dat weet ikquote:Op zondag 26 januari 2014 10:00 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Kennelijk was jouw school ook niet zo goed.
De wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef mapima het volgende:
[..]
goedpratennee man die school is terecht dicht maar ik denk dat veel dingen overdreven zijn in de media. Men doet net alsofalle amdere schole. Wel goed zij
dat sjoemelen gebeurd vaker dan je denkt...quote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De wat?
Wat wil je nu eigenlijk beweren. Dat het normaal is om te sjoemelen op school? Dat elke school dat doet?
Waar ik trouwens verbaasd over ben is dat jij op de basisschool niet geleerd hebt hoe je moet vervoegen. En nu zit je op het VWO?
Je bedoeld dat jij met gesjoemel in het onderwijs verder gekomen bent?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:51 schreef mapima het volgende:
[..]
dat sjoemelen gebeurd vaker dan je denkt...
Dan heb je daar vast wel bronnen van. Of voorbeelden.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:51 schreef mapima het volgende:
[..]
dat sjoemelen gebeurd vaker dan je denkt...
nee ik juist nietquote:Op zondag 26 januari 2014 11:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat jij met gesjoemel in het onderwijs verder gekomen bent?
Dat verklaard een hoop. Wat een grammaticale verkrachter ben je.
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tjonge.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef mapima het volgende:
[..]
goedpratennee man die school is terecht dicht maar ik denk dat veel dingen overdreven zijn in de media. Men doet net alsofalle amdere schole. Wel goed zij
En dan in dezelfde post 'dat verklaard een hoop' schrijven. Man man man.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dan in dezelfde post 'dat verklaard een hoop' schrijven. Man man man.
*Bedoeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dan in dezelfde post 'dat verklaard een hoop' schrijven. Man man man.
En nog geen bron of voorbeeld gezien, hé. Het kost kennelijk nogal wat tijd en moeite om dit te kunnen downplayen. Erg veel, zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je daar vast wel bronnen van. Of voorbeelden.
Ik wacht rustig af tot ons voorbeelden worden voorgeschoteld.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog geen bron of voorbeeld gezien, hé. Het kost kennelijk nogal wat tijd en moeite om dit te kunnen downplayen. Erg veel, zou ik zeggen.
Ibn Ghaldoen is Nederland in het klein.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef Hathor het volgende:
Dat krantenbericht uit de OP geeft gewoon aan dat de ouders van dat geteisem al net zo verrot zijn als hun kroost, de appel valt nooit ver van de boom. Even op school gaan "ritselen" met een "broeder" dat zijn waardeloze zoon toch maar vooal wel overgaat.En als er dan een leraar even niet al te broederlijk is pleuren ze gewoon even de racisme kaart op tafel. Kotsvolk.
Er wordt vooral gesjoemeld met het nakijken. De tweede correctie wordt niet altijd even zorgvuldig uitgevoerd (lees: soms helemaal niet), en als de eerste corrector 'zijn' leerlingen wel erg vaak het voordeel van de twijfel heeft gegeven dan kun je zelf wel bedenken wat er gebeurt.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot ons voorbeelden worden voorgeschoteld.
Zou men niet beseffen dat cijfers en diploma's op die manier afgeperst van nul en gener waarde zijn en dat zoontjelief bij de eerste de beste sollicitatie door de mand valt?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef Hathor het volgende:
Dat krantenbericht uit de OP geeft gewoon aan dat de ouders van dat geteisem al net zo verrot zijn als hun kroost, de appel valt nooit ver van de boom. Even op school gaan "ritselen" met een "broeder" dat zijn waardeloze zoon toch maar vooal wel overgaat.En als er dan een leraar even niet al te broederlijk is pleuren ze gewoon even de racisme kaart op tafel. Kotsvolk.
Vaak komen ze die sollicitaties vaak door, zeker wanneer er een 'bij gelijke geschiktheid'-beleid geldt. En voordat ze dan 'bewezen' weer ontslagen kunnen worden.... Beter stopt het al bij de eindexamens. Daarna is erg lastig gewoon.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou men niet beseffen dat cijfers en diploma's op die manier afgeperst van nul en gener waarde zijn en dat zoontjelief bij de eerste de beste sollicitatie door de mand valt?
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vaak komen ze die sollicitaties vaak door, zeker wanneer er een 'bij gelijke geschiktheid'-beleid geldt.
Die ook nog eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
*Bedoeld.
3-voud heeft zijn examen ook gewoon gekocht.
Als je het slim aanpakt gebeurt dat niet hoor. Ik kende een arts die jarenlang een hele hoge functie heeft gehad (als leidinggevende, dus werkte zelf niet met patienten) en achteraf zijn diploma gekocht bleek te hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou men niet beseffen dat cijfers en diploma's op die manier afgeperst van nul en gener waarde zijn en dat zoontjelief bij de eerste de beste sollicitatie door de mand valt?
Maar wellicht heeft die wel gestudeerd en had de basiskennis anders was hij allang door de mand gevallen. Tuurlijk is dat hartstikke fout maar deze kinderen leren gewoon niets, dus dan kun je ook met gekocht diploma niets beginnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt gebeurt dat niet hoor. Ik kende een arts die jarenlang een hele hoge functie heeft gehad (als leidinggevende, dus werkte zelf niet met patienten) en achteraf zijn diploma gekocht bleek te hebben.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:13 schreef Baklava95 het volgende:
Islamitische scholen.![]()
![]()
Er moet een Islamitische school komen bij wie het bestuur autochtonen tot de Islam bekeerde Nederlanders zijn.
Dan pas wordt het een goeie Islamtische school.
Dat die scholen het zo slecht doen komt door de culturele mentalitiet van Arabieren/Berbers/Turken/Koerden/Perzen/Pasjtoe's/Pakistanen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |