https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Deze is primaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:33 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft iemand ideeën voor een goede TT?
Stichting Martijnquote:Op zondag 26 januari 2014 17:33 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft iemand ideeën voor een goede TT?
Kom met mij zo dansen danquote:
Heb je een parelketting?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:35 schreef Stryder het volgende:
Ik heb geen speciaal condoom nodig, die van mij komt al met versieringen
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:35 schreef Stryder het volgende:
Ik heb geen speciaal condoom nodig, die van mij komt al met versieringen
Dan is de Engelstalige variant inderdaad smakelijker om te aanschouwen.quote:
Jose, je hebt maar een beetje vieze praat vandaagquote:Op zondag 26 januari 2014 17:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan is de Engelstalige variant inderdaad smakelijker om te aanschouwen.
Tijd voor een spuitje voor dat mormel.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:45 schreef Stryder het volgende:
En we hebben Toto ook gevonden
[ afbeelding ]
nou nou nouquote:Op zondag 26 januari 2014 17:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tijd voor een spuitje voor dat mormel.
EAC to the moon
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:45 schreef Stryder het volgende:
En we hebben Toto ook gevonden
[ afbeelding ]
20 posts per pagina?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:47 schreef Stryder het volgende:
Gewoon alweer anderhalve pagina vol met enkel spam
Eerder een dieptepuntquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
EAC to the moon
Jij snapt het.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
EAC to the moon
Beterschapquote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Ik ben trouwens ziekjes.
Je hebt de actie weer gemistquote:
Ik heb zelf ook nog wat bijgekochtquote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ik zit nu ook in NOBLdit gaat nog wat worden denk ik.
ATH Gox, vanaf 7 januariquote:
Geruchten mt gox withdrawal problemenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over de 1000
Waar komt dat ineens vandaan dan.
http://theblogchain.com/2(...)vius-the-full-story/quote:Op zondag 26 januari 2014 18:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over de 1000
Waar komt dat ineens vandaan dan.
Iedereen gaat er denk ik vanuit dat het nog wel wat moois kan worden met NOBLquote:Op zondag 26 januari 2014 18:12 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
buy orders volgen elkaar in hoog tempo op. moet zeggen dat die site goed werkt.
Daar sprong die daarstraks even naartoequote:
Withdrawals over a year old are still waiting in some situations.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://theblogchain.com/2(...)vius-the-full-story/
Godverquote:Op zondag 26 januari 2014 18:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen gaat er denk ik vanuit dat het nog wel wat moois kan worden met NOBL
[..]
Daar sprong die daarstraks even naartoe
En nu begrijp je gelijk waarom ik soms in een rant schiet als het over Gox gaatquote:Op zondag 26 januari 2014 18:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Withdrawals over a year old are still waiting in some situations.
gvd zeg
Blij dat ik daar nooit aan begonnen ben.
Had...quote:
https://www.coinmarket.io/market/NOBLBTCquote:Op zondag 26 januari 2014 18:18 schreef firecow het volgende:
Op welke exchange doen jullie de NOBL ??
Jouw UI doet me aan Okami denkenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:18 schreef firecow het volgende:
Paniek heeft vaker goed dan slecht uitgepakt voor mijquote:Op zondag 26 januari 2014 18:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Had...niet zo snel in paniek raken
[..]
https://www.coinmarket.io/market/NOBLBTC
Gox is voordat China er was leading, dus iedereen keek naar Gox.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:17 schreef roislecxe het volgende:
Maar gox is dus van geen kant vergelijkingsmateriaal.
Als gox stijgt, hoeft de rest dat niet te doen.
Gelukszoekerquote:
µquote:
Wie ben jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jouw UI doet me aan Okami denken.
Ben niet meer vaak in deze sc inderdaad. Maar vroegahquote:Op zondag 26 januari 2014 18:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gelukszoeker
Jij hebt er niet veel aan bijgedragen hoor![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wie ben jij?
NOU WIE BEN JIJ DAN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
జ్ఞా
018 1047 µquote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef µ het volgende:
[..]
Ben niet meer vaak in deze sc inderdaad. Maar vroegah.
De persoon die het 200ste topic geopend heeftquote:
We hebben er hard aan moeten werken hoor! Bloed, zweet, tranen en sperma zeg ik jequote:Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef µ het volgende:
[..]
Ben niet meer vaak in deze sc inderdaad. Maar vroegah.
Ja Angelique, je hebt er hard voor gewerkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
We hebben er hard aan moeten werken hoor! Bloed, zweet, tranen en sperma zeg ik je!
Waarom maak jij altijd van die scherpe opmerkingenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja Angelique, je hebt er hard voor gewerkt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom maak jij altijd van die scherpe opmerkingen?
Ik opende topic 7quote:Op zondag 26 januari 2014 18:28 schreef MichaelScott het volgende:
Heb het 47e topic ook al geopend
Ik post dus al meer dan 150 topics in deze reeks_!!!
Zuchtquote:Op zondag 26 januari 2014 18:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik opende topic 7![]()
* roislecxe gaat een leven zoeken
Geduld, eind van de maand staat hij op 2quote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef roislecxe het volgende:
Eigenlijk wil ik in PPC maar hij staat zo hoog al
Hahaha gaat zo wel weer omhoog johquote:Op zondag 26 januari 2014 18:33 schreef roislecxe het volgende:
Ben ook weer eens in LTC gestapt, kijken of ik het nog in me heb. En jazeker, linea recta omlaag
Ik wissel een goeie dag het liefst af met 4 slechte dagen. Dus nee helaas, het zal blijven dalen.quote:
Alleen goede dagen zijn ook saaiquote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wissel een goeie dag het liefst af met 4 slechte dagen. Dus nee helaas, het zal blijven dalen.
LTC naar de grondquote:Op zondag 26 januari 2014 18:33 schreef roislecxe het volgende:
Ben ook weer eens in LTC gestapt, kijken of ik het nog in me heb. En jazeker, linea recta omlaag
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
mijn hont stopt na een tijdje met rennen
Kuthontquote:Op zondag 26 januari 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
mijn hont stopt na een tijdje met rennen
Oke, dan ga ik er helemaal inquote:Op zondag 26 januari 2014 18:39 schreef Stryder het volgende:
Nee joh, doge stort nu in. Dus miners gaan hopelijk weer terug naar LTC --> LTC = Moon
Coinmarket.ioquote:Op zondag 26 januari 2014 18:18 schreef firecow het volgende:
quote:
GTAnoobquote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:44 schreef GTAnoob het volgende:
ik ben streng christelijk opgevoed en volgens bijbel heb here jezus gezegt dat homos naar hel gaan want god vind slecht dat ze op elkaar vallen en is daar dan kwaat over
dus converteer naar hetro dan ga je naar hemel
Ja en alles wat ik zeg komt uit, dat moet je ondertussen wetenquote:
Ja soms dan heb ik wat getypt en dan ik ook van.... nee doe het nou nietquote:
FTC verkiezen boven TRCquote:Op zondag 26 januari 2014 18:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja en alles wat ik zeg komt uit, dat moet je ondertussen weten
FTCquote:
Niemand lachtequote:
quote:
Je hondje loopt vast.quote:
Zit hele dikke support op 150-165quote:Op zondag 26 januari 2014 18:52 schreef Maxbet het volgende:
Doge blijft wel stukken langer rond de 200 hangen dan verwacht
Ik begin het idee te krijgen dat er nog wel groei in zit tegen de tijd dat de Spelen beginnen, dan zal de media aandacht voor Dogesled ook wel meer worden
Het is al 22.7quote:Op zondag 26 januari 2014 18:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga een film kijken, en beter is over een uur of 2 LTC over de 22.7
Doe eens UI uploaden.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://www.coinmine.pw/poolinfo.php?coinid=11
noble is duur in vergelijking met deze cijfers. weet niet hoe t precies berekend wordt
Goed bezig Joséquote:Op zondag 26 januari 2014 19:18 schreef MichaelScott het volgende:
Zo te zien heb ik COL op het juiste moment verkocht![]()
Hij staat alweer op 16 Latoshi
Je denkt de hele dag aan Toto?quote:
quote:
quote:
Spreek 3 woorden Portugees, maar toch kon ik het begrijpenquote:
Gelukkig lijkt het een beetje op Spaans anders zou ik het nooit kunnen leren.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Spreek 3 woorden Portugees, maar toch kon ik het begrijpen.
Je spreekt Spaans?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt het een beetje op Spaans anders zou ik het nooit kunnen leren.
Genderveranderingenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al die genderveranderingen kwijt
Si, pero es muy dificil.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je spreekt Spaans?
Heb wel eens een boek gehaald bij de bibliotheek om Spaans te leren, maar dat pik je echt absurd snel op, niet normaal.
Wat voor boek gebruik je nu? Want dat Duolingo is echt poep.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Si, pero es muy dificil.
Er staat ook echt een hoofdstukje sex in dat boek wat ik nu gebruik.
Portugees voor dummies in combinatie met de Wat & Hoe taalgids Portugees.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat voor boek gebruik je nu? Want dat Duolingo is echt poep.
Ik ben Angelique hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet best waar ik het over heb
Met wie ga jij dan?quote:
De diff is eventjes ingezakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://www.coinmine.pw/poolinfo.php?coinid=11
noble is duur in vergelijking met deze cijfers. weet niet hoe t precies berekend wordt
Annabelquote:
Niet met Miranda?quote:
Miranda heeft me keer op keer bedrogenquote:
Awquote:Op zondag 26 januari 2014 19:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Miranda heeft me keer op keer bedrogen. Nooit meer, ook al kan ze zo goed scharen
.
Veel te veel mogelijkhedenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:44 schreef Maxbet het volgende:
Iemand zin in een uitdaging waarmee je 0.5 BTC kunt verdienen?
http://www.reddit.com/r/B(...)ssphrase_and_05_btc/
quote:Presuming there is no trickery with switching characters there are 17,179,869,180 combinations of just upper and lower case.?
Het idee is dat je niet vanaf 0 begint maar met de passphrase die in de OP staat. Dan hoef je alleen maar zijn "rule" goed te hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Veel te veel mogelijkheden
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon iets simpels als die zin in L33T maar ik heb geen zin om dat te testen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het idee is dat je niet vanaf 0 begint maar met de passphrase die in de OP staat. Dan hoef je alleen maar zijn "rule" goed te hebben
Wat wilde je me sturen danquote:
Jij bent heul geen Maxbetquote:
Ohquote:
Call me Maybequote:
Zet dan gewoon het geluid uit en geniet van de beelden.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Call me MaybeEcht het slechtste nummer van heel 2013
Van die domme Amerikaanse bimbo'squote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zet dan gewoon het geluid uit en geniet van de beelden.![]()
Dat doe ik ook
Waar val jij op dan? Aziaten? Russen?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Van die domme Amerikaanse bimbo'sNee bedankt
.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef Stryder het volgende:
Nou Angelique, laat trolletje ook eens genieten![]()
Duitsers..quote:Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waar val jij op dan? Aziaten? Russen?
Dikke negerinnenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waar val jij op dan? Aziaten? Russen?
Doe dan dezequote:Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef Stryder het volgende:
Nou Angelique, laat trolletje ook eens genieten![]()
quote:
Ik voel me gepasseerdquote:
Ze heeft het ook aan mij gestuurd.quote:
Hahaha gewoon smerig man, ik kan het niet eens afkijkenquote:
Wat een enge manquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha gewoon smerig man, ik kan het niet eens afkijken![]()
Steve Kardynal niet kunnen waarderenquote:
Buzzfeed-humor leuk vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Steve Kardynal niet kunnen waarderen![]()
quote:
Als ik mod was geweest was GTAnoob al lang verbannen geweestquote:
Kuch, al een dag of 3quote:
Is al een paar dagen zo hoor.quote:
Doe s nie zo lulligquote:
Jammer voor je dat ik eerst mod wordquote:Op zondag 26 januari 2014 20:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Als ik mod was geweest was GTAnoob al lang verbannen geweest.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ik eerst mod word
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ik eerst mod word
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]Nee, dat kan niet [ afbeelding ]
quote:
Why?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=433518.0 Wat je ook doet, blijf weg van deze coin
quote:
Als trolletje mod wordt stuur ik haar naaktfoto's aan iedereen doorquote:
Ik kijk geen minecraftquote:
quote:
QFTquote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als trolletje mod wordt stuur ik haar naaktfoto's aan iedereen door!
Met tupperware spoilers?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb een Toyota Celica getekend in paint
Wat is deze?quote:
Ik speel ook geen minecraft, gewoon kijken die hapquote:
Wat een hater ben jij zegquote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als trolletje mod wordt stuur ik haar naaktfoto's aan iedereen door!
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef apacalipto het volgende:
hebben jullie CENT nog gezien vandaag? toch achteraf geen slechte investering:) hij is bij mij 2 keer x 9 geweest en hij stijgt nu mooi weer in waardemijn geduld is goed geweest
Ik maak maar een grapjequote:
Volgende maand.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Nattekat het volgende:
USDE gaat weer terug omhoog... denk ik...
coinmarket.io heeft echt een grafiek of een API nodig
Can i donate to the developement of the exchange?
We welcome donations of any size and they will go directly towards development of the site.
BTC: 12345ToLvMJeN86ZHLTS6j68L82mWLx9zR
LTC: LeaderatZkmnLPSDskV3U5k68VXy9UBwUF
Die adressen
nog niks want ik heb het nog niet. maar ik heb toen voor 0.2 btc gekocht op 0.0005 ofzo en toen 2 x 9, en nu staat hij weer op 0.0004 dus dat zou dan ongeveer 0.6 btc nu moeten zijn. maar we wachten gewoon nog half jaartje ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]Wat heb je daar nou nog op verdient dan?
Je kan ze toch wel naar mij doorsturen?quote:
Die bug is nu gefixt toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nog niks want ik heb het nog niet. maar ik heb toen voor 0.2 btc gekocht op 0.0005 ofzo en toen 2 x 9, en nu staat hij weer op 0.0004 dus dat zou dan ongeveer 0.6 btc nu moeten zijn. maar we wachten gewoon nog half jaartje ofzo
Ja klopt, sinds nieuwe jaar. maar ik heb nog steeds wel die coins in mijn walletquote:
Jij en een hoop andere mensen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Ja klopt, sinds nieuwe jaar. maar ik heb nog steeds wel die coins in mijn walletde nieuwe wallet.
Gelezen ja, zo'n exchange zou dat gelijk bij de launch moeten hebben.quote:
quote:
alle sell orders zijn weg geloof ikquote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nog niks want ik heb het nog niet. maar ik heb toen voor 0.2 btc gekocht op 0.0005 ofzo en toen 2 x 9, en nu staat hij weer op 0.0004 dus dat zou dan ongeveer 0.6 btc nu moeten zijn. maar we wachten gewoon nog half jaartje ofzo
exchange?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
Veel mensen hier die straks op Smartcoin springen?
Heb jij trouwens Orange is the New Black al gekeken? Was verrassend goedquote:
Ik mijd launches liever, vooral deze. Ik geniet wel van de aardige donatie die ik krijg omdat ik een paar weken geleden mijn email opgafquote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
oquote:Op zondag 26 januari 2014 20:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Neen de release, dan zakt de diff van de andere coins en zijn die beter te minen
Sowieso de eerste blocks tot de 1000 maar 1 coin per blockquote:Op zondag 26 januari 2014 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mijd launches liever, vooral deze. Ik geniet wel van de aardige donatie die ik krijg omdat ik een paar weken geleden mijn email opgaf
Omdat je dat ook dacht van USDE?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Waarom dacht ik ooit dat 10k Grain een aardig aantal was
verder geen bijzondere coin geloof ik?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
Waarna iedereen op de 1000 erbij komt, had beter gekundquote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Sowieso de eerste blocks tot de 1000 maar 1 coin per block![]()
![]()
Nee, toen ging ik over naar Earth. Was enorm goed gegokt, maar verkeerd uitgepakt bij het tradenquote:
Joehoe ! Mits ik nog wakker benquote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
Ik schat dat die weg zijn in zo`n uuuhmm.... 3minuten..quote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Sowieso de eerste blocks tot de 1000 maar 1 coin per block![]()
![]()
Ja, allemaal achter elkaar gekeken. Ik had het niet verwacht maar ik vond die ook leuk jaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens Orange is the New Black al gekeken? Was verrassend goed.
Het ziet er wel aardig uit...maar dat is ook eigenlijk het enigequote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
verder geen bijzondere coin geloof ik?
En dan meteen een diff van 20+?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik schat dat die weg zijn in zo`n uuuhmm.... 3minuten..
Gelukkig komt House of Cards op een vrijdag uit, kan ik het hele weekend lekker niets anders doen dan HoC kijkenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, allemaal achter elkaar gekeken. Ik had het niet verwacht maar ik vond die ook leuk ja
inderdaad... en paar uur later weer een diff van 0.5quote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Het ziet er wel aardig uit...maar dat is ook eigenlijk het enige
[..]
En dan meteen een diff van 20+?
Moet ik ook nog een keer aan beginnen, moeite waard dus?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, allemaal achter elkaar gekeken. Ik had het niet verwacht maar ik vond die ook leuk ja
Is ongeveer 11 uur aan beeldmateriaal, dus dat lukt wel in dat weekendquote:Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gelukkig komt House of Cards op een vrijdag uit, kan ik het hele weekend lekker niets anders doen dan HoC kijken.
Gaat hier ook gebeurenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gelukkig komt House of Cards op een vrijdag uit, kan ik het hele weekend lekker niets anders doen dan HoC kijken.
Goed idee, ik zal eens kijken of het ook met mn grillpan kanquote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... en toen begon ik op internet te zoeken over informatie om een Wii te gebruiken om te minen![]()
Tenzij je grillpan ook je koffiezetapparaat is gaat dat niet werkenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal eens kijken of het ook met mn grillpan kan
Daar zit geen videokaart in dus dat kan niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal eens kijken of het ook met mn grillpan kan
Kan dat, nee tochquote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... en toen begon ik op internet te zoeken over informatie om een Wii te gebruiken om te minen![]()
Tsja, je blijft een vrouw dus ik dacht ik zeg het voor de zekerheid maar even.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Was maar een grapjenik heb ook nog ergens een Wii staan dus ik zou het eigenlijk wel willen weten
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tsja, je blijft een vrouw dus ik dacht ik zeg het voor de zekerheid maar even.
Geeft niet, die moeten er ook zijn.quote:
Dan zou ik als ik jou was maar voor een man gaan, doe ik ookquote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geeft niet, die moeten er ook zijn.
Mannen zijn goed in techniek, klussen, koken, autorijden etc.![]()
en vrouwen zijn... erg goed met kinderen
Brolove for the winquote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar voor een man gaan, doe ik ook
http://www.laxmicoin.com/quote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef Sands het volgende:
http://www.animeco.in/
Dit heeft een grote toekomst.
Wat een vrouwenhaat hier altijdquote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef robin007bond het volgende:
Vrouwen scoren gemiddeld hoger op IQ-testen.
En wie zit er hier op de universiteit? Jij of trolletje?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef robin007bond het volgende:
Vrouwen scoren gemiddeld hoger op IQ-testen.
Huh? Ik zeg dat vrouwen slimmer zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
En wie zit er hier op de universiteit? Jij of trolletje?
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat voor een vrouwenhaat hier altijd
quote:Angelique / Mod in spe
Angeliquequote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit...
Ga je afdrogen ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit...
Onze humor niet begrijpenquote:
Hoi Alejandroquote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Richard Cheese op de zondagavond
Zo is het maar netquote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef roislecxe het volgende:
Roze zeekatten kunnen heul niet Fokken.
Ik zal van jou eens een rectificatie eisenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik eis een rectificatie van jouw post.
erectificatiesquote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zal van jou eens een rectificatie eisen!
Hoiquote:
Oh, niet goed gelezenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg dat vrouwen slimmer zijn.
Door het naar mij te sturenquote:
Gewoon F5'en, dan lukt het vanzelf na een paar uurquote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef Mender het volgende:
Ik probeer al 3 dagen m'n bitcoins er af te halen
3-5 uur, een F5 toets en een leuk muziekje.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef Mender het volgende:
Ik probeer al 3 dagen m'n bitcoins er af te halen
Hallonquote:
De community is groot genoeg zou je denken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef Sands het volgende:
http://www.animeco.in/
Dit heeft een grote toekomst.
Tips op wisdom vanaf dinsdag ook toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Maxbet het volgende:
Doge op Bitcoinwisdom is wel echt mooi trouwens
Ik ben laat, ik weet het![]()
Niks van gehoord, maar lijkt me sterk.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tips op wisdom vanaf dinsdag ook toch?
Mja mij eigenlijk ook. Verder ook nog nks over gehoord dus zal wel nietquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niks van gehoord, maar lijkt me sterk.
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |