Heb je last van flashbacks? stress? drukte?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Zokunen. het volgende:
Je droomt, je weet dat je droomt, je kan de droom sturen, prima, een lucide droom.
Best leuk, al rust je weinig uit omdat je te druk bent in je slaap.
Maar nu heb je een lucide nachtmerrie, veel vermoeiender dan een lucide droom.
En ik ben sowieso geen fan van lucide slapen.
Hoe ga je met een lucide nachtmerrie om?
En zijn er manieren om ze te voorkomen/af te wenden?
dit jaquote:Op zondag 26 januari 2014 02:05 schreef zarGon het volgende:
lolque
grijp dan in, aangezien je bewust bent dat je aan het dromen bent
Dat lukt dus niet altijd. Je kan bewust zijn dat het nep is maar toch de droom niet kunnen sturen. Alsof de droom een eigen wil heeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:05 schreef zarGon het volgende:
lolque
grijp dan in, aangezien je bewust bent dat je aan het dromen bent
Stress en drukte zijn momenteel zeer zeker aanwezig.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je last van flashbacks? stress? drukte?
Van mij mag je het hebben.quote:
Kloptquote:Op zondag 26 januari 2014 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet altijd. Je kan bewust zijn dat het nep is maar toch de droom niet kunnen sturen. Alsof de droom een eigen wil heeft.
Dit heb ik meestal als ik lucide ben.
Dat werkt idd wel, maar het is dan eigenlijk al te laatquote:Op zondag 26 januari 2014 10:32 schreef Stimorol- het volgende:
Beste is jezelf dwingen wakker te worden. Dat doe ik altijd door mij te richten op mn ogen en mijzelf dwing ze te openen.
Dan ga ik vaker op mijn rug liggenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had altijd last van slaapverlamming en lucide dromen als ik op mijn rug lag. Moet zeggen dat t nu al tijden niet meer heb gehad, maar ik ben nu erg waakzaam en schrik vanzelf wakker als ik denk ho shit, daar gaan we weer.
Op je rug liggen, ogen dicht, proberen te slapen en dat denkend zeg maar. Dan lukt het wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dan ga ik vaker op mijn rug liggen
Maar lucide dromen wordt mensen door psychs soms zelfs geleerd om van hun nachtmerries af te komenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:29 schreef Zokunen. het volgende:
Ik vind het sowieso helemaal niks, lucide dromen klinkt heel leuk en an sich is het dat ook wel, MAAR je rust niet uit, je bent bezig.
Maar als het dan ook nog eens nachtmerries zijn is het gewoon ronduit kut.
Juist in een drukke stressvolle tijd wil ik gewoon suf slapen.
Ik wil het toch wel een keer meegemaakt hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op je rug liggen, ogen dicht, proberen te slapen en dat denkend zeg maar. Dan lukt het wel.
Slaapverlamming sucks man
Maar die had ik voorheen juist nietquote:Op zondag 26 januari 2014 13:48 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar lucide dromen wordt mensen door psychs soms zelfs geleerd om van hun nachtmerries af te komen
Heb na 1e x 2 weken beneden geslapenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:49 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik wil het toch wel een keer meegemaakt hebben
Ik wil niet lucide dromen, jij wel, pak die van mij maar danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |