https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Zeta vind ik niet eens zo'n verkeerde keuzequote:Op zondag 26 januari 2014 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik die nu zou verkopen, zou ik ongeveer 0,0001000 BTC winst maken.
Dan klinkt het zeker goed, heb alleen grain echt niet gevolgd, geen idee of dat nog meer potentie heeftquote:
Mja, die moon wil ik ook niet al te lang aanhouden, denk ik. Kan ik dan beter wat anders voor kopen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef Stryder het volgende:
[..]
Zeta vind ik niet eens zo'n verkeerde keuze, schijnen wat projecten te beginnen in februari en op 25xxx is echt wel laag gekocht.
Moon zie ik persoonlijk niet meer stijgen, wordt voornamelijk alleen nog flink gemined en gedumpt tot er niets meer uit te halen valt.
Maarja, you never know
Dafuck is dat een combinatie van Nightwish met hardcore ofzo??quote:
nightcorequote:Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dafuck is dat een combinatie van Nightwish met hardcore ofzo??
Over het algemeen is dat ook niet echt een probleem hoor, iig niet bij de grotere exchanges is mijn ervaringquote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, die moon wil ik ook niet al te lang aanhouden, denk ik. Kan ik dan beter wat anders voor kopen.
Maar ik laat dus veel coins gewoon bij de exchange staan, omdat ik geen zin heb om 8 wallets op mijn pc te installeren.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik geen wereldbedragen aan coins heb momenteel, dat scheelt ook.
Gewoon twee stijlen (1 band) naar de afgrond werkenquote:
nou deze danquote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gewoon twee stijlen (1 band) naar de afgrond werken![]()
Ah een soort hyper spicegirls, dat is al beterquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ah een soort hyper spicegirls, dat is al beter
Ik heb alles de eerste dagen binnen getrokken met een lage diff. Ik had er iets van 1,3 miljoen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dan klinkt het zeker goed, heb alleen grain echt niet gevolgd, geen idee of dat nog meer potentie heeft
Ik ben een paar generaties ouder, hou meer van dit bijvoorbeeld en dan het liefst ergens in Panama.quote:
Als ik jou nou eens vertel dat mijn muzieksmaak veelal '70s '80s en '90s is?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben een paar generaties ouder, hou meer van dit bijvoorbeeld en dan het liefst ergens in Panama.
En anders vind ik dat altijd nog wel goed.
En als ik flink gezopen heb, dan word het dit niveau
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik jou nou eens vertel dat mijn muzieksmaak veelal '70s '80s en '90s is?
Toto
Green Day
Mr. Mister
Queen
Eagles
Don Henley
INXS
The Who
Electric Light Orchestral
Split Enz
Crowded House
etc
Wel beter, is goed verdienen zo natuurlijk. Als ik de grafiek op coinmarketcap zie is hij wel echt heel erg positief. Je kan natuurlijk de helft verkopen en hopen dat hij nog een keer over kop gaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb alles de eerste dagen binnen getrokken met een lage diff. Ik had er iets van 1,3 miljoen.
Dan ben je te laat geborenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik jou nou eens vertel dat mijn muzieksmaak veelal '70s '80s en '90s is?
Toto
Green Day
Mr. Mister
Queen
Eagles
Don Henley
INXS
The Who
Electric Light Orchestral
Split Enz
Crowded House
etc
Bedoel je niet 1998?quote:
Zo, jij zingt valsquote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
This means nothing to meeeee
This means nothing to meeee
Oh Viennaaaaa
quote:
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef MaGNeT het volgende:
Anders gaat Bitcoin even door de 1000$ op een zondag
Nog steeds op $823?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef MaGNeT het volgende:
Ja, Gox withdrawal problemen op zijn max. Iedereen stopt nu zijn geld daar in munten + arbitrage is nu aantrekkelijk waardoor nog meer mensen gaan kopen. Niet helemaal de juiste beweegredenen voor een koers om te stijgenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef MaGNeT het volgende:
Dit is mijn laatste jaar als tienerquote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
De oudjes hier zullen versteld staan dat '94 dit jaar al tiener af is.
En ik zelf dat '98 dit jaar al 16 wordt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste jaar als tiener.
Hahaha pcies, dit dusquote:Op zondag 26 januari 2014 16:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Na je twintigste kan het alleen maar achteruit gaan.
Hoe oud ben jij dan?quote:
Bitcoin op Gox bedoel je danquote:
omgquote:Op zondag 26 januari 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk nu al raar op dat '02 sinds dit jaar naar de Middelbare school gaat
truequote:Op zondag 26 januari 2014 16:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Na je twintigste kan het alleen maar achteruit gaan.
Oh, dat valt nog meequote:
Ja Jose is al helemaal verleptquote:
Nog niet zo verlept als Miranda.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog niet zo verlept als Miranda.![]()
Met mijn 20 ben ik 10 maal strakker dan die uitgelubberde kut van 30.
Belangrijkste is dat je ervoor zorgt dat je leven altijd gaat zoals jij dat wilt, buiten zaken waar je zelf geen invloed op hebt. Dan komt het allemaal wel goedquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee.
Maar ouder worden is helemaal niet leuk, steeds meer verantwoordelijkheden, meer verwachtingen, een 40-urige werkweek.
Straks moet ik ook nog moeite gaan doen om gezond te blijven.
Haaruitval, rimpels....
Hahahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog niet zo verlept als Miranda.![]()
Met mijn 20 ben ik 10 maal strakker dan die uitgelubberde kut van 30.
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben ook verleptgelukkig wil Maxbet me nog
Jij bent 22 ofzo?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben ook verleptgelukkig wil Maxbet me nog
Word je niet mooi oud? Dat is bij mannen toch vaak wel zo. George Clooneyquote:Op zondag 26 januari 2014 16:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahahaja ik weet het, word helaas niet mooi oud
Ja, maar ik ben Miertje hequote:Op zondag 26 januari 2014 16:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Word je niet mooi oud? Dat is bij mannen toch vaak wel zo. George Clooney
Daar was ik dus behoorlijk klaar meequote:
jij zit nu full time in coins?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:10 schreef Stryder het volgende:
[..]
Daar was ik dus behoorlijk klaar mee
Op het moment is dat mijn enige bron van inkomen, kwam toevallig op mijn padquote:Op zondag 26 januari 2014 16:11 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
jij zit nu full time in coins?
LTCquote:
Al moet ik zeggen dat het lang niet voor alle mannen geldt. Ik ken d'r ook die er op hun 22e al uit zien als 39,5quote:
Wat voor opleiding/studie heb je gedaan?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Op het moment is dat mijn enige bron van inkomen, kwam toevallig op mijn pad
hoiquote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat het lang niet voor alle mannen geldt. Ik ken d'r ook die er op hun 22e al uit zien als 39,5
Hoi Brammiequote:
Ik heb echt gemerkt dat goed slapen belangrijk voor je is. Ik heb nog nooit zulke wallen gehadquote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat het lang niet voor alle mannen geldt. Ik ken d'r ook die er op hun 22e al uit zien als 39,5
ICT en Technische Bedrijfskunde, superleukquote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat voor opleiding/studie heb je gedaan?
en daar kan je van leven?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Op het moment is dat mijn enige bron van inkomen, kwam toevallig op mijn pad
Dat verdiend toch goed, of niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
ICT en Technische Bedrijfskunde, superleuk
Mt. Goxquote:
Ja, maar ook als dit helemaal instort hoef ik me nog geen zorgen te maken en vertrek ik weer naar het buitenland. Maar deze markt is niet echt ideaal om in mee te doen als je een internetcafe in Guatemala moet gaan opzoeken om te kunnen tradenquote:
Nou voor de opleiding moest ik gewoon betalenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat verdiend toch goed, of niet?
met wat verdien je geld in t buitenland dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, maar ook als dit helemaal instort hoef ik me nog geen zorgen te maken en vertrek ik weer naar het buitenland. Maar deze markt is niet echt ideaal om in mee te doen als je een internetcafe in Guatemala moet gaan opzoeken om te kunnen traden
Ja dit kan nog weleens een ATH gaan wordenquote:
Dan verdien ik geen geldquote:Op zondag 26 januari 2014 16:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
met wat verdien je geld in t buitenland dan?
quote:
Heb je iets bijzonders in gedachten?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik wil na mijn studie gaan reizen in Rusland.
quote:
Misschien van het westen naar het oosten reizen met de trein? Eerst maar eens wat reisgidsen lezenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je iets bijzonders in gedachten?
Wou net ook iemand doen bij NOBL, ik had op 232 gekocht. zie ik m net op 213 staan, had iemand 2btc sellorder neergezet. Ik kneep m al, maar gelukkig werd die binnen een paar minuten opgesnoept.quote:
Genoeg mogelijkheden daar in ieder geval, wel verrot koud (hangt wel een beetje van het seizoen af). Maar je moet er iets voor over hebben natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien van het westen naar het oosten reizen met de trein? Eerst maar eens wat reisgidsen lezen.
Deze is 3BTC, en schiet niet op...quote:Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef smiths het volgende:
[..]
Wou net ook iemand doen bij NOBL, ik had op 232 gekocht. zie ik m net op 213 staan, had iemand 2btc sellorder neergezet. Ik kneep m al, maar gelukkig werd die binnen een paar minuten opgesnoept.
Ja, met kinderen reizen is een stuk lastiger heb ik me laten vertellenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Reizen. Als er toch één goede reden is om geen kinderen te nemen.....
Gewoon in een bench in het vrachtruim.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, met kinderen reizen is een stuk lastiger heb ik me laten vertellen
Met kinderen kun je gezellig elk jaar op de camping in Frankrijk gaan staanquote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik wie dat isquote:Op zondag 26 januari 2014 16:30 schreef Sands het volgende:
[..]
846586.0612 3.68264937 BTC
Die wil weer goedkoop inkopen
Jij komt hier ook weer eens kijkenquote:
Geruchten m.b.t. withdrawal problemen.quote:
Ik volg het niet meer zo, zit al 3 weken in NMC vastquote:Op zondag 26 januari 2014 16:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij komt hier ook weer eens kijken
Wil jij nooit kinderen?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Laat die jongen, hij zit al 8 jaar in namecoin te wachtenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij komt hier ook weer eens kijken
Nee, écht niet.quote:
Arme knulquote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Stryder het volgende:
[..]
Laat die jongen, hij zit al 8 jaar in namecoin te wachten
okquote:
Nooit kan ik niet zeggen, maar ik ben nu niet in de fase van mijn leven dat ik ze zou kunnen geven wat ze verdienen/nodig hebben.quote:
Nee mam, ik wil geen kinderen, laat me met rustquote:
quote:adamex91: DON'T GET SCREWED, people on gox ca't withdraw fiat money so the price is rising arifitially. They want to save their money so they buy btc to get it out from sh*t gox exchange
<--------------- Hahahahaquote:
Dat kan ik alleen maar toejuichen en respecteren. Beter dan al die tokkies die stapels kinderen nemen en echt niets te bieden hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nooit kan ik niet zeggen, maar ik ben nu niet in de fase van mijn leven dat ik ze zou kunnen geven wat ze verdienen/nodig hebben.
Ik had het niet eens tegen jou. Brutale aapquote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee mam, ik wil geen kinderen, laat me met rust!
Heb jij een kinderwens?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar toejuichen en respecteren. Beter dan al die tokkies die stapels kinderen nemen en echt niets te bieden hebben.
Trolletje snel! Ren weg nu het nog kan!!quote:
Ik heb dat in mijn omgeving al te vaak gezienquote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar toejuichen en respecteren. Beter dan al die tokkies die stapels kinderen nemen en echt niets te bieden hebben.
Vraag het alleen maar voor Maxbet hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Trolletje snel! Ren weg nu het nog kan!!
Ja hoor, als ik ze wat te bieden heb en ik een relatie heb waar in dat wenselijk wordt. Nu in ieder geval nog niet.quote:
Wanneer krijg ik weer zakgeldquote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had het niet eens tegen jou. Brutale aap
Sorry, eigen belangquote:
Dan heeft Maxbet dus pech.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik ze wat te bieden heb en ik een relatie heb waar in dat wenselijk wordt. Nu in ieder geval nog niet.
Ja maar trolletje en max adopteren een Doge johquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb dat in mijn omgeving al te vaak gezien, maar als je besluit om te proberen om een kind te krijgen moet dat in mijn ogen een weloverwogen besluit zijn waar je beide volledig achter staat.
Waarom?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Trolletje snel! Ren weg nu het nog kan!!
Maak hem nou niet bangquote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vraag het alleen maar voor Maxbet hoor.
Preciesquote:Op zondag 26 januari 2014 16:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik vind kinderen leuk, voor een minuut of 30.
Dat heb ik nu ook bij mijn kleine neefjesquote:Op zondag 26 januari 2014 16:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik vind kinderen leuk, voor een minuut of 30.
Geen seks voor het huwelijk en daarna mag het alleen voor voortplanting.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk en daarna mag het alleen voor voortplanting.
Oh, mijn ervaring is geen seks na het huwelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk en daarna mag het alleen voor voortplanting.
Ik ben enig kind dus ik zal nooit oom wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook bij mijn kleine neefjestoch altijd nog lekker dat ik ze de volgende dag weer kan inleveren
![]()
Ohja, pikstrafquote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Oh, mijn ervaring is geen seks na het huwelijk
Maar ik ga er niet uit, wil alleen goedkoper bijkopenquote:
Dan mis je wel wat hoor, oom zijn vind ik echt wel geweldigquote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben enig kind dus ik zal nooit oom worden.
Je kan suikeroompje worden van een studente.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Oh, mijn ervaring is geen seks na het huwelijk
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dan mis je wel wat hoor, oom zijn vind ik echt wel geweldig
Jammer, dat is echt heel leukquote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja maar trolletje en max adopteren een Doge joh
Slecht nieuws voor je, je krijgt voorlopig geen seks.quote:
Hallonquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hallon![]()
Ik kan geen condoom worden.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij hebben trolletje en ik wel dezelfde gedachtegang over kinderen
Vermoorden en in de vriezer stoppenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij hebben trolletje en ik wel dezelfde gedachtegang over kinderen
Burgertrutjequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vermoorden en in de vriezer stoppen?
Ze hebben Toto al hequote:Op zondag 26 januari 2014 16:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik nu geen kinderen wil? Je gaat lekker vandaag, ben je dronken?quote:
Totoquote:
Wat een grote neus.quote:
Die zijn hartstikke minderjarigquote:
Dat ben jij toch op de grond in je paarse t-shirtquote:
Vanaf 16 is het legaal.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat ben jij toch op de grond in je paarse t-shirt![]()
Ik heb heul niet zo'n neus
15 mag alleen als niemand het te weten komt.quote:
srs?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
15 mag alleen als niemand het te weten komt.
En als ik de verhalen uit de kroeg mag geloven kun je er ook 2 proberen mee naar huis te nemen en de gemiddelde leeftijd pakkenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En als ik de verhalen uit de kroeg mag geloven kun je er ook 2 proberen mee naar huis te nemen en de gemiddelde leeftijd pakken
Ouwe snoepertquote:Op zondag 26 januari 2014 17:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En als ik de verhalen uit de kroeg mag geloven kun je er ook 2 proberen mee naar huis te nemen en de gemiddelde leeftijd pakken
quote:RetroWallet: I have developed a new bitcoin wallet medium for safe transportation. Its security lies in the need for a rare specialized device to read the wallet data.
Portugal?quote:
Nou dat valt nog mee, want ik hoor ook weleens dat je leeftijd bij elkaar mag optellenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou dat valt nog mee, want ik hoor ook weleens dat je leeftijd bij elkaar mag optellen
Wat voor een duivelse technieken zijn datquote:
Ongeveer.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:05 schreef MichaelScott het volgende:
Eu queria um quilo de maçãs![]()
Klopt die zin Toto?
Optellen?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou dat valt nog mee, want ik hoor ook weleens dat je leeftijd bij elkaar mag optellen
.........!!!quote:Op zondag 26 januari 2014 17:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Bazenreactiequote:
Zit daar geen grens aan dan? Met 8 en 24 heb je gemiddeld ook 16.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En 1 en 31 kan ook primaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zit daar geen grens aan dan? Met 8 en 24 heb je gemiddeld ook 16.
Dat gaat ook ooit nog weleens legaal wordenquote:
Ik moet ergens nog een kist vol hebben liggen bij mijn ouders, maar ik denk dat niemand meer weet waarquote:Op zondag 26 januari 2014 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zo'n apparaat staan waar ie in kan
iddquote:Op zondag 26 januari 2014 17:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet eens aan denken![]()
Het ergste is dat er nog een scene voor is, de meest zieke is een film (a serbian film) waarin ze seks hebben met een pasgeboren baby.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet eens aan denken![]()
Waarom moet elk topic op FOK! uitlopen op een pedodiscussiequote:Op zondag 26 januari 2014 17:11 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het ergste is dat er nog een scene voor is, de meest zieke is een film (a serbian film) waarin ze seks hebben met een pasgeboren baby.![]()
En ook in NL vinden we dat stichting Martijn gewoon moet kunnen
Het heeft hier nog best lang geduurd, we zitten al bijna op 200 topics en dit is zover ik weet de eerste keerquote:Op zondag 26 januari 2014 17:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom moet elk topic op FOK! uitlopen op een pedodiscussie
Hahaha is dat zoquote:Op zondag 26 januari 2014 17:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom moet elk topic op FOK! uitlopen op een pedodiscussie
Met meer volume indd.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:14 schreef Nattekat het volgende:
USDE al 370![]()
![]()
Beter komt ie snel op een goede exchange...
Voor je het weet komt Linkse Boomknuffelaar weer langsquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Voor je het weet komt Linkse Boomknuffelaar weer langs.
Godmiljaar, topic 200 alweerquote:Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef Maxbet het volgende:
In other news: bijna SC #200
Hebben we al een bazige TT?
quote:
Kom jij ook al van Fok.BE?quote:
quote:
Er zit een wezenlijk verschil tussen pedofielen en pedoseksuelenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Stichting Martijn verbieden is onzin. Tenzij je geen haar beter wilt zijn dan bananenrepublieken waar een mening strafbaar is.
Die discussie gaan we hier niet voerenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Stichting Martijn verbieden is onzin. Tenzij je geen haar beter wilt zijn dan bananenrepublieken waar een mening strafbaar is.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die discussie gaan we hier niet voeren.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
Maar laten we die discussie maar niet beginnen
Ik zei het tochquote:
Hahaha, inderdaadquote:
Meid tochquote:
Een tijdje geleden was er nog zo'n topic om 3 uur 's nachts. Toen heb ik al die tokkies een partij lopen trollenquote:
was mooi jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een tijdje geleden was er nog zo'n topic om 3 uur 's nachts. Toen heb ik al die tokkies een partij lopen trollen.
Ik heb toen tegen zhe-devill gezegd (ze kwam nogal tokkie-achtig over) dat ze haar kinderen moest gaan misbruiken, zodat ze tenminste nog iets beters te doen hadquote:
Heb je daar geen ban voor gehad?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb toen tegen zhe-devill gezegd (ze kwam nogal tokkie-achtig over) dat ze haar kinderen moest gaan misbruiken, zodat ze tenminste nog iets beters te doen had. Echt te erg
.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb toen tegen zhe-devill gezegd (ze kwam nogal tokkie-achtig over) dat ze haar kinderen moest gaan misbruiken, zodat ze tenminste nog iets beters te doen had. Echt te erg
.
Nee, hooguit een notequote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je daar geen ban voor gehad?
Had na het sluiten van het topic nog een vriendelijk berichtje gestuurd naar Marie30, misschien dat het daardoor kwamquote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je daar geen ban voor gehad?
Wax max daar ook mod danquote:
Ja net BTC 1032 op Goxquote:Op zondag 26 januari 2014 17:26 schreef ulq het volgende:
Heey verdomme. Is de trein al vertrokken? Het is toch geen 31 januari geweest? Dit was niet de afspraak
Nee, Marie30quote:
Mensen kunnen hun bitcoins momeneel met moeite van Mt. Gox halen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:26 schreef ulq het volgende:
Heey verdomme. Is de trein al vertrokken? Het is toch geen 31 januari geweest? Dit was niet de afspraak
Everywhere you go, always take the weather with youquote:Op zondag 26 januari 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
Everywhere you go, always take the weather with you
Een van de mooiste liedjes imo
Goxquote:Op zondag 26 januari 2014 17:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mensen kunnen hun bitcoins momeneel met moeite van Mt. Gox halen.
Deze ken ikquote:Op zondag 26 januari 2014 17:22 schreef Maxbet het volgende:
Deze was weer eens gepost in /r/bitcoin maar het past misschien nog wel beter bij Doge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |