Jepquote:Op zondag 26 januari 2014 09:08 schreef Maringo het volgende:
Mogge
Dit is fucking vroeg! Voor een zondag...
Dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:08 schreef Maringo het volgende:
Mogge
Dit is fucking vroeg! Voor een zondag...
Toen ging ik net slapen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mogguhben al sinds 5u wakker
Wat.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik lag er ook pas 3 uur in, maar kon gewoon niet meer verder slapenwas ook gewoon uitgerust
Gisteren wel 10u geslapen ofzoquote:
Nee, gewoon mijn hele cohort een vriendenverzoek gestuurd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of heeft al zijn contacten in goede vrienden map gezet.
Als je weggestuurd wordt heb je weinig keusquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Rezania het volgende:
Mijn labpartner heeft blijkbaar aan Cambridge gestudeerd.Hoezo zou je Cambridge verruilen voor Leiden?
Dan nog, als je dat kan betalen is er wel wat beters te krijgen dan Leiden hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als je weggestuurd wordt heb je weinig keus
2 weken vrijquote:Op zondag 26 januari 2014 15:26 schreef Rezania het volgende:
Nog twee tentamens en dan einde periode.
6 dagen vrij.quote:
Mwah.. Ben er wel aan toe. Leef nu al 3,5 week in de UBquote:Op zondag 26 januari 2014 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
6 dagen vrij.Vind ik eigenlijk genoeg, anders ga ik me vervelen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwah.. Ben er wel aan toe. Leef nu al 3,5 week in de UB
Nou, echt fantastisch meid, ben er zo blij mee.quote:Gefeliciteerd, uw inzending is compleet! Dit is uw digitale ontvangstbewijs. U kunt dit ontvangstbewijs uitprinten vanuit de Document Viewer.
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, echt fantastisch meid, ben er zo blij mee.
mag ik meeetenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ik eet broodje hamburger straks en nu soep
wat voor broodje hamburger en wat voor soep?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ik eet broodje hamburger straks en nu soep
Gewoon broodjes en burgers van de albert hein en de soep was tomatensoep.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
wat voor broodje hamburger en wat voor soep?
uiteraardquote:
wifiquote:Op zondag 26 januari 2014 18:11 schreef d4v1d het volgende:
Wat verbruikt minder stroom? Wifi of mobiele data?
Ook saai.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon broodjes en burgers van de albert hein en de soep was tomatensoep.
Hoiquote:Op zondag 26 januari 2014 19:08 schreef c-u-t-e het volgende:
Pff, hier echt veel teveel gegeten vandaag.. Verjaardagen he, dan word je nogal eens volgepropt..
Goede avond trouwens![]()
Ja, maar waarom zou ik nee zeggen?quote:
Haha hijs wel grappig jaquote:
Beste low budget clip ooitquote:
how are you, my dear?quote:
beter dan de afgelopen dagenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:15 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima, en met jou?
beetje buikgriep de laatste paar dagen, maar net wel goed gegeten en mn maag protesteert nog niet, dus lijkt goed te gaanquote:
Oh meh! Dat is echt verrot.. Gelukkig lijkt het nu beter te gaan. Erg last van je maag gehad?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje buikgriep de laatste paar dagen, maar net wel goed gegeten en mn maag protesteert nog niet, dus lijkt goed te gaan
was niet hel ernstig, maar weinig eetlust en hele dag misselijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh meh! Dat is echt verrot.. Gelukkig lijkt het nu beter te gaan. Erg last van je maag gehad?
Nou ben blij voor je dat het nu beter gaat..quote:Op zondag 26 januari 2014 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was niet hel ernstig, maar weinig eetlust en hele dag misselijk.
gisteren dus toen familie op bezoek was heb ik hun kunnen verzorgen met eten en drank en zelf nauwelijks iets gehad
waarom doe je dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nou ben blij voor je dat het nu beter gaat..
Ben momenteel weer mijn bestanden op de laptop aan het zetten.
Gister even laptop terug naar fabrieksinstellingen gedaan.
Overal ligt sneeuw, behalve hier haha. Er reden vandaag wel auto's door de stad waar sneeuw op zat, maar wij zijn gespaard gebleven. Nu valt er wat natte sneeuw, maar verder niks. Groningen is meer de sjaak geloof ik haha..quote:Op zondag 26 januari 2014 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom doe je dat?
en is er trouwens nog iets van de voorspelde sneeuw geweest bij jullie in het hoge noorden?
hier wel koud, maar alleen regen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:29 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Overal ligt sneeuw, behalve hier haha. Er reden vandaag wel auto's door de stad waar sneeuw op zat, maar wij zijn gespaard gebleven. Nu valt er wat natte sneeuw, maar verder niks. Groningen is meer de sjaak geloof ik haha..
Omdat mijn laptop raar begon te doen en het geluid werd steeds zachter.
Even naar fabrieksinstellingen en hij is weer als nieuw!
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn vliegmaatschappij had mijn vliegtickets niet goed geboekt. Ik kon niet naar huis.
Ja, geen grapquote:
Wat.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, geen grapOp onze vouchers stond het goed, maar het was niet goed verwerkt in het systeem. In het systeem stond dat we op de dag van aankomst ook weer zouden vertrekken
Last minute tickets kunnen kopen, en nu ben ik toch thuisquote:
Gelukkig maar dan, dat je niet nog langer vast zat.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Last minute tickets kunnen kopen, en nu ben ik toch thuis![]()
Oh en ik heb ivm de stress toe moeten geven aan roken
Ja dat was echt kutquote:Op zondag 26 januari 2014 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, dat je niet nog langer vast zat.Wat een gekloot joh.
Slecht hoor.Maar het is je vergeven voor deze keer.
Dan zit je daar echt niet lekker nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat was echt kutWas het er nou een graadje of 25, maar het was - 10
Gelukkig, dan doe ik nu weer een jaar zonder sigaretjes
c0sm0. babequote:
Uiteraard, minstensquote:Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan zit je daar echt niet lekker nee.
Goed zo, minstens.
elke dag vanaf 16 sharpquote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gil maar wanneer je tijd hebt, en ik ben er hopelijk.
Wijf.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Cosmo. het volgende:
ik ben vergeten worst te kopendat was eigenlijk de hele reden dat ik naar de ah ging nog
omg
altijd denk je zoquote:
Goed nummer hoor.quote:
quote:
Begint er wel op te lijken jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit topic bestaat 2 maanden en nu al dood?
Ohhhhhquote:Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
Het is sowieso wel rustig op FOK! de laatste tijd.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar zulke pijnlijke stiltes vallen hier in dit topic nu wel verdacht vaak.
Nou, het is op FOK! al langer redelijk rustig, maar het bleef hier altijd wel rustig doorgaan, qua SC. Maar dat begint nu ook steeds minder te worden, waardoor het vaker helemaal stilvalt in dit topic.quote:
Neequote:Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
LB jij hebt ook de google nexus 5 toch? Echt chill toestel
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, het is op FOK! al langer redelijk rustig, maar het bleef hier altijd wel rustig doorgaan, qua SC. Maar dat begint nu ook steeds minder te worden, waardoor het vaker helemaal stilvalt in dit topic.![]()
Hoezo verdacht?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, het is op FOK! al langer redelijk rustig, maar het bleef hier altijd wel rustig doorgaan, qua SC. Maar dat begint nu ook steeds minder te worden, waardoor het vaker helemaal stilvalt in dit topic.![]()
HOI HOI HOIquote:
Tentamenweek enzoquote:
quote:
Ik wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
LB jij hebt ook de google nexus 5 toch? Echt chill toestel
Hoezo weet jij dat altijd allemaal?quote:
Groot hoofdquote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat altijd allemaal?
Op die paar pieken na is er wel een daling, toch?quote:
Ohja, dat is het.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo verdacht?
Iedereen heeft leven
Het daalt idd wel een beetje, maar heel veel is het niet. De tijden waarop wordt gepost maakt niets uit, dit zijn de totalen op dagbasis.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op die paar pieken na is er wel een daling, toch?Of ligt het meer aan de tijden waarop er gepost wordt.
quote:
Maakt voor de stats niet uit, maar wel op basis van de tijden wanneer wij hier rondhangen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Het daalt idd wel een beetje, maar heel veel is het niet. De tijden waarop wordt gepost maakt niets uit, dit zijn de totalen op dagbasis.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Baasafgelopen nacht geroot en nog veel meer gedaan.
Tussen 3:00 en 11 slapen de meestequote:Op zondag 26 januari 2014 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maakt voor de stats niet uit, maar wel op basis van de tijden wanneer wij hier rondhangen.
mijn slaaptijden yeyquote:Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussen 3:00 en 11 slapen de meeste![]()
[ afbeelding ]
Dat is mijn verkapte "Kijk-mij-eens-geen-FOK!-/-Aandachts-verslaving-hebben" houding.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
ey flips jij bent er ookw eer. Meestal verdwijn je zo ineens.
Ik vond die software knoppen zo gay zoquote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan.Niks aan veranderd nog.
oh heet dat syndroom zoquote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is mijn verkapte "Kijk-mij-eens-geen-FOK!-/-Aandachts-verslaving-hebben" houding.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is mijn verkapte "Kijk-mij-eens-geen-FOK!-/-Aandachts-verslaving-hebben" houding.
vanaf 1.5?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik speel counter strike ala vanaf d ebeta fase
alleen cs go kan mij niet echt zo erg bekoren.
Ik vind het gewoon kut. Sowieso dat hele koop menu is zo verwarrendquote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
chill ik ook, maar soms word ik nu wel geownt..
Dat is niet cool
Oh, ik post wel gewoon in de piektijden.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussen 3:00 en 11 slapen de meeste![]()
[ afbeelding ]
Is easy b42 enzo..quote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut. Sowieso dat hele koop menu is zo verwarrend
Ik vind het allemaal wel handig zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond die software knoppen zo gay zoDus heb een app geinstalleerd die zorgt dat de buttons weg zijn, maar kan ze nog oproepen vnauit de linker hoek. En de derde knop weer in menu knop veranderd. Nu heb ik weer normaal beeld en ook met games.
Ik heb ook de franco kernel erop gezet die zorgt voor een betere samenwerking van de wifi en veel stroom besparing oplevert en nog een camera mod
Neemt natuurlijk wel veel risico mee. Als het fout gaat is je telefoon brickedquote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel handig zo.Maar die kernel en mod kunnen wel handig zijn.
Hoeveel uur?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Studeur het volgende:
Teringveel gewerkt deze week. 250 euro gemaakt.
ongeveer 30quote:
30? parttime uren.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
ongeveer 30
maar vandaag dubbel betaald en 3,5 uur gewerktwas wel zwaar want ik had vanmiddag een verjaardag en had 6 bier op en niks gegeten..
ik denk dat typisch mij nog niet heeft vergeven voor een appje gisteren.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:24 schreef Flippiee het volgende:
Hey Fl, werd je nou genegeerd in grtd, jongen?
heb een contract van 12 uur per week. ze mogen geen contracten hoger dan dat uitgeven maar omdat mensen daar mij mogen mag ik boven mn contract werken. komt erop neer dat mn werkweek varieert van 20 tot 30 uur en ik amper vaste tijden heb.quote:
Je draait beter uren dan mij dat wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb een contract van 12 uur per week. ze mogen geen contracten hoger dan dat uitgeven maar omdat mensen daar mij mogen mag ik boven mn contract werken. komt erop neer dat mn werkweek varieert van 20 tot 30 uur en ik amper vaste tijden heb.
Wat onaardig van jequote:Op zondag 26 januari 2014 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik denk dat typisch mij nog niet heeft vergeven voor een appje gisteren.
normaal word ik daar niet genegeerd
dan ik*quote:Op zondag 26 januari 2014 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je draait beter uren dan mij dat wel.
ripquote:Op zondag 26 januari 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut, ik was vergeten dat m'n vakantie morgen alweer afgelopen is.
Mijn verdiende vakantie begint morgen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut, ik was vergeten dat m'n vakantie morgen alweer afgelopen is.
Nice. Die van mij mag morgen ook wel weer beginnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn verdiende vakantie begint morgen.
Tot nu toe alleen nog maar Dragonball Z en Flippo's gevondenquote:
Welke film is het geworden? Ik ben net terug van Devil's Due.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zaterdag schoonzusje verhuizen en studeren. En zondag naar de film
nog maar iets minder dan een jaar te gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 00:07 schreef Cosmo. het volgende:
Oh denneboom, oh denneboomik heb zin in kerst
Ja helaas 11 maanden is langquote:Op maandag 27 januari 2014 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nog maar iets minder dan een jaar te gaan
Kerst lingerie wauw!!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Kom we gaan nu alvast een kerstmarkt meet organiseren
of valkenburg, in de grottenquote:
Ooh zo wrm komen jullie niet gewoon naar goudaquote:Op maandag 27 januari 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kerstmarkt bezoeken he, niet een opzich organiseren
[..]
Antwerpen
Waarom wel?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh zo wrm komen jullie niet gewoon naar gouda
hoezoquote:
ben je serieus?quote:
ik was naar keulen geweest voor een wedstrijd. Toen was ook de kerstmarkt en het was allemaal niet zo speciaal. Paar kraampjes, wat versiering op straat. Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.quote:
ohquote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik was naar keulen geweest voor een wedstrijd. Toen was ook de kerstmarkt en het was allemaal niet zo speciaal. Paar kraampjes, wat versiering op straat. Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.
je mag mee met de auto hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 00:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja cool toch hoef ik ook niet ver te reizen
Hier staan ze altijd vol met kerstzooi de hele markt volquote:Op maandag 27 januari 2014 00:29 schreef Cosmo. het volgende:
en flip: in antwerpen heb ik je 20 kraampjes, waarvan 5 met noten zijn, 2 met aardbeien, 5 met sierraadjes etc
en zo niet aantrekkelijk sorry, dan nog liever in een random dorp in flevoland ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 00:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar gouda is ook makkelijker scheelt ook tijd enz
Waarom??quote:Op maandag 27 januari 2014 00:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
en zo niet aantrekkelijk sorry, dan nog liever in een random dorp in flevoland ofzo
sorry gouda, wat moet je daarquote:
waren daar niet die rellen en dingen met buschauffeurs etcquote:Op maandag 27 januari 2014 00:36 schreef klawie het volgende:
[..]
Gouda is wel heel cool hoor mooie centrum en leuke mensen altijd
Buschauffeurs zijn raarquote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
waren daar niet die rellen en dingen met buschauffeurs etc
niet zo ernstigquote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef klawie het volgende:
[..]
Buschauffeurs zijn raar
Maar er gebeuren overal wel wat dingen toch
Zo jammer ditquote:Op maandag 27 januari 2014 00:42 schreef Cosmo. het volgende:
oh maar toch we gaan niet naar gouda sorry
sorryquote:
zo directquote:
bepaal gvd zelf gvdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heeft hij het dan zo vaak over Gouda? Ik snap het niet.quote:
Ik woon in gouda wn ben geen junkiequote:Op maandag 27 januari 2014 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Soort van 'ex' woont daar en die is junkie en al zijn vriendjes en blijkbaar heel Gouda ook
je bent een fokker, je hebt geen vriendenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik woon in gouda wn ben geen junkie
Wie is jou ex?? Miss ben ik toch een vriend van hem lol
Noem jij WP nou een junkie?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Soort van 'ex' woont daar en die is junkie en al zijn vriendjes en blijkbaar heel Gouda ook
Omdat ze daar niet eens een kroeg hebben en ze altijd naar gouda komenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom heeft hij het dan zo vaak over Gouda? Ik snap het niet.
Vage kennisen danquote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
je bent een fokker, je hebt geen vrienden
Gouda trekt Haan aan, ergo ghetto.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat ze daar niet eens een kroeg hebben en ze altijd naar gouda komen
Wat ben ik dan van je?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
je bent een fokker, je hebt geen vrienden
medefokkerquote:
quote:
gvd wilde net postenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is zelfs de vader van mijn dochter.
Beter dan de dochter van je vaderquote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is zelfs de vader van mijn dochter.
ik ben hierquote:
en dan heb je net een week vrij. Timing.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft belangrijke tentamen week dus dat gaat voor mij
slaap lekkerquote:
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 01:12 schreef Cosmo. het volgende:
nou ik ben blij met mijn nieuwe telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |