Neen, gewoon niet bekrompen... Je moet mensen nemen zoals ze zijn. En liever een maagd dan een slet. Persoonlijke mening.quote:
Dus je bent nog maagd?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, gewoon niet bekrompen... Je moet mensen nemen zoals ze zijn. En liever een maagd dan een slet. Persoonlijke mening.
Geadopteerd/quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb een kind... dus zeg jij het maar
Hmm Maria was ook onbevlekt ontvangen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
vuile sletquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het is ook raar, in de zin dat het afwijkt van de norm.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef blikzem het volgende:
30 kijken ze al raar, of ze doen alsof diegene een alien is ofzo..
laatst hadden we het in een groepje over dat tv programma van ik ben nog maagd.. toen zei er eentje.. 30 en nog maagd!?! op zón toon dat dat echt raar was.
iedereen is weer anders, waarom moet je anders zijn omdat je nog niet sex hebt gehad met iemand anders.. der veranderd dan echt niks aan die persoon.. kwa uiterlijk of wat dan ook
ja dat klopt wel weer... men vind het raar omdat het bijna een taboe is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het is ook raar, in de zin dat het afwijkt van de norm.
Nee 14 man.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:19 schreef ReplaR het volgende:
Denk zo maximaal 25 jaar anders heb je wel gefaald.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:17 schreef Moira. het volgende:
Mensen mogen lekker maagd blijven zolang ze willen, natuurlijk. Dus alle leeftijden zijn 'acceptabel'.
Maar vanaf 18-20 jaar ga je wel denken van "Heee, jij kunt niet aan een (seks)vriendin komen of je wilt maagd blijven tot het huwelijk"
Ik vind 16-17 altijd wel een normale leeftijd om ontmaagd te worden.
Van een Spermadonor?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
of er een in je eigen vaginaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:19 schreef eP2e het volgende:
Maagd, niet maagd, boeiend. Alsof het een hele prestatie is om je lul in een kut te proppen.
Prima leeftijd tochquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was zelf 15anderhalve maand voor m'n 16e verjaardag
Nja 'biologisch' gezien is het vanaf je 12e ongeveer al normaal, als je geslachtsrijp bentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Prima leeftijd tochIk vind het altijd zo raar als mensen roepen "Het is prima om maagd te zijn op je 30e!" maar tegelijkertijd wel afgeven op mensen die op een wat jongere leeftijd ontmaagd zijn.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ging ik maar naar de kerk, dan was ik veel cooler geweest in mijn jeugd
Mja zelfs als ben je nog een kind, zo lang je er zelf 100% achter staat en je het met iemand doet van ongeveer je eigen leeftijd who caresquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja 'biologisch' gezien is het vanaf je 12e ongeveer al normaal, als je geslachtsrijp bent
Maar ik vind 12-13-14 al gauw wat te jong, gewoon omdat je dan eerder nog meer een kind dan een full blown puber bent.
Ja als het niemand problemen oplevert is er geen probleem uiteraardquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja zelfs als ben je nog een kind, zo lang je er zelf 100% achter staat en je het met iemand doet van ongeveer je eigen leeftijd who cares
Zelfs als je een geestelijke bent?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef MultiBanaan het volgende:
en vanaf 30 ben je een echte loser
Voor sommigen blijkbaar wel. Natuurlijk heb je enkele mannen die willen wachten totdat ze getrouwd zijn, maar ik denk dat dat vaak toch niet het geval is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:19 schreef eP2e het volgende:
Maagd, niet maagd, boeiend. Alsof het een hele prestatie is om je lul in een kut te proppen.
Dan ben je ook een loser, maar niet omdat je maagd bentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:36 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Zelfs als je een geestelijke bent?
Voor velen is het wel degelijk een hele prestatie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:25 schreef blikzem het volgende:
[..]
of er een in je eigen vaginate laten steken
Ditquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:17 schreef Moira. het volgende:
Mensen mogen lekker maagd blijven zolang ze willen, natuurlijk. Dus alle leeftijden zijn 'acceptabel'.
Maar vanaf 18-20 jaar ga je wel denken van "Heee, jij kunt niet aan een (seks)vriendin komen of je wilt maagd blijven tot het huwelijk"
Ik vind 16-17 altijd wel een normale leeftijd om ontmaagd te worden.
Ditquote:
Maar zeker ook dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:19 schreef eP2e het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:17 schreef Moira. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |