'Frisse zuivere koude lucht'-roepers altijd jaquote:Op zondag 26 januari 2014 14:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet van je ranzige oostenwindzelfs in de randstad is de lucht schoner
Kan wel hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 14:42 schreef alors het volgende:
[..]
'Frisse zuivere koude lucht'-roepers altijd ja
lolwutquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Pandaplint het volgende:
Ik wilde net met de auto weg. Muh![]()
[ afbeelding ]
Wat geeft dit voor weer?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ver weg en onbetrouwbaar, maar digitaal genieten..
[ afbeelding ]
Tussen Groningen en Drachtenquote:
Lente-achtig als ik 'm goed lees. Alleen gaat dit dus echt nooit uitkomenquote:
Had ik ook, en zelfde regio..quote:
welke plaats is dat????quote:Op zondag 26 januari 2014 15:22 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Toegangswegen naar de stad zijn inmiddels gesloten door de grote hoeveelheden sneeuw.
Same here. Ik ben maar thuisgeblevenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Had ik ook, en zelfde regio..
Gewoon 1cm fucking ijs op de voorruit, achterruit en rechterkant vd auto.. Duurde half uur om alles weg te krijgen met ouderwetsche ijskrabber
Terwijl ik gisteravond nog weg ben geweest in de sneeuw... Die 'pootjes' op de ruitenwissers kreeg ik niet los, dus wissen was compleet bagger
Ook valt me op hoeveel mensen nog zonder lichten rijden, of met een compleet besneeuwde voorkant..![]()
Wacht even hoor, wil mezelf hier niet neerzetten als een of andere kaart-pro.. ik kan amper kaarten lezen namelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, zo'n plaatje zegt mij ook vrij weinig?
Volgens mij krijgen we bij deze kaart kou vanuit Scandi?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wacht even hoor, wil mezelf hier niet neerzetten als een of andere kaart-pro.. ik kan amper kaarten lezen namelijkmaar dit leek mij een prima kaart voor lenteweer.
Dat is een winterse kaart. Oostenwindquote:Op zondag 26 januari 2014 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ver weg en onbetrouwbaar, maar digitaal genieten..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |