bne je drokne ozfo.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:12 schreef Cosmo. het volgende:
ik leuk gezelligk om je langs groetjes en kusj
ik drink alleen cola lihtquote:
Ik zeg gewoon dat ik aan het sexchatten ben met negers, is normaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Iedere keer als mijn mama vraagt: met wie praat je? Dan zeg ik niemand.
Codewoord alles
Toepasselijke username.quote:
Helaas was jij nooit 17, je was altijd al oud.quote:
Jij bent zelf oud.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas was jij nooit 17, je was altijd al oud.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik aan het sexchatten ben met negers, is normaal.
quote:
Jij bent ouder!quote:
Zolang d eaandacht maar naar mij gatquote:Op zondag 26 januari 2014 02:16 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik het topic voor 90% opvul zo..
Valt best mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:16 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik het topic voor 90% opvul zo..
22 denk ikquote:Op zondag 26 januari 2014 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ouder!Jij was al 23 toen we neukte.
De aandacht naar je gat? Gadverdamme.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang d eaandacht maar naar mij gat
Nee, d'r kont is een hoer.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:19 schreef Rezania het volgende:
Wat is Nicki Minaj toch een HOOOOOOOOOEEEEEEEERRRRRRRR!
Ik dacht serielquote:Op zondag 26 januari 2014 02:19 schreef Cosmo. het volgende:
Ik ben te oud en seniel om dit te kunnen volgen.
Planeetquote:Op zondag 26 januari 2014 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
Da's een heel apart geval, dinges, iets.
Jij ookquote:Op zondag 26 januari 2014 02:19 schreef Rezania het volgende:
Wat is Nicki Minaj toch een HOOOOOOOOOEEEEEEEERRRRRRRR!
Indirect noem je mij een hoerenneukerquote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:20 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Indirect noem je mij een hoerenneuker
Een chasmquote:
Kusje voor je humeur/feelungsquote:Op zondag 26 januari 2014 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Veel te hyper voor ofzo, weet niet.
Ew pedofiliequote:Op zondag 26 januari 2014 02:20 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Indirect noem je mij een hoerenneuker
Ik jamk helemaal niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groei wat ballen en stop met janken.
Pener in je bakkes.quote:
Alleen als jij met mij meegaat. :Squote:
Hey FLquote:
Ik deed jou na. :Squote:Op zondag 26 januari 2014 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Groei wat ballen en stop met janken.
Haha, typo.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:21 schreef Rezania het volgende:
Ik kan niet naar bed, mijn hond heeft die ingenomene.
Ze lag er toch gewillig bij, kruip er tegenaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:21 schreef Rezania het volgende:
Ik kan niet naar bed, mijn hond heeft die ingenomene.
Nee, ik gebruikte de PI. Die jankt niet. Die kijkt alleen heel droevig, maar ik keek droevig omdat ik een slechte grap maakte.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 02:22 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ze lag er toch gewillig bij, kruip er tegenaan.
Oh :S :S :Squote:Op zondag 26 januari 2014 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik gebruikte de PI. Die jankt niet. Die kijkt alleen heel droevig, maar ik keek droevig omdat ik een slechte grap maakte.
quote:Op zondag 26 januari 2014 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]------------------------------------------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 26 januari 2014 02:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik gebruikte de PI. Die jankt niet. Die kijkt alleen heel droevig, maar ik keek droevig omdat ik een slechte grap maakte.
Kusje erop.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:25 schreef Snowbells het volgende:
Welterusten nare mensen
Hoop dat jullie ellendige dromen krijgen
Wauw, echt wauw.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:25 schreef Snowbells het volgende:
Welterusten nare mensen
Niet van het zelfde.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:25 schreef Snowbells het volgende:
Welterusten nare mensen
Proostquote:Op zondag 26 januari 2014 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
Even een biertje pakken om dit nieuws te kunnen verwerken.
Jij ookquote:Op zondag 26 januari 2014 02:25 schreef Snowbells het volgende:
Welterusten nare mensen
he ik ben niet naarquote:Op zondag 26 januari 2014 02:25 schreef Snowbells het volgende:
Welterusten nare mensen
BBQquote:Op zondag 26 januari 2014 02:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
moemoeeeee
Aparte stem heeft zij, altijd al gevonden
Vooral jijquote:Op zondag 26 januari 2014 02:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
he ik ben niet naar
weltrusten though
Geen slechte muziek nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
BBQ.
Ik vind haar al geweldig sinds Starry Eyed. Positieve muziek ftw.
Ga je trouwen?quote:Op zondag 26 januari 2014 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
if you like it then you should put a ring on it
Eerst lokt hij mensen met zijn TT en vervolgens laat hij ze alleen achter.quote:
Nou, inderdaad. Slechte gewoontes.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eerst lokt hij mensen met zijn TT en vervolgens laat hij ze alleen achter.
Je zou er bijna iets achter aan gaan zoeken.
jeetje je maakt wat mee zegquote:Op zondag 26 januari 2014 02:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen volgens mij. Maar heel gek.
De precieze inhoud niet, maar je kunt toch wel iets zeggen over de aard van de boodschap?quote:Op zondag 26 januari 2014 02:38 schreef BBQSausage het volgende:
Mag ik niet zeggen volgens mij. Maar heel gek.
Klinkt ernstigquote:
Ik weet de aard niet, ik zie alleen twee boze ogen naar mij toe wijzen.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
De precieze inhoud niet, maar je kunt toch wel iets zeggen over de aard van de boodschap?
Haiquote:
Vingers wijzen, ogen kijkenquote:Op zondag 26 januari 2014 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet de aard niet, ik zie alleen twee boze ogen naar mij toe wijzen.
Ik zou 'kusje erop' terug sturen.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet de aard niet, ik zie alleen twee boze ogen naar mij toe wijzen.
Ja ik weet niet, heel gek.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:43 schreef Cosmo. het volgende:
Maar volgens diegene heb jij iets gedaan en nu word je gestalkt?
`quote:Op zondag 26 januari 2014 02:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hai.
Ik heb nog steeds geen tekentablet gekocht, dus die tekening voor jou laat nog even op zich wachten.
Dankje, ik voel me nu een stuk veiliger.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
ik wil even mijn liefde betuigen voor bbq
Altijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:48 schreef moemoe het volgende:
Ah, het vlammetje brandt dus nog bij je BBQ?
goedzo mijn lievelingquote:Op zondag 26 januari 2014 02:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, ik voel me nu een stuk veiliger.
De liefde is wederzijds trouwens.
een keertje ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
En trouwens, dat topic.
Misschien weer eens omhoog kicken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 02:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan handig zijn. Anders heb je koude worst.
Ohquote:Op zondag 26 januari 2014 02:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je vlammetje voor LB bedoel ik hier dus mee he.
quote:
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus jullie komen samen naar de meet in mei?
oprechte vraagquote:
linkquote:Op zondag 26 januari 2014 02:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens in mei ofzo, staat in een sticky volgens mij.
nou neequote:Op zondag 26 januari 2014 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jonge je weet welke meet er is. kom ook dan kunnen we achter het schuurtje
behalve jou danquote:
Alvast RIPquote:Op zondag 26 januari 2014 03:00 schreef d4v1d het volgende:
Vanmiddag op mn werk geluncht met brood wat nog in de kast lag en zalmsalade van de 21ste.. Ik voel me toch niet zo lekker nu![]()
ik zou het risico niet nemen eerlijk gezegdquote:Op zondag 26 januari 2014 03:15 schreef BBQSausage het volgende:
heb vanavond een best wel zware poster opgehangen, zo'n ding in zo'n lijst.
hij hangt aan 1 schroef in een gipswandje, ben benieuwd of dat blijft hangen
als het niet blijft hangen knalt hij naar beneden op mn glazen bureau, en valt hij om op mn twee schermen, dus dan is er veel kapot, en ik schrik me kapot
hoop dus dat dat niet het geval gaat zijn
dan moet ik mn bureau dus naar voren schuiven, zodat hij achter mn bureau neerkomt?quote:Op zondag 26 januari 2014 03:17 schreef Cosmo. het volgende:
Schuif de boel aan de kant dan voor de zekerheid
Dan net genoeg dat ie idd op de grond valt en niet op het bureau.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
dan moet ik mn bureau dus naar voren schuiven, zodat hij achter mn bureau neerkomt?
Maak er aan de onderkant een plank met 2 van die dragers er onder sat als hij valt hij dan op die plank komtquote:
Ja, maar dan valt hij toch naar voren?quote:Op zondag 26 januari 2014 03:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Maak er aan de onderkant een plank met 2 van die dragers er onder sat als hij valt hij dan op die plank komt
Dan maak je de plank brederquote:Op zondag 26 januari 2014 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dan valt hij toch naar voren?
Neen de gok wn wacht gewoon tot morgenquote:Op zondag 26 januari 2014 03:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik dat dus nu nog doen, 's nachts.
Dan maak je aan de onderkant 2 hoekjes op die net over het schilderij heen gaan dat als hij valt huj er als het ware inschuiftquote:Op zondag 26 januari 2014 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
Is ook helemaal geen optie, dat ziet er niet uit en dan is het hele nut van het ophangen weg
Probleem is dat de muur van gipsplaten is, en ik die hoeken dan ook aan die muur hang, probleem blijft 't zelfde dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan maak je aan de onderkant 2 hoekjes op die net over het schilderij heen gaan dat als hij valt huj er als het ware inschuift
Maar al maak je 2hoekjes verdeel je her gewichtquote:Op zondag 26 januari 2014 03:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Probleem is dat de muur van gipsplaten is, en ik die hoeken dan ook aan die muur hang, probleem blijft 't zelfde dus.
2 schroeven zouden dus ook helpenquote:Op zondag 26 januari 2014 03:45 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar al maak je 2hoekjes verdeel je her gewicht
jongen man whateverquote:
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2 schroeven zouden dus ook helpen
jongeman.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:50 schreef Cosmo. het volgende:
man klinkt zo oud, jongen eigenlijk zo jong. Wat moet ik dan?
alsof ik 60 ben en het over iemand van 25 hebquote:
Ja, maar als je uit gaat enzo, dan zeg je niet "ik heb een leuke vrouw ontmoet"quote:Op zondag 26 januari 2014 03:50 schreef FL_Freak het volgende:
meisje moet ik denken aan een meisje van 13 ofzo
Gewoon vrouw
Ik zeg dan gewoon meid.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar als je uit gaat enzo, dan zeg je niet "ik heb een leuke vrouw ontmoet"
Dat klinkt meteen alsof je een milf aan de haak hebt geslagen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
Zeg gewoon man. Je bemt zelf toch verdomme ook een man!?
wil je voelen?quote:Op zondag 26 januari 2014 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
Zeg gewoon man. Je bemt zelf toch verdomme ook een man!?
Als je 22 bent, en je zegt dat je een leuk meisje hebt ontmoet, dan klinkt dat alsof je een keiharde pedo bent.quote:
Ik niet, dat zal het zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben dat wel gewend om te zeggen dat ik een leuke meid heb ontmoet.
ik heb een leuk knul/gast/gozer/dude/kerel/knaap/knakker/vent ontmoetquote:Op zondag 26 januari 2014 03:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben dat wel gewend om te zeggen dat ik een leuke meid heb ontmoet.
Dan zou ik kerel of vent kiezen.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik heb een leuk knul/gast/gozer/dude/kerel/knaap/knakker/vent ontmoet
lol pedoquote:Op zondag 26 januari 2014 03:55 schreef Thezappa het volgende:
bbq op de een of andere manier kan ik op reply drukken
waarom is dat een pedo als je 22 bent een een meisje hebt ontmoet
ik ben 30 en ik heb ook een meisje..
Druk op Q (voordat je op het tekstveld klikt)quote:Op zondag 26 januari 2014 03:55 schreef Thezappa het volgende:
bbq op de een of andere manier kan ik op reply drukken
waarom is dat een pedo als je 22 bent een een meisje hebt ontmoet
ik ben 30 en ik heb ook een meisje..
Wij maken ons hier over alles druk.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:57 schreef Thezappa het volgende:
Cosmo : meisje van 30 ... een mama inmiddels
wel vreemd dat je over dat soort dingen druk maakt
LLAAAT ME OK SORRY IK GA AL HOORquote:Op zondag 26 januari 2014 03:57 schreef Thezappa het volgende:
Cosmo : meisje van 30 ... een mama inmiddels
wel vreemd dat je over dat soort dingen druk maakt
van die kleine dingetjes toch zo raarquote:
Kleine dingen, grote ergernissen.quote:Op zondag 26 januari 2014 04:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
van die kleine dingetjes toch zo raar
ik doe zoiets nooitquote:Op zondag 26 januari 2014 04:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kleine dingen, grote ergernissen.
Deze dan
[ afbeelding ]
gvd dit doet altijd zeer.quote:Op zondag 26 januari 2014 04:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kleine dingen, grote ergernissen.
Deze dan
[ afbeelding ]
hahg....quote:Op zondag 26 januari 2014 04:15 schreef Cosmo. het volgende:
of ik sta er niet bij stil
ik heb gewoon mooie hangen/vingers/nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |