Oeh. Mag ik van genre veranderen?quote:
Omdat ik dat wil.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:00 schreef Desunoto het volgende:
Waarom nou die, Sands? Waarom nou met Peter Gabriel?
origineel is al waardeloosquote:Op zondag 26 januari 2014 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Dat is echt een heel waardeloze cover, zeg.
Vind je de cover wel leuk dan? Of post je maar gewoon wat video's ook al vind je er zelf niets aan? Ik volg je even niet?quote:
Nee, hier ook niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mobiel kun je toch ook emoticons aanklikken?
prachtig nummer.quote:
Je hebt de screenshot gezien. Ik heb niet gelogen...quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pas op, of ik ga zo Kate Bush posten.
Niet zo happen, hij is gewoon wat aan het trollenquote:
En jij weer niet terughappen, hij/zij is redelijk nieuw nogquote:
Ok, ik ben al braaf.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:08 schreef hornage het volgende:
[..]
En jij weer niet terughappen, hij/zij is redelijk nieuw nog
Jah, 't kan beide kanten op hequote:Op maandag 27 januari 2014 10:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
edit: hij/zij, wat een realist ben je ook.
Wie dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 09:58 schreef picodealion het volgende:
TV / FMT-Meet 2014 - Filmnacht op 15 februari in Arnhem!!!
Ik mis nog wat mensen in dit lijstje.
Oeh nieuw vlees voor Robby en FF? Of zijn jullie er al uit dat het een man is? Dan valt FF af...quote:Op maandag 27 januari 2014 10:08 schreef hornage het volgende:
[..]
En jij weer niet terughappen, hij/zij is redelijk nieuw nog
Bedankt hèquote:Op maandag 27 januari 2014 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh nieuw vlees voor Robby en FF? Of zijn jullie er al uit dat het een man is? Dan valt FF af...
quote:
.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt de screenshot gezien. Ik heb niet gelogen...
Ik krijg het niet alleen op mijn tablet te zien hoor, ook gewoon op de telefoonquote:Op maandag 27 januari 2014 13:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
.
Ik know. Vanaf een bepaald beeldformaat wellicht?
Prop jij hem nu er maar eerst bij je vriendin in, dan praten we verderquote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Waarvoor? Dat ik je vergelijk met FF of dat ik zei dat je van 2 walletjes eet?
Ik heb er geen haast mee om em daar "in te proppen"...quote:Op maandag 27 januari 2014 13:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Prop jij hem nu er maar eerst bij je vriendin in, dan praten we verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |