Ik kijk ook uit naar vanavond! Verschil tussen $20 en ¤20 is niet meer dan ¤5, dus veel tijd zou ik er niet aan bestedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:46 schreef Fe2O3 het volgende:
Soon ....
Edit: en richting de avond maar eens op zoek waar hij voor $20 te krijgen is, steams dollar = euro policy :/
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Elke 5 euro die ik niet uitgeef aan dit spel kan ik aan andere games besteden. Ik wil waarschijnlijk titanfall volgende maand ook op release hebben dus dat word ook weer 30/40 euro.
Als student moet je zoveel mogelijk geld besparen waar je kan, vooral omdat je veel tijd hebt maar geen geld.
Gratis geld @ DUOquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Elke 5 euro die ik niet uitgeef aan dit spel kan ik aan andere games besteden. Ik wil waarschijnlijk titanfall volgende maand ook op release hebben dus dat word ook weer 30/40 euro.
Als student moet je zoveel mogelijk geld besparen waar je kan, vooral omdat je veel tijd hebt maar geen geld.
Waarom is dat jammer? Je weet niet wat DRM is?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
DRM free ... jammer, denk ik
Iig straks meteen spelen als ik thuis ben
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Je weet niet wat DRM is?
Een beveiliging die ze op een spel zetten waardoor het minder (niet dus) wordt gepirateert. Het helpt nooit, in plaats van dat men het gelijk kan spelen na het downloaden moeten ze nu een paar bestandjes verslepen.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een beveiliging die ze op een spel zetten waardoor het minder (niet dus) wordt gepirateert. Het helpt nooit, in plaats van dat men het gelijk kan spelen na het downloaden moeten ze nu een paar bestandjes verslepen.
Nee, vanavond. Maar als je hem via de website koopt krijg je ook een steam key..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:50 schreef Furdinand het volgende:
Is het op steam ook al beschikbaar?
Heb geen centjes op mijn paypalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:52 schreef Awsom het volgende:
[..]
Nee, vanavond. Maar als je hem via de website koopt krijg je ook een steam key..
Lang leve het Deense betalingssysteem, waar je "pinpas" direct VISA is. Nederlandse pinpas is zo gelimiteerd buiten NL...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heb geen centjes op mijn paypal
Dat is waar. Het is toch 25% dat je kan besparen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
hoe weet je bij aanschaf hoeveel uur je het gaat spelen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als ik games koop reken ik meestal in uren per euro ze :p
Met die berekening is rome 2 TW 0.0005cent per mb
¤15,04 volgens Paypalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Als je via website van ontwikkelaar koopt krijg je, drm vrije kopie (dus gelijk spelen) en een steam key
+ je betaald in dollars wat goedkoper is dan steam
Voor mij geldt dat ik van mijn laatste aankoop ofwel het spel moet uitgespeeld hebben (indien mogelijk uiteraard) of het mij 1 euro per uur kost of minder. Ik heb ook al miskopen gedaan, en dan heb je een game van 35 euro of zo en max een half uur gespeeld: zonde van het geld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:18 schreef AntiChrist7 het volgende:
(voor een of andere reden reageert de quote button bij mij ni)
Tuurlijk weet je zoiets niet op voorhand, maar je weet meestal bij strategy games (civilization, TW, paradox games, of zoiets als football manager) je uren zoet bent, en de ratio betaalde euro's/gespeelde uren enorm goed is. Om die reden ga ik ook banished niet direct kopen, heb nog enkele games die ik moet spelen.
Bij adventure games bijvoorbeeld ben ik al een stuk voorzichtiger.
Meh... weet niet of ik deze ga kopen..quote:
Ja, ben ik stiekem ook wel bang voor. Heb helaas pas morgen tijd om echt ervoor te gaan zitten. Heel misschien vanavond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Meh... weet niet of ik deze ga kopen..
Ben bang dat ik er snel op uitgekeken ben.
Ben benieuwd naar jou ervaringen met het spel.
Dat Gaugepowered is wel leuk maar hij pakt zo te zien wel de huidige adviesprijs en niet wat je echt voor een game betaalt. Aangezien volgens mij 80% van mijn games van Humble Indy Bundles afkomt is het bedrag per uur niet erg representatief.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat ik van mijn laatste aankoop ofwel het spel moet uitgespeeld hebben (indien mogelijk uiteraard) of het mij 1 euro per uur kost of minder. Ik heb ook al miskopen gedaan, en dan heb je een game van 35 euro of zo en max een half uur gespeeld: zonde van het geld.
Op deze site kan je inloggen met je steam id en die gaat je steam games bekijken en berekenen: http://www.gaugepowered.com/
Nice , nou ik hoor het wel dan van de weekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ben ik stiekem ook wel bang voor. Heb helaas pas morgen tijd om echt ervoor te gaan zitten. Heel misschien vanavond.
Lol, ja, eigenlijk hetzelfde luxeprobleem hier maarjaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice , nou ik hoor het wel dan van de week
Heb niet echt zin om weer 15/20 euro uit te geven voor een game die ik amper ga spelen.
Heb echt nog belachelijk veel games (meeste via bundle stars/humble bundle) die ik nog moet spelen.
En ben nu weer effe bezig met Civ5.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:32 schreef Awsom het volgende:
Tip 1: vergeet geen blacksmith te bouwen
dit idd. Alleen dan guild wars 2quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice , nou ik hoor het wel dan van de week
Heb niet echt zin om weer 15/20 euro uit te geven voor een game die ik amper ga spelen.
Heb echt nog belachelijk veel games (meeste via bundle stars/humble bundle) die ik nog moet spelen.
En ben nu weer effe bezig met Civ5.
Dat was echt wasted money na de oude Guild Warsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dit idd. Alleen dan guild wars 2
scherm kantelenquote:
Duurde bij mij ook lang voordat paypal reageerde..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Processing…
Thanks for purchasing Banished! Please check your email for more information.
waiting for PayPal
Via devs site kopen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
he, wat hoe?
waarom stond dit topic niet meer in MyAT?
R is standaard key geloof ikquote:
vermaak me prima, oude nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat was echt wasted money na de oude Guild Wars
Dat duurde bij mij een minuut of vijf... Daarna de Succesfull melding welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Processing…
Thanks for purchasing Banished! Please check your email for more information.
waiting for PayPal
Aah, volgende pagina staat dit danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Thanks again for your purchase. Please consider spreading the word!
dat gaat via de humble widget, wordt hij dan ook aan m'n humble bunlde account gekoppeld?quote:
Staat bij mijn humble account ja en dan heb je die DRM free en steam keyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat via de humble widget, wordt hij dan ook aan m'n humble bunlde account gekoppeld?
Humble bundle store is 4 cent goedkoper
Check het tijdverschilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat duurde bij mij een minuut of vijf... Daarna de Succesfull melding wel
[..]
Aah, volgende pagina staat dit dan
Je kan schapen, kippen en koeien verkrijgen via de trader. Die komen dan in een vrije pasture terecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Burrito het volgende:
Hij krijg je zo'n pasture aan het werk?
Als je alles op easy zet krijg je ook schapenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan schapen, kippen en koeien verkrijgen via de trader. Die komen dan in een vrije pasture terecht.
Zojuist mijn eerste dorp gestorven door uithongeringBegint al goed
En op easy, bouw geen boomhaard het eerste jaar. Die brengen niks op de eerste jaren: nutteloos gebruik in het begin dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Sejt het volgende:
Niet te snel groeien mensenEasy does it.
Early springquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef Furdinand het volgende:
Wanneer beginnen je crops en boomgaard te groeien?
Crops worden in begin van de lente gezaaid en oogst start einde van de zomer of begin van de herfst. Bij een boomgaard kan het enkel jaren duren vooraleer je resultaten hebt, de bomen moeten immers groeien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef Furdinand het volgende:
Moet je er dan iets voor doen? Want er zijn al een paar jaar voorbijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Crops worden in begin van de lente gezaaid en oogst start einde van de zomer of begin van de herfst. Bij een boomgaard kan het enkel jaren duren vooraleer je resultaten hebt, de bomen moeten immers groeien.
Heb je farmers?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Moet je er dan iets voor doen? Want er zijn al een paar jaar voorbij
Boeren toegekent?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef Furdinand het volgende:
Tip: als je twee soorten seeds hebt, wissel af per veld. Als er een plaag komt op een van je aardappel velden dan kan die niet doorgroeien naar al je velden. Weet ik ook maar van wat videos dat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Zo direct de focus op veel eten gelegd, elke winter 5k aan aardappels, tegen begin oogsten nog 900 over
*rapo gaat zoeken naar een 2de seed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Tip: als je twee soorten seeds hebt, wissel af per veld. Als er een plaag komt op een van je aardappel velden dan kan die niet doorgroeien naar al je velden. Weet ik ook maar van wat videos dat ik gezien heb.
Mijn tweede dorp zit nu al even met een groot te kort aan eten...
Ja die zwarte randen vielen mij ook op. Beetje jammer. Lijkt wel alsof de aangegeven resolutie niet de werkelijke resolutie is...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef Civilian het volgende:
Iemand anders bij wie de resolutie raar doen? Fullscreen geeft bij mij zwarte banden van 3cm rondom het beeld, en alles is onscherp..
ie overproductie kan je simpel aan passen door de limiet te verhogen hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Hmm, ik speel zelf nu al nog veel op hunters/gatherers en fishing en dat gaat heel aardig. Alleen de neiging om dikke overproductie te bouwen elke keer, loop elke keer tegen die limieten aan van je hebt teveel
En door die klote rivieren in mijn map kan ik niet optimaal bouwen;P
Ik heb t opgelost door DirectX 9 te gebruiken ipv 11, nu ziet hij dr nice uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja die zwarte randen vielen mij ook op. Beetje jammer. Lijkt wel alsof de aangegeven resolutie niet de werkelijke resolutie is...
Ja maar huizen met veel eten hebben bij mij veel inwonersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef DjNivek het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met dat het voedsel niet eerlijk verdeeld wordt? Een huisje heeft 100 vis, en ook nog 50 van alle gathering gevallen, terwijl een ander huisje zojuist uitgestorven is van de honger.
gewoon stelen van die rijke tata's Gquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef DjNivek het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met dat het voedsel niet eerlijk verdeeld wordt? Een huisje heeft 100 vis, en ook nog 50 van alle gathering gevallen, terwijl een ander huisje zojuist uitgestorven is van de honger.
Die van mij had 3 inwoners, degene die uitstierf 5quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja maar huizen met veel eten hebben bij mij veel inwoners
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die van mij had 3 inwoners, degene die uitstierf 5
3 kinderen op het geweten van die andere familie. Nja, m'n dorp is nu in de 5de winter bijna uitgestorven. In 1 jaar van 24 inwoners naar 7 gegaan.
Tis ook gewoon lastig. Juiste aantal mensen op de juiste plek op het juiste momentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef Jump het volgende:
Het is harder dan ik dacht. In de LPs die ik bekeken heb leek alles zo makkelijk te gaan
Ik bedoel de limiet van je stock pile(s) en je barn(s)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Jump het volgende:
[..]
ie overproductie kan je simpel aan passen door de limiet te verhogen heEten kan je beter maar genoeg hebben.
Als je een Town Hall bouwt kan je trouwens grafieken bekijken! Maar vanaf dan komen er ook nomads dacht ik (die je gelukkig kan weigeren zonder gevolgen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |