Ben bijna wizard. Chill.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
30. Op je dertigste heb je wizardstatus
Alleen vooraan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mono je maagdelijkheid ontnomen had?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen vooraan.
Achteraan bewaar ik voor een speciaal iemand.
Niet iedereen heeft (sterke) sexuele gevoelens, ik ben dus wel ontmaagd en heb het daarna nog een paar keer gedaan, maar dat is ruim 20 jaar geleden, en ik mis het niet. Heb er inderdaad gewoon geen behoefte aan. Ik ben blij dat ik het wel geprobeerd heb zodat ik niet op m'n 80ste er nog eens een relatie krijg en er dan achter kom dat ik het toch wel net zo fantastich vind als de meesten ;-), maar dat was dus niet zo. Toen die relatie ophield, nooit naar iets anders gezocht, niet qua relatie en niet qua sex. Heb sowieso niet zo'n hoge hormoonspiegel, ook geen stemmings-wisselingen gehad bij m'n ongesteldheid (ja sjacherijnig als ik erge kramp had, pijn maakt niet blij, duh.. maar altijd in directe verhouding tot de lichamelijke klachten, nooit vooraf of achteraf of als er gewoon minder krampen waren). En ik voel ook geen moeder-drang, heb niks met babies, wil ze zelf niet, vind het niks om babies vast te houden of de fles te geven. Gelukkig dat ik in een land en tijd geboren ben waarin je als vrouw alleen kan leven, waar sexuele relaties, een man en kinderen geen voorwaarde zijn voor je onderhoud of oude dag!quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wow, ik vraag me dan altijd af hoe dat komt
Heeft het gewoon nooit willen lukken? Heb je er geen behoefte aan? Is het iets waar je in de loop der tijd zelf voor gekozen hebt?
35quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok dat kan toch, is geen punt hoor... maar hoe oud ben je dan ?
Dit. Sowieso is het onzin om er een bepaalde norm aan te verbinden.quote:
Ok, nou dat geeft niks hoor meid... maar wat is de reden dat je al die tijd dan niet aan seks hebt gedaan ?quote:
Hier ben ik het mee eens. En ik zeg niet dat dat goed of wenselijk is of zo maar het is wel hoe denk ik verreweg de meeste mensen er tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Vanaf 20 gaan mensen doorgaans met een wat schuiner oog kijken, vanaf 25 gaan ze je er op beoordelen, en vanaf 30 ben je een echte loser
wat dequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok, nou dat geeft niks hoor meid... maar wat is de reden dat je al die tijd dan niet aan seks hebt gedaan ?
Tuurlijk niet, ik weet dat je jonger bent hoor... maar ik speel je spelletje gewoon mee he, ik wist allang dat je het over mij had met die 35 die je eerder zeiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat dezou je dat nou echt geloven?
wat. nee eigenlijk riep ik maar watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik weet dat je jonger bent hoor... maar ik speel je spelletje gewoon mee he, ik wist allang dat je het over mij had met die 35 die je eerder zeimaar ik mag dat soort humor wel, kan ik wel waarderen
oh okee... dat maakt het extraquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat. nee eigenlijk riep ik maar wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh okee... dat maakt het extradan ....
Het is niet netjes van mij he, om naar je leeftijd te vragen
20 en ik ben ook geen maagd om je maar snel uit die droom te helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat laatste gaat mij niks aan hoor....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
20 en ik ben ook geen maagd om je maar snel uit die droom te helpen
En ik zou echt geen maagd willen sowieso.... dan is de seks nogal saai ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
20 en ik ben ook geen maagd om je maar snel uit die droom te helpen
Nee, kan dus niet... aangezien mijn DM en PM nog steeds niet werkenquote:
ik wel. want ik heb sterke jaloeziequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:00 schreef F1978 het volgende:
[..]
En ik zou echt geen maagd willen sowieso.... dan is de seks nogal saai ook
Ok, maar niet iedereen gaat zomaar vreemd tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik wel. want ik heb sterke jaloezie
Ahquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh?
R&P / oudere maagden topique! #5
Even ctrl-F'en en je had gezien dat hij nu helemaal onderaan staat bij de centrale topics.
Bovendien staat hij ook nog gewoon in je 'My Active Topics' lijst.
Het is een reeks geworden en reeksen staan in R&P tegenwoordig allemaal centraal
nee maar ik word al misselijk van de gedachte dat mijn vriend het ooit op een ander heeft gedaan of van een ander heeft gehoudenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok, maar niet iedereen gaat zomaar vreemd toch.... ik heb dat nog nooit gedaan in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |