SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiEr staat nog een vraag voor u open!!
Tuurlijk maare wie gaat mij tekenen dan?quote:
Hmm ja ik ben m'n tekenkunsten alweer verleerdquote:Op zondag 26 januari 2014 18:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk maare wie gaat mij tekenen dan?
Ik ben zelf geen kei daar in
Ik kan wel een poging wagen...quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Eh ik een cartoon Wahahaha wie gaat mij tekenen dan?
Beleef wel veel avonturen idd
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan wel een poging wagen...
Wat dacht je van de Glunderende Guyverd als titel?
Vrij naar De Glunderende Gluurder van Suske en Wiske?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat allitereert lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 18:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed goed. Kolerevoetbal daargelaten.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee grapje
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
Doe die bril eens afquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
was een drama
maar hoezo mazzel dat ze gewonnen hebben?
Dat ze geluk hebben dat er Shöne toch een doelpunt maakte. Mazzel van de vrije trap die terug kwam uit de muur.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
was een drama
maar hoezo mazzel dat ze gewonnen hebben?
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ze geluk hebben dat er Shöne toch een doelpunt maakte. Mazzel van de vrije trap die terug kwam uit de muur.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het helemaal mis dan? Heb er ook geen verstand van
ze waren veel beter dan go ahead die hebben op de laatste twee minuten na geen kans gehadquote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het helemaal mis dan? Heb er ook geen verstand van
Ik ben al lang al blij dat ze gewonnen hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze waren veel beter dan go ahead die hebben op de laatste twee minuten na geen kans gehad
maar ja
ik vond het ook niet goed en heel erg slechtquote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben al lang al blij dat ze gewonnen hebben.
Maar ik vond het niet echt mooi spel. Kan toch?
Lucky Ajax toch? Niks mis mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond het ook niet goed en heel erg slecht
maar om te zeggen dat het lucky is vind ik belachelijk
Kijk jij Boer zoekt Vrouw?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef Divje het volgende:
Vanmiddag trouwens Filth (2013) - IMDb gekeken. Leuke filmHalverwege begon me iets te dagen, maar het einde had ik niet verwacht. Leuk!
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond het ook niet goed en heel erg slecht
maar om te zeggen dat het lucky is vind ik belachelijk
Ja, dat dacht ik al, maar ja, genoeg mannen die wel naar BzV kijken, dus had gekundquote:Op zondag 26 januari 2014 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopekijk alleen VI en EK/WK voetbal op tv
doe ik welquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maak je niet druk om een woordje.
Ze hebben gewonnen en dat telt.
Ik wil wel meedoenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar ja, genoeg mannen die wel naar BzV kijken, dus had gekund.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
terwijl ze de hele wedstrijd domineeerde
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe ik wel
ik kan daar niet tegen
ze hebben bijna nooit geluk
dat tering f'noord heeft het altijd in eigen huis
maja
het is weer lucky ajax
terwijl ze de hele wedstrijd domineeerde
quote: