QFT, ik was ook 19 waarbij mijn eerste (en tot nu toe laatste) keer met een prostituee was). Lekker boeiend als mensen er vooroordelen over hebben. Het is niet voor iedereen weggelegd...quote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef metal-meister het volgende:
ik was 19 toen ik mijn eerste keer beleefde.. vergeleken met wat ik me er bij voorstelde was het 1 dikke teleurstelling
mijn eerste keer was btw met mijn voormalig vriendin waarmee ik destijds al 4.5 jaar een relatie hadquote:Op zondag 26 januari 2014 01:06 schreef dragon4ce het volgende:
[..]
QFT, ik was ook 19 waarbij mijn eerste (en tot nu toe laatste) keer met een prostituee was). Lekker boeiend als mensen er vooroordelen over hebben. Het is niet voor iedereen weggelegd...
Op je 20 als man nog maagd zijn is wat dubieus, als vrouw zijnde ben je of frigide of simpelweg erg lelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 02:08 schreef ratpatat het volgende:
Als iemand op zijn 20e nog maagd is kijk ik daar best van op.
Aan de andere kant, opzich niks mis met maagd zijn op je 50e denk ik. Hoewel ik toch medelijden met die persoon zou hebben dan :p
GHB is a bitch!quote:Op zondag 26 januari 2014 02:12 schreef IMVHI het volgende:
Mijn moeder vertelde me laatst dat ze nog steeds maagd is
Dan ben je sowieso een loserquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:36 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Zelfs als je een geestelijke bent?
Ligt ook erg aan de omgeving waarin je woont. In mijn omgeving is ong de helft nog maagd op 20, dan kijk je er toch anders tegenaanquote:Op zondag 26 januari 2014 02:14 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Op je 20 als man nog maagd zijn is wat dubieus, als vrouw zijnde ben je of frigide of simpelweg erg lelijk
Woon je in de biblebelt?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ligt ook erg aan de omgeving waarin je woont. In mijn omgeving is ong de helft nog maagd op 20, dan kijk je er toch anders tegenaan
Ik denk toch dat boven de 30 echt triest is, want dan heb je het echt niet begrepen, of onder een rots geleefd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:53 schreef Saleu het volgende:
Tot welke leeftijd vinden jullie maagd zijn acceptabel? Tot welke leeftijd kijk je er dus nog niet zo raar van op?
HALLAJULAquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb een kind... dus zeg jij het maar
Heet hij Jezus?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb een kind... dus zeg jij het maar
Op welke leeftijd ben jij eigenlijk ontmaagd?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat boven de 30 echt triest is, want dan heb je het echt niet begrepen, of onder een rots geleefd.
Die vraag zag ik niet aankomenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Op welke leeftijd ben jij eigenlijk ontmaagd?
Dat laatste is niet echt relevant, gezien heus niet iedereen zijn sekspartner uit de kroeg haalt/heeft gehaald.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
Die vraag zag ik niet aankomen
Op mijn 25e.
En dan moet je meerekenen dat ik geen uitgaanstype ben he..
Nou ik zeg niet de kroeg of clubs met uitgaan hoor, overal naartoe gaan is uitgaan bij mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat laatste is niet echt relevant, gezien heus niet iedereen zijn sekspartner uit de kroeg haalt/heeft gehaald.
Ik heb ze bijna allemaal op een andere manier leren kennen, allemaal verschillende manieren.
Dus niet iets wat je als excuus kunt gebruiken waarom je 'laat' ontmaagd bent (sowieso, wat maakt het uit) imo.
Muah, dan nog. Heb ook sekspartners gehad die ik eerst via Hyves/Facebook had leren kennen voordat we IRL af spraken. En nu een hele relatie uit een FOK! contact.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nou ik zeg niet de kroeg of clubs met uitgaan hoor, overal naartoe gaan is uitgaan bij mij.
Ik heb geen facebook of hyves sowieso.... en via FOK! tja... denk niet dat het iets voor mij is om iemand hier tegen te komen voor een relatiequote:Op zondag 26 januari 2014 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah, dan nog. Heb ook sekspartners gehad die ik eerst via Hyves/Facebook leerde kennen voordat we IRL af spraken. En nu een hele relatie uit een FOK! contact.
Allemaal vanuit de luie stoel
Is ook allemaal meer bij toeval gebeurd hoor, maar het is maar wel hoe je er naartoe opgesteld staat.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook of hyves sowieso.... en via FOK! tja... denk niet dat het iets voor mij is om iemand hier tegen te komen voor een relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |