag en ik ben doodafquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey, je moet wel ambities hebben hé![]()
Als ik het spel had zou ik het iig proberen, moet er wel niemand thuis zijn enzo
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga het ook echt wel proberen hoor, maar nu ga ik eerst heel ambitieus mijn bed induiken. Het was een drukke dag en ik ben doodaf![]()
Tot morgen
Guyvie is geen vriend?quote:
Nee ik heb guyvie nog niet weten te benoemen dus noem ik hem maar bij z'n naamquote:
En ben ik wel een vriend?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee ik heb guyvie nog niet weten te benoemen dus noem ik hem maar bij z'n naam
Ja hoi dinges.quote:
Ach, daar is het winter voorquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Lavenderr het volgende:
Morning allemaal![]()
Mooi weer maar berekoud
quote:
Hoi Lquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Lavenderr het volgende:
Morning allemaal![]()
Mooi weer maar berekoud
quote:
Dat hoorde ik laatst ook iemand zeggen die achter een raam aan een gracht woontquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
ik zie er ook tegenop naar de winkel te gaan. het weer is zo mooi vanachter het raam.
Hoi Lavjequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Lavenderr het volgende:
Morning allemaal![]()
Mooi weer maar berekoud
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar je leek zo enthousiast dag je straks nog een dinges werd
Moet ik nu bang worden?quote:
Heeft ze een beetje redelijke prijs?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoorde ik laatst ook iemand zeggen die achter een raam aan een gracht woont![]()
en ff mooi liedje
Nou, ze woont aan een gracht en niet aan een zijstraatje dus do the mathquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje redelijke prijs?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ze woont aan een gracht en niet aan een zijstraatje dus do the math
geen omgebouwde chinees. vol(betaal)bloed hollands.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ze woont aan een gracht en niet aan een zijstraatje dus do the math
Ohquote:
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Ess. Nog lekkere dingen gekookt de laatste tijd?
Oudezijds Voorburgwal 7000quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen omgebouwde chinees. vol(betaal)bloed hollands.![]()
Heeft ze een adres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |