https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ik zit dat allemaal nog leergierig te lezenquote:
Je moet snel zijn jaquote:Op zondag 26 januari 2014 03:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja ik ben nog niet bekend genoeg in het wereldje om een leuke TT te verzinnen dus ik dacht ik laat m aan iemand anders over. Nou is dit ook geen briljante TT, maargoed, misschien kan Max daar wat aan doen
Ik ben bekend met de ongeschreven regels van FOK!SC'squote:
Ik zou nooit zomaar de TT aanpassenquote:Op zondag 26 januari 2014 03:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja ik ben nog niet bekend genoeg in het wereldje om een leuke TT te verzinnen dus ik dacht ik laat m aan iemand anders over. Nou is dit ook geen briljante TT, maargoed, misschien kan Max daar wat aan doen
Topics kapen doen we hier nietquote:
Zolang het omhoog gaat is dat alleen maar goed natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 03:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe ik in mn wallet de waarde van mn BTC zie veranderen
Ja en met enkel bitcoin gerelateerde discussiequote:
Zeker ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Zolang het omhoog gaat is dat alleen maar goed natuurlijk
Extragratis advies:quote:Op zondag 26 januari 2014 03:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker ja.
De afgelopen dagen steeds meer ingelezen en ik raak er steeds meer overtuigd van het hele concept.
Zit er ook aan te denken om dinsdagavond (na mn laatste tentamen) eens even goed dingen uit te pluizen en mogelijk een groter bedrag te gaan investeren en te beginnen met handelen
I know, ik heb een rijke (op dubbele manier te interpreteren) geschiedenis met "spelen" met geld.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:35 schreef Stryder het volgende:
Let op dat er verschrikkelijk veel zin en onzin te vinden is, maar o.a. op basis daarvan kan je wel voor jezelf het beste beeld vormen.
Verdiep je inderdaad in de materie en mocht je besluiten erin te gaan handelen denk er dan goed over na met welk bedrag je dit doet. Het is over het algemeen makkelijker om geld te verliezen met bitcoins dan ermee te verdienen.
En het is echt verschrikkelijk cliche, maar doe het echt niet met geld dat je liever niet kwijt bent.
My security is impeccable!quote:
Als je maar met geld speelt wat je kunt missenquote:Op zondag 26 januari 2014 03:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Als je met kleine bedragen speelt is een beetje risico nemen best leuk, maar als je dat met veel geld doet kan de lol er snel vanaf zijn. Ik spreek helaas uit ervaring.
Dat is me nog een nerdstap te hoog dat encryptenquote:
Instellingen -> Versleutel portemmoneequote:Op zondag 26 januari 2014 03:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is me nog een nerdstap te hoog dat encrypten
We zijn er niet trots op hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 03:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel mooi dat het hier op dit tijdstip nog zo levendig is
Oh, dat heb ik al lang gedaanquote:Op zondag 26 januari 2014 03:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Instellingen -> Versleutel portemmonee
Done.
Wel even nieuwe backup maken en de oude weggooien.
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 03:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik al lang gedaan. Is een usb-stick ook zo makkelijk te encrypten?
Iets lastiger, maar heel moeilijk is het nietquote:Op zondag 26 januari 2014 03:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik al lang gedaan. Is een usb-stick ook zo makkelijk te encrypten?
Wat moet jij nou weerquote:
quote:
Niet zo seksistisch doenquote:Op zondag 26 januari 2014 03:56 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ze is ook zo lekker opstandig.
Maar vrouwen en techniek, ik mag geen vooroordelen hebben, maar het word elke keer weer zo makkelijk gemaakt
You go girlquote:Op zondag 26 januari 2014 04:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oja want elke man is natuurlijk met alle kennis van de wereld geboren.Jij werd zeker op een dag wakker en wist toen zomaar hoe je moest encrypten. Ik ben jaloers
You go girlquote:Op zondag 26 januari 2014 04:02 schreef Maxbet het volgende:
Ik had nog bijna 8k Doge in een pool staan, was ik vergeten
quote:
quote:
Je bent rijkquote:Op zondag 26 januari 2014 04:02 schreef Maxbet het volgende:
Ik had nog bijna 8k Doge in een pool staan, was ik vergeten
Ja, dat heb je als man he. Dan krijg je dat van nature meequote:Op zondag 26 januari 2014 04:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oja want elke man is natuurlijk met alle kennis van de wereld geboren.Jij werd zeker op een dag wakker en wist toen zomaar hoe je moest encrypten. Ik ben jaloers
In de doge community zijn sommige mensen ervan overtuigd dat ze 1 dollar per stuk gaan worden.quote:
Heeft je vriendin je pikstraf gegeven ofzo?quote:Op zondag 26 januari 2014 04:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als man he. Dan krijg je dat van nature mee![]()
Al heb ik me er wel iets in verdiept in mijn jongere jaren
Je mined meestal bij een pool omdat je in je eentje niet echt kans maakt om een block te vinden. In een pool combineer je je mining power met anderen en krijg je uitbetaald voor het deel van het werk wat je doet.quote:
Daar kun je coins minenquote:
Hahaha, dat krijg je vanzelf als je te lang bij elkaar bent. Maar ze zit al een tijdje in het buitenland, dus ja.... je snapt het wel...quote:Op zondag 26 januari 2014 04:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heeft je vriendin je pikstraf gegeven ofzo?
quote:Op zondag 26 januari 2014 04:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je mined meestal bij een pool omdat je in je eentje niet echt kans maakt om een block te vinden. In een pool combineer je je mining power met anderen en krijg je uitbetaald voor het deel van het werk wat je doet.
O okee, klinkt logisch nu. Minen ga ik niet aan beginnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 04:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Daar kun je coins minen. Bij het minetopic kunnen ze je er vast veel meer over vertellen
.
Ik weet genoegquote:Op zondag 26 januari 2014 04:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, dat krijg je vanzelf als je te lang bij elkaar bent. Maar ze zit al een tijdje in het buitenland, dus ja.... je snapt het wel...
Zeg je nuquote:Op zondag 26 januari 2014 04:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
O okee, klinkt logisch nu. Minen ga ik niet aan beginnen.
Als je computer het aan kan zou ik het gewoon doen hoor. Kun je best wel wat mee verdienenquote:Op zondag 26 januari 2014 04:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
O okee, klinkt logisch nu. Minen ga ik niet aan beginnen.
Zie je jij kan ook moddenquote:Op zondag 26 januari 2014 04:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Daar kun je coins minen. Bij het minetopic kunnen ze je er vast veel meer over vertellen
.
Dat eerste is al meteen het grootste probleemquote:Op zondag 26 januari 2014 04:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je computer het aan kan zou ik het gewoon doen hoor. Kun je best wel wat mee verdienen.
Ik mijn sportredacteurschap ookquote:Op zondag 26 januari 2014 04:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik mod wordt ga ik dat wel mooi op mijn CV zetten. Daar lopen werkgevers vast warm voor
.
Je brengt me op ideeënquote:Op zondag 26 januari 2014 04:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik mod wordt ga ik dat wel mooi op mijn CV zetten. Daar lopen werkgevers vast warm voor
.
Ja zie hem ook, lijkt erop dat de koers enigzins stabiliseert. Maar voor hoelang, ik heb geen idee.quote:
Waarom heb jij geen hip kleurtje?quote:Op zondag 26 januari 2014 04:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik mijn sportredacteurschap ook
Ik maakte maar een grapje hèquote:
Dit heb ik ook al vaker gelezen. Wat bedoel jullie met wall?quote:
Nee joh, kan Max ons allemaal opgeven als referentiesquote:
Waarschijnlijk ligt dat aan de subsite, want op sport.fok ben ik wel blauwquote:Op zondag 26 januari 2014 04:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen hip kleurtje?
Het is een muur van verkoop orders, dus er moet heel veel gekocht worden om een bepaalde prijs te halen. In de grafieken zie je dat staan als een muur (wall) Bijvoorbeeld op Bitcoinwisdom.quote:Op zondag 26 januari 2014 04:18 schreef Hoogstaande het volgende:
O bedoelen jullie dat ie dan op een bepaald punt blijft hangen, dus als het ware een muur tegenkomt?
Got it.quote:Op zondag 26 januari 2014 04:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is een muur van verkoop orders, dus er moet heel veel gekocht worden om een bepaalde prijs te halen. In de grafieken zie je dat staan als een muur (wall) Bijvoorbeeld op Bitcoinwisdom.
Als mensen voor in totaal aan 100 btc willen verkopen op 800 dollar, moet men die eerst opkopen voordat de prijs weer omhoog kan gaan. Als de sell orders exhorbitant hoog zijn, zal de waarde van btc dus weer omlaag gaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 04:18 schreef Hoogstaande het volgende:
O bedoelen jullie dat ie dan op een bepaald punt blijft hangen, dus als het ware een muur tegenkomt?
quote:Op zondag 26 januari 2014 04:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als mensen voor in totaal aan 100 btc willen verkopen op 800 dollar, moet men die eerst opkopen voordat de prijs weer omhoog kan gaan. Als de sell orders exhorbitant hoog zijn, zal de waarde van btc dus weer omlaag gaan.
Dat is wel heel voorbarig hequote:
Wat zal ik doenquote:Op zondag 26 januari 2014 04:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is wel heel voorbarig he. Je weet dat je eerst met µ of Max op date moet?
Nee is te gewoontjes, dat biedt iedereen ze al aanquote:Op zondag 26 januari 2014 04:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat zal ik doen? Eerst naar de film en dan een dinertje
?
Het wentquote:Op zondag 26 januari 2014 04:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee is te gewoontjes, dat biedt iedereen ze al aan
Moet ik ze een erotische massage gevenquote:Op zondag 26 januari 2014 04:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee is te gewoontjes, dat biedt iedereen ze al aan
quote:Op zondag 26 januari 2014 04:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet ik ze een erotische massage geven?
Ik doe geen happy endings hoorquote:
Dan pas je ondertitel maar weer terug aanquote:Op zondag 26 januari 2014 04:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik doe geen happy endings hoor.
Ok dan, het is al goed, doe je broek maar uitquote:Op zondag 26 januari 2014 04:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan pas je ondertitel maar weer terug aan
Eerst kunstgebit uitquote:Op zondag 26 januari 2014 04:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ok dan, het is al goed, doe je broek maar uit.
quote:
Lekkere argumentatie ookquote:Op zondag 26 januari 2014 04:59 schreef heiden6 het volgende:
http://rt.com/usa/chase-ceo-bitcoin-terrible-downfall-100/
Banken zijn natuurlijk hartstikke betrouwbaarquote:Op zondag 26 januari 2014 04:59 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 08:30 schreef GTAnoob het volgende:
Gaat hard crashen, BTC gaat terug naar $300.
Niet naar de 200?quote:Op zondag 26 januari 2014 08:30 schreef GTAnoob het volgende:
Gaat hard crashen, BTC gaat terug naar $300.
Gaaaaaaap..... morgenquote:
Kwartje kunnen ze krijgenquote:
misschien welquote:
Alweer wakker. Heb een paar uurtjes mee kunnen pakken. Nu weer 24 uur tradenquote:
Dus ik moet helemaal in fiat gaan?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:30 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
misschien wel
Ca. 9-10 maanden geleden crashte het van 266 naar 50 dollar.
Dat was een daling van 81.2%.
Het kan dus zo naar $150 per stuk gaan.
Het is allemaal niet zo spectaculair atm.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alweer wakker. Heb een paar uurtjes mee kunnen pakken. Nu weer 24 uur traden
Hahaha perfecte timing kan je dat wel noemen inderdaad. Niet echt een munt waar mensen nog mee bezig zijn in mijn beleving :pquote:Op zondag 26 januari 2014 09:32 schreef roislecxe het volgende:
Die TRC toch mooi weggeflikkert op zo goed als t hoogste punt zie ik nu
Wat een coin is dat ook
zou ik wel doen, de chinezen kunnen elk moment dumpenquote:
Die chanteer je ook al met naaktfoto's?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:33 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
zou ik wel doen, de chinezen kunnen elk moment dumpen
de admins op btc-e zitten ook in fiat
poging om grappig te doen?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Die chanteer je ook al met naaktfoto's?
Nee dat denk ik eigenlijk ook niet. Moet zo nog maar eens bedenken wat ik ga doen. Zit 80 procent in fiat volgens mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo spectaculair atm.
Ben vandaag een groot deel vd dag niet thuis, maar heb zo'n vermoeden dat er niet al te veel gaat gebeuren.
Als jij wist wat de markt ging doen dan zat je niet elke dag te huilen dat je weer eens verlies hebt gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:34 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
poging om grappig te doen?
mislukt. zie ook totaal niet hoe dat ergens wat mee te maken heeft.
wie zegt dat ik verlies heb gemaaktquote:Op zondag 26 januari 2014 09:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Als jij wist wat de markt ging doen dan zat je niet elke dag te huilen dat je weer eens verlies hebt gemaakt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:37 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
wie zegt dat ik verlies heb gemaakt
jij weet niet hoe mijn account er echt uit ziet, idioot
dat jullie zo makkelijk te overtuigen zijn
nou ja, jij in ieder geval
Waar haal jij toch elke keer die kennis vandaan?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:33 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
zou ik wel doen, de chinezen kunnen elk moment dumpen
de admins op btc-e zitten ook in fiat
Conversaties met paul, coolio enz.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar haal jij toch elke keer die kennis vandaan?
quote:''Just a little over 3 months ago Bitcoin was priced around $150 USD. The bitcoin has been rising ever since. The real crash is yet to come.
Only 9-10 months ago, it lost over 80% of its value in a matter of days. It could happen again - easily. And a lot of people will be crying when it happens, especially those who are holding on to their bitcoins because they have been brainwashed by the hype the last several months - and that's what it is, a hype. The price is rising because everyone wants a piece. The ''100K'' propaganda has driven a lot of people mad, paying over $1,000 for something they don't know horseshite about. Not realizing that they just paid a full 3-year salary of an African for a ''bitcoin''. A digital code.
That's what bitcoin is: a digital code.
Nothing more.
Please hoard up as much as you can. Don't let me stop you from going bankrupt. By all means.''
Kerel, ik ben net wakker manquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:37 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
wie zegt dat ik verlies heb gemaakt
jij weet niet hoe mijn account er echt uit ziet, idioot
dat jullie zo makkelijk te overtuigen zijn
nou ja, jij in ieder geval
Gisteren was de prijs even 150+quote:Op zondag 26 januari 2014 09:47 schreef MichaelScott het volgende:
TIPS staat nog steeds niet op Cryptsy
quote:Op zondag 26 januari 2014 04:59 schreef heiden6 het volgende:
Gelukkig zagen ze de huidige crisis ook aankomen.quote:JPMorgan Chase CEO denounces bitcoin as ‘terrible,’ predicts its downfall
Maar goed dat je niet de hele nacht wakker bent gebleven danquote:Op zondag 26 januari 2014 09:47 schreef MichaelScott het volgende:
TIPS staat nog steeds niet op Cryptsy
Echt?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:48 schreef Sands het volgende:
[..]ga ergens anders trollen
[..]
Gisteren was de prijs even 150+
Ben nu denk ik wel 10k TIPS kwijtquote:Op zondag 26 januari 2014 09:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet de hele nacht wakker bent gebleven dan
Echt waar, en op 140 was een flinke buy support van 500+ ltc.quote:
NOBL was ook gaan crashen.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:59 schreef Stryder het volgende:
Doge is lekker aan het crashen momenteel
Ik heb het gezien ja, maar volume is wel wat toegenomen. Dus ik hou hoopquote:
https://www.coinmarket.io/market/NOBLBTCquote:Op zondag 26 januari 2014 10:03 schreef MichaelScott het volgende:
Waar verkopen ze die NOBL ook alweer?![]()
Oh ik heb ook nog wel hoop hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 10:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, maar volume is wel wat toegenomen. Dus ik hou hoop
Komt doordat ik er gisterenavond wat van heb gekocht.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:59 schreef Stryder het volgende:
Doge is lekker aan het crashen momenteel
Dan heb je RAPEcoin en Jewcoin zeker nog niet gezien?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:06 schreef DaMart het volgende:
Ik zie op Cryptsy trouwens ook BBQcoin staan... klinkt smakelijk.
Daar heb ik er ook 1200 van, BBQcoin bestaat al sinds 2012.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:06 schreef DaMart het volgende:
Ik zie op Cryptsy trouwens ook BBQcoin staan... klinkt smakelijk.
Neequote:Op zondag 26 januari 2014 10:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan heb je RAPEcoin en Jewcoin zeker nog niet gezien?
Op zeker in de lente als we ook echt gaan barbekjoewenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:09 schreef smiths het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 1200 van, BBQcoin bestaat al sinds 2012.
Ik zie wel wat het word over een tijdje.
*Yes means yes, No means yes*quote:
waarom is dat je target? hoeveel coins zijn er op dit moment in circulatie?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik heb ook nog wel hoop hoorTarget prijs is nog steeds 800-1000
Ik had gisteren ergens gelezen dat het er 130+ miljoen waren op dit moment.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
waarom is dat je target? hoeveel coins zijn er op dit moment in circulatie?
Gloryholecoin vergeet jequote:Op zondag 26 januari 2014 10:08 schreef MichaelScott het volgende:
Dan heb je RAPEcoin en Jewcoin zeker nog niet
Wanneer ga je inkopen, hij daalt nu als een malle met 3 cent per uurquote:
Weet nog niet. Moet over een half uur ongeveer weg, dus ik denk dat ik niks doe.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Wanneer ga je inkopen, hij daalt nu als een malle met 3 cent per uur![]()
daar gebeurt zo weinig mee heb ik t ideequote:Op zondag 26 januari 2014 10:38 schreef roislecxe het volgende:
FTC inkopen dan maar ? Staat nu nog maar op 37
Hahaha, ja zag dat hij de buy support had weggehaald. Iedereen dumpen als een gek natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 10:38 schreef roislecxe het volgende:
FTC inkopen dan maar ? Staat nu nog maar op 37
Gisteren stond er ineens een 2.5 miljoen buy order, dus steeg hij ongeveer 33 procentquote:Op zondag 26 januari 2014 10:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
daar gebeurt zo weinig mee heb ik t idee
Bij elk puntje dat het stijgt kun je er in principe met winst alweer uit he.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
daar gebeurt zo weinig mee heb ik t idee
doge ga ik pas rond de 100 weer kopen. als ie daar ooit nog komt.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:42 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, ja zag dat hij de buy support had weggehaald. Iedereen dumpen als een gek natuurlijk.
Ik hoop wat goedkope Doge in te slaan op het moment, maar dan moet hij nog flink dalen...
Nu weet ik antwoord op deze vraag. Is dat nog op tijd?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Wanneer ga je inkopen, hij daalt nu als een malle met 3 cent per uur![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 10:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu weet ik antwoord op deze vraag. Is dat nog op tijd?
De rest van de week, want we gaan naar de 300 dollar volgens het orakel.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:50 schreef roislecxe het volgende:
Alles even naar de maan. Om vervolgens de rest vd zondag weer te dalen zeker
Oh dan ga ik snel even alles verkopen.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:52 schreef Sands het volgende:
[..]
De rest van de week, want we gaan naar de 300 dollar volgens het orakel.
quote:Op zondag 26 januari 2014 10:52 schreef Sands het volgende:
[..]
De rest van de week, want we gaan naar de 300 dollar volgens het orakel.
ik had ergens op reddit gelezen dat iemand 70 of 80% van alle doges in zn bezit heeft. kan het niet meer vinden, heeft iemand de link nog?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:59 schreef MichaelScott het volgende:
Al een uur niks gepost en Doge is aan het crashen.![]()
[ afbeelding ]
Tijd voor een spuitje voor de Doge
Goed gefapt?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:59 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam een meisje tegen dat op Alizée leek.quote:
De jonge versie?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kwam een meisje tegen dat op Alizée leek.
Yupquote:
Hahaha ik stond achter de bar toen ze een keer kwamen optredenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Yup![]()
Kennen jullie deze nog?Muziek op 1:42
Goede oude tijdquote:Op zondag 26 januari 2014 12:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Yup![]()
Kennen jullie deze nog?Muziek op 1:42
BUY.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:59 schreef MichaelScott het volgende:
[ afbeelding ]
Doei!quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik kom om te zeggen dat ik weer ga.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik kom om te zeggen, dat ik er benquote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef roislecxe het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zo, ik kom om te zeggen, dat ik er ben
Na, wie weet vanmiddag ng een beetje actie...quote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef Stryder het volgende:
Maar er is nog niet echt veel te beleven hoor
Stond gisteren op 150 met een 450LTC buy support op 140quote:
nee maar ik bedoel, hoe moet je nou coins van een site afhalen die het gewoon NOOIT doetquote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Stond gisteren op 150 met een 450LTC buy support op 140
Ja Noble staat ook een beetje stil. Maar laat alles er lekker inzitten voorlopigquote:Op zondag 26 januari 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk gaat USDE nog wat doen, zit een beetje vast rond de 495.
Nog steeds een goede basis voor zo'n jonge exchangequote:Op zondag 26 januari 2014 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk gaat USDE nog wat doen, zit een beetje vast rond de 495.
Ja ik snap ook niet dat mensen daarop kunnen traden, coinmarket.io wordt heel snel heel populair lijkt het.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel, hoe moet je nou coins van een site afhalen die het gewoon NOOIT doet
betrouwbaar?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat mensen daarop kunnen traden, coinmarket.io wordt heel snel heel populair lijkt het.
Gewoon een snelle site, dat is ook hun nummer 1 drijfveer.
Deposit werkt, withdraw doet het ook prima. Maar 2 confirms nodig dus ook lekker snel.quote:
Ja zitten op bitcointalk (voor zover dat een teken van betrouwbaar is), maar ziet er in mijn ogen solid uit.quote:
nicequote:Op zondag 26 januari 2014 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deposit werkt, withdraw doet het ook prima. Maar 2 confirms nodig dus ook lekker snel.
ahquote:Op zondag 26 januari 2014 13:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja zitten op bitcointalk (voor zover dat een teken van betrouwbaar is), maar ziet er in mijn ogen solid uit.
Wel een beta, dus op eigen risico.
Het is me na enkele dagen proberen toch gelukt om 30k qqcoin te verkopen en de BTC naar m'n wallet te krijgen. De aanhouder wint.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg mijn coins niet van coinedup af.
Ik probeer nu al sinds gisteravond om in m'n wallet te komen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is me na enkele dagen proberen toch gelukt om 30k qqcoin te verkopen en de BTC naar m'n wallet te krijgen. De aanhouder wint.
Dat is behoorlijk sneu inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik probeer nu al sinds gisteravond om in m'n wallet te komen.
Tot dusverre zo'n 100 mislukte pogingen.
Ergens is het toch erg triest
Tja ze kunnen ook niet investeren in beter materiaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik probeer nu al sinds gisteravond om in m'n wallet te komen.
Tot dusverre zo'n 100 mislukte pogingen.
Ergens is het toch erg triest
Ik hoop m'n coins ooit naar btc-e te krijgenquote:
Nope, dan betaal ik toch liever fees hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja ze kunnen ook niet investeren in beter materiaal.
Coinmarket is momenteel ook geen fees en daar kan je overal bij, snel en zonder problemenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop m'n coins ooit naar btc-e te krijgen
[..]
Nope, dan betaal ik toch liever fees hoor
Tja, ik heb dus eerst een maand niks gehad dankzij TIPS en nu heb ik nog niksquote:Op zondag 26 januari 2014 13:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Coinmarket is momenteel ook geen fees en daar kan je overal bij, snel en zondermproblemen
Hehehe, wie weet heb je het er binnen een maandje vanaf. Kan je ook weer tradenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik heb dus eerst een maand niks gehad dankzij TIPS en nu heb ik nog niks
Daar zitten volgens mij nog niet zoveel gebruikers op als bij coinedup, sowieso was coinedup ook een stuk sneller in het begin dan het nu is.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Coinmarket is momenteel ook geen fees en daar kan je overal bij, snel en zonder problemen
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hehehe, wie weet heb je het er binnen een maandje vanaf. Kan je ook weer traden![]()
Dan verlies je tenminste ook niks meer.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik heb dus eerst een maand niks gehad dankzij TIPS en nu heb ik nog niks
truequote:Op zondag 26 januari 2014 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou toch maar even de blockchain in de gaten houden
Dag LTCquote:Op zondag 26 januari 2014 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou toch maar even de blockchain in de gaten houden
Ik heb net LTC op 22.2 verkocht, en als BTC binnenkomt verkoop ik dat ook zodat ik eerst ff in fiat zitquote:
TIPS heeft op 140 latoshi gestaanquote:Op zondag 26 januari 2014 14:37 schreef mike-amersfoort het volgende:
ok, gisteren verjaardag, net wakker, ik ga geen 3 topics lezen... iets met TIPS?
Nouja, ligt maar aan de massa zelf. Maar de spread tussen Gox en Bitstamp was meer dan 200 dollar, dat is toch wel behoorlijk fors.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
bubble! geen intrinsieke waarde
Gox kan de komende dagen nog weleens gaan klappen ivm withdrawal problemen die nu alleen maar erger worden. Zijn al berichten van max 1 withdrawal elke 20 dagen, als dat dan ook met een max is 1000 dollar per keer dan kan je je voorstellen dat dit voor de grotere spelers daar niet rendabel gaat zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Nouja, ligt maar aan de massa zelf. Maar de spread tussen Gox en Bitstamp was meer dan 200 dollar, dat is toch wel behoorlijk fors.
Koop EAC !!!!! Gaat naar de MOON !!!!quote:Op zondag 26 januari 2014 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit is wat ik - ongeveer - ook had toen ik die tIPS aankoop deeddus
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Koop EAC !!!!! Gaat naar de MOON !!!!Echt waar!!!
![]()
![]()
![]()
Dat heeft me dan wel 10.000 tips gekostquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat heeft me dan wel 10.000 tips gekost
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef MichaelScott het volgende:
Gelukkig heb ik er nog zo'n 2,7 miljoen over
Hahaha 485 is toch geen crashquote:
Verstandig, ik zit lekker te PPC'eren en dat is na een plukje Noble alles wat ik heb.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef MichaelScott het volgende:
Protip: Proef nooit cacaopoeder dat 1,5 jaar over de datum is.
Hahaha Vern is niet eens aan het werk nu, maar misschien heeft hij een goed team om zich heen dat er voor zorgt dat het erop komt. Weet niet precies hoe dat allemaal werkt bij zijn bedrijfquote:
PPC staat mij te hoogquote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Verstandig, ik zit lekker te PPC'eren en dat is na een plukje Noble alles wat ik heb.
Koers lijkt stabiel, maarja kan zo maar zijn dat ik straks kijk en het is ineens de helft waard
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef MichaelScott het volgende:
Protip: Proef nooit cacaopoeder dat 1,5 jaar over de datum is.
Ja, ik heb de gok genomen dat alles goed uitpakt de komende dagen en er gewoon een stijgende trend blijft. Zal wel weer zien hoe het looptquote:
Oh, niks gezegd..... nu 484quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef DaMart het volgende:
Wat onhandig eigenlijk dat je voor elke munt een aparte wallet nodig hebt. Zijn er geen offline wallets waar je gewoon meerdere verschillende munten naast elkaar in kunt bewaren?
Oh nu is die coin dus aan de beurtquote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Toto69 het volgende:
Nog mensen COL/LTC gekocht gisteren @12 Latoshi?
Zo ja: helden.
Staat nu op 35.
ik dacht er serieus over na gisterenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Stryder het volgende:
Nee, want wie verwacht dat (colossoscoin is dat volgens mij, of zoiets) nu drie keer over de kop gaat
Had er nog 100k gekocht toen ze op 1 satoshi (BTC) stonden.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Toto69 het volgende:
Nog mensen COL/LTC gekocht gisteren @12 Latoshi?
Zo ja: helden.
Staat nu op 35.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Had er nog 100k gekocht toen ze op 1 satoshi (BTC) stonden.
Weet alleen niet of ik nu winst of verlies heb omdat je niet meer in BTC kan handelen.quote:
Hmm, 100k zei je?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik nu winst of verlies heb omdat je niet meer in BTC kan handelen.
Ja, waarschijnlijk dus een paar cent winst of verlies.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk dus een paar cent winst of verlies.
iddquote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef MichaelScott het volgende:
Voor die paar cent ga ik het niet eens uitrekenen.
Ignorance is bliss
heel, heeel erg veelquote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef Stryder het volgende:
Hoeveel munten zijn er dan wel niet van, als 100000 0,034 LTC waard is???
Komt volgens mij wel heel erg veel bij kijken o.a. met updates van de verschillende munten die dan weer een wallet update vereisen. Dan zou je een betaalde wallet gaan krijgen en er heel veel werk aan hebben, ben bang dat dit nog niet rendabel isquote:Op zondag 26 januari 2014 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een gat in de cryptomarkt dan voor wie een beetje handig is met programmeren.
nice?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef dimmak het volgende:
Wow, ik kan 1 BTC voor mijn Grain krijgen.
Snel verkopen dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef dimmak het volgende:
Ja maar de vraag is natuurlijk, heb je er 2 BTC voor betaald?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef dimmak het volgende:
tis net TIPSquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Stryder het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Stats
550 Billion Coins Total
5,000,000 per block halving every 50,000 blocks.
Approx 300 billion mined coins and 250 billion POS possible. Huge overhead for big POS rewards.
Proof of Stake 0.5%, 15 days/30 Max Weight
TX Fee = 0.1%
RPC Port =12543
P2P Port = 12454
25 Second Blocks
Retarget every block
70 Confirms per block
6 Confirms per TX
Windows-qt Upnp Enabled.
Inderdaad een grafmunt zonder enige waardequote:
ach, als zo'n munt op 1-2 latoshi staat kun je er gerust een kleine investering in doen hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Inderdaad een grafmunt zonder enige waarde
Dat wel maar ik stop er liever dan minimaal 0,5 btc in en daar zijn de markten vaak al te klein voor.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach, als zo'n munt op 1-2 latoshi staat kun je er gerust een kleine investering in doen hoor.
stijgt ooit wel naar 5-6 en heb je toch al dikke winst
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat wel maar ik stop er liever dan minimaal 0,5 btc in en daar zijn de markten vaak al te klein voor.
Heb gisteren WDC ook al laten instorten op cryptsy
Zei je dat gisteren ook niet?quote:
En een Latoshi dat was de achtste decimaal van een bitcoin toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Dus laat COL maar instorten naar 1 latoshi
Ik durf het telkens niet, ben te bang om geld te verliezenquote:
Hoe gaat het met je Zeta's?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had geen DOGE moeten kopen gisterenavond![]()
.
Dit is een hele goede vraag. Ik heb er geen antwoord opquote:Op zondag 26 januari 2014 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een Latoshi dat was de achtste decimaal van een bitcoin toch?.
Hahaha, ja ik ben nu zo goed als volledig op 5,60 ingestapt een uur geleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik durf het telkens niet, ben te bang om geld te verliezen.
Satoshi is inderdaad 0,00000001 BTCquote:Op zondag 26 januari 2014 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een Latoshi dat was de achtste decimaal van een bitcoin toch?.
ooh zo, Latoshi = 0,00000001 LTCquote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Satoshi is inderdaad 0,00000001 BTC
Latoshi zal dan wel LTC zijn
Correctquote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Satoshi is inderdaad 0,00000001 BTC
Latoshi zal dan wel LTC zijn
Minen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is natuurlijk, heb je er 2 BTC voor betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |