bedoelde de eerste tegen leko dat was toch de wedstrijd dat hij werd uitgevloten in de arena of heb ik het mis?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
De eerste 2 partijen in de K-1 vocht hij gewoon nog onder de Nederlandse vlag.
Nee dat klopt helemaal, alleen een paar maanden later vochten ze weer tegen elkaar en toen vocht hij nog steeds gewoon onder de Nederlandse vlag.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:34 schreef klawie het volgende:
[..]
bedoelde de eerste tegen leko dat was toch de wedstrijd dat hij werd uitgevloten in de arena of heb ik het mis?
Onder welke vlag vocht hij eigenlijk in Amsterdam tegen Everink, als het de Marokkaanse was dan kunnen we hem na zijn straf uitzetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee dat klopt helemaal, alleen een paar maanden later vochten ze weer tegen elkaar en toen vocht hij nog steeds gewoon onder de Nederlandse vlag.
ooh datg was met de achterwaartse trap toch??quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee dat klopt helemaal, alleen een paar maanden later vochten ze weer tegen elkaar en toen vocht hij nog steeds gewoon onder de Nederlandse vlag.
je praat onzin je weet helemaal niet wat er speeltquote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Onder welke vlag vocht hij eigenlijk in Amsterdam tegen Everink, als het de Marokkaanse was dan kunnen we hem na zijn straf uitzetten.
wat doen we dan met de Nederlanders?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Onder welke vlag vocht hij eigenlijk in Amsterdam tegen Everink, als het de Marokkaanse was dan kunnen we hem na zijn straf uitzetten.
Ah, een insider. Vertel eens, wat speelde er precies die avond in de Arena?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
je praat onzin je weet helemaal niet wat er speelt
Dat weet ik niet daarom is hij voor mij ook niet schuldigquote:Op maandag 27 januari 2014 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, een insider. Vertel eens, wat speelde er precies die avond in de Arena?
Weet ik ook wel. Badr zou zoiets nooit doen. Everink is gewoon een lafbek. Dat hij niet komt is toch wel overweldigend bewijs van de onschuld van Badr.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet daarom is hij voor mij ook niet schuldig
En everink wou ook opeens niet naar de rechtzaak komen dat zegt volgens mij genoeg
Het is al uit lolquote:Op maandag 27 januari 2014 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Badr zou zoiets nooit doen. Everink is gewoon een lafbek. Dat hij niet komt is toch wel overweldigend bewijs van de onschuld van Badr.
Dat hij nu maar snel kindjes gaat maken met Estelle
Jij weet ook niet precies waar je over praat.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
je praat onzin je weet helemaal niet wat er speelt
Volgens mij is bezit helemaal niet strafbaar in Nederland.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:58 schreef ReplaR het volgende:
Is er nog wat gedaan met al die doping die in zijn huis was gevonden?
klopt en hij valt toch niet onder een sportbondquote:Op maandag 27 januari 2014 05:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij is bezit helemaal niet strafbaar in Nederland.
Sorry he hebt idd gelijk over de autoquote:Op maandag 27 januari 2014 05:01 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij weet ook niet precies waar je over praat.
Hij heeft geen Range Rover gehad van de koning maar een bentley.
Hij trainde de afgelopen tijd juist wel veel in Marokko.
Er zit jaren (en veel wedstrijden) tussen de partij tegen Leko en die van Schilt.
Wat een denkvermogen. Indrukwekkend.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Je weet dat de mishandeling van Everink maar een incident is van de vele in deze rechtzaak, waarvan een van zn andere mishandelingen gewoon op video te zien is? Hij gaat hoe dan ook veroordeeld worden, de vraag is alleen nog voor welke incidenten precies en wat voor straf hij krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef klawie het volgende:
[..]
En everink wou ook opeens niet naar de rechtzaak komen dat zegt volgens mij genoeg
quote:Everink claimt 63.000 euro aan schade
27-01-14 13:39 uur - Bron: ANP/BuzzE
Badr Hari (M) komt aan bij de rechtbank in Amsterdam op de slotdag van de rechtszaak tegen de kickbokskampioen. © anp
Koen Everink, slachtoffer in de strafzaak tegen kickbokser Badr Hari en medeverdachte Ferhat Y., eist 63.000 euro schadevergoeding. Het gaat daarbij om materiële en immateriële schade. Everinks advocaat lichtte de claim maandag toe tijdens de laatste dag van het proces tegen Hari en Y.
Everink werd in de nacht van 7 op 8 juli 2012 tijdens dancefestijn Sensation zwaar mishandeld. Hij liep diverse breuken in zijn gezicht op. Het ernstigste letsel kreeg hij aan zijn enkel. Everinks voet werd er bijna helemaal afgetrapt. Hij zal hier de rest van zijn leven last van hebben, aldus zijn advocaat Alexander de Swart. Everink heeft intensief moeten revalideren en onderging in oktober vorig jaar een tweede operatie.
Behalve lichamelijk heeft Everink (39) ook geestelijk zwaar te lijden gehad onder het incident, aldus De Swart. Volgens een psychiater heeft de zakenman, die vóór het geweld goed in zijn vel zat, een psychologisch trauma opgelopen. De aanhoudende, hevige media-aandacht heeft daar een fnuikende uitwerking op gehad, omdat Everink telkens opnieuw met de gebeurtenissen wordt geconfronteerd. De rechtbank zal in het eindvonnis beslissen over de claim van Everink.
twitter:ilanNOS twitterde op maandag 27-01-2014 om 15:30:07En over een tafeltje in Jimmy Woo: "Om zegt dat er glas op had kunnen staan. Ja, ook een konijn..." aldus advocaat #BadrHari reageer retweet
In Nederland kan dat zomaar gebeuren, maar normaalgesproken toch minstens wel 6 maanden waarvan 3 voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:42 schreef klawie het volgende:
Ik heb er de volste vertrouwen in dat hij vrijgesproken wordt op alle punten
Als je gelijk krijgt heeft hij dus maanden te lang vast gezetenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef Nober het volgende:
In Nederland kan dat zomaar gebeuren, maar normaalgesproken toch minstens wel 6 maanden waarvan 3 voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar.
Tuurlijk gaat hij dat liever doen dan de cel in.twitter:markschrader twitterde op maandag 27-01-2014 om 15:54:41Hari gaat trouwens in op het verzoek van de jongerenwerker in West om anti-geweldslezingen te geven #badrhari reageer retweet
Er is ook nog de kopstoot die op beeld staat, daar heeft hij over gezegd geen spijt te hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:53 schreef Nober het volgende:
Het lijkt erop dat het bewijs er niet echt is en daardoor het niet wettelijk en overtuigend kan worden bewezen op de Sensation-zaak na. En hij zal ook geen spijt betuigen want hij ontkent alles, ben benieuwd wat de rechter hiermee doet.
Wist trouwens niet dat hij al 7 maanden had gezeten, dacht veel minder dan dat.
Hari liegt, moet nog terugkomen voor de uitspraak.twitter:hollandertikt twitterde op maandag 27-01-2014 om 15:57:07Badr Hari tegen de rechter: 'Ik beloof u plechtig dat u mij hier nooit meer ziet.' #badrhari reageer retweet
Dacht dat we de uitspraak meteen kregen, tegenvaller.twitter:IreneHVNL twitterde op maandag 27-01-2014 om 15:57:47De rechter gaat meer tijd nemen voor de uitspraak dan de gebruikelijke twee weken. Vrijdag 21 februari om 13:00 is uitspraak #BadrHari reageer retweet
Op grond van het feit dat hij door straatjochies als een held wordt gezien?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:42 schreef klawie het volgende:
Ik heb er de volste vertrouwen in dat hij vrijgesproken wordt op alle punten
Hij ging vechten voor Marokko omdat geld opleverde, niet omdat hij dat vanuit Vaderlandsliefde deedquote:Op maandag 10 februari 2014 08:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Hij heeft altijd voor Nederland gevochten maar toen hij naar de K-1 ging was het logisch dat hij onder de Marokkaanse vlag ging vechten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |