Via devs site kopen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
he, wat hoe?
waarom stond dit topic niet meer in MyAT?
R is standaard key geloof ikquote:
vermaak me prima, oude nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat was echt wasted money na de oude Guild Wars
Dat duurde bij mij een minuut of vijf... Daarna de Succesfull melding welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Processing…
Thanks for purchasing Banished! Please check your email for more information.
waiting for PayPal
Aah, volgende pagina staat dit danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Thanks again for your purchase. Please consider spreading the word!
dat gaat via de humble widget, wordt hij dan ook aan m'n humble bunlde account gekoppeld?quote:
Staat bij mijn humble account ja en dan heb je die DRM free en steam keyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat via de humble widget, wordt hij dan ook aan m'n humble bunlde account gekoppeld?
Humble bundle store is 4 cent goedkoper
Check het tijdverschilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat duurde bij mij een minuut of vijf... Daarna de Succesfull melding wel
[..]
Aah, volgende pagina staat dit dan
Je kan schapen, kippen en koeien verkrijgen via de trader. Die komen dan in een vrije pasture terecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Burrito het volgende:
Hij krijg je zo'n pasture aan het werk?
Als je alles op easy zet krijg je ook schapenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan schapen, kippen en koeien verkrijgen via de trader. Die komen dan in een vrije pasture terecht.
Zojuist mijn eerste dorp gestorven door uithongeringBegint al goed
En op easy, bouw geen boomhaard het eerste jaar. Die brengen niks op de eerste jaren: nutteloos gebruik in het begin dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Sejt het volgende:
Niet te snel groeien mensenEasy does it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |